Jolien leeft ook niet helemaal in de realiteit WTFquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:17 schreef DGK-Eric het volgende:
Jolien tegen Jane: "Eigenlijk maak jij inbreuk op wat Jeffrey en ik hebben. Wat wij hebben is echte liefde."
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:17 schreef DGK-Eric het volgende:
Jolien tegen Jane: "Eigenlijk maak jij inbreuk op wat Jeffrey en ik hebben. Wat wij hebben is echte liefde."
Nee, iemand die gewoon op de man afstapt is niet hun dingquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:17 schreef Verida het volgende:
ze schijten peulen die twee damesDit hadden ze niet verwacht denk ik
Alleen de dames in de suite 2e slaapkamer, daar is de vloer hardquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:12 schreef Willewa het volgende:
Axel en DavidD hebben het over slapen op de grond maar ze krijgen nu luchtbedden toch? Meende ik BB horen zeggen vanmiddag.
knetter die jolienquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:17 schreef DGK-Eric het volgende:
* Ireth probeert dropje weer omhoog te hoesten...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:17 schreef DGK-Eric het volgende:
Djeezes. Volgens mij is Jolien echt wel het prototype van "het domme blondje"quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:17 schreef DGK-Eric het volgende:
Dit gaat wel ver hoor......hier ga ik van over mijn nek. Iemand gewoon beschuldigen van diefstalquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een boef en gedraagt zich ook zo. Moest er met echt geld gespeeld worden, verdween dat waarschijnlijk ook her en der.
ja nee dat wil ze juist uit de wereld hebben hequote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Djeezes. Volgens mij is Jolien echt wel het prototype van "het domme blondje"
Heeft Jolien haar schepje al in haar handen zodat ze haar eigen graf nog wat dieper graven kan?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:20 schreef Puzzie het volgende:
Jolien maakt er nu wel een heel groot ding van. En Milena blijft gewoon liggen
Jolien :'Jij jij jij jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |