ligt die koelkast vol met broccoli?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:16 schreef Hoempah het volgende:
Even wat smaak toevoegen.
[ afbeelding ]
Dat ja en dquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Verwachtingen zijn de wortel van alle teleurstelling
Ga maarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
De 3 vlaamsen willen alweer naar huis .."wat doe ik hier eigenlijk"
oh wowquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:17 schreef Droopie het volgende:
Milena gaat slapen omdat ze vanavond zich onveilig zou voelen met een Jane rond haar.
Daarom worden sommige mensen ook sneller een koppeltje in een huis denk ik, veiligheid in de groep.
Morgen zal ze Matt wel vragen om Jane even aan te pakken.
Nee is al bezet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:16 schreef Paul het volgende:
[..]
denken lullie dat ze verkering zou kunnen krijgen met '1 vd mannen?
Lafaard doe dat zelf.met.haar grote mond. Andere voor je karretje spannen wat voor mens ben je danquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:17 schreef Droopie het volgende:
Milena gaat slapen omdat ze vanavond zich onveilig zou voelen met een Jane rond haar.
Daarom worden sommige mensen ook sneller een koppeltje in een huis denk ik, veiligheid in de groep.
Morgen zal ze Matt wel vragen om Jane even aan te pakken.
BB moet gewoon effe drie koffers het huis in flikkeren ....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:18 schreef Verity het volgende:
Die Milena en Jolien weer, alweer beginnen over dat ze liever thuis willen. Of ga naar huis, of hou je mond erover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |