Axelquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:23 schreef kater1 het volgende:
Iemand Jordi een bordje slob gebracht?
Dat M achter mattie aan looptquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:24 schreef IkFok het volgende:
Wat heeft die Jane gezegt dan dat Milena haar nu al niet meer moet?
heb je even. Dat het lijkt dat matt achter aan haar zit en vice versa.. maar dan hebben ze gegeten met een dramasausje eroverheen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:24 schreef IkFok het volgende:
Ik heb emetofobie (kotsfobie), ik ga hier heeeeul slecht opquote:
Staat in streamverslagenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:24 schreef IkFok het volgende:
Wie is M nu weer...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:24 schreef Poesjuh het volgende:
M heeft spijt van haar woorden en huilbui.
Dbk geweest denk ik
anders had ze Jeffrey niet kunnen weerstaanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:27 schreef Puzzie het volgende:
Een jaar geleden opgegeven en toen nog single ,maar nu een vriend en dus lastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwe bewoners stellen zich voor - 25 januari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Volgens mij is Jeff niet echt haar dingquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:28 schreef ben34567 het volgende:
[..]
anders had ze Jeffrey niet kunnen weerstaan
Of matiequote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:28 schreef ben34567 het volgende:
[..]
anders had ze Jeffrey niet kunnen weerstaan
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Paar aardige momenten van eerder vandaag, moet de rest nog monteren ...![]()
Troubles in paradise - 25 januari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwe bewoners stellen zich voor - 25 januari 2025.Dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |