Hij was aan het vertellen over de geboorte van zijn kindje en vertelde daarna toen dat zijn broer nu in verwachting is (zijn broer en schoonzusje verwachten dus een kindje...)quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik voel me nu als Keanu en heb even een error
Vanmiddag over zichzelf, later zei niels nog dat hij dan niet daar zou zitten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij was aan het vertellen over de geboorte van zijn kindje en vertelde daarna toen dat zijn broer nu in verwachting is (zijn broer en schoonzusje verwachten dus een kindje...)
Iemand hier schreef hij zelf ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij was aan het vertellen over de geboorte van zijn kindje en vertelde daarna toen dat zijn broer nu in verwachting is (zijn broer en schoonzusje verwachten dus een kindje...)
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:20 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Welles lees terug staat al 2x hier ik vroeg ook eerst of ik t goed begreep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |