SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En dan moet je nog een nacht met Mini-ToT en zijn vriendinnetjequote:
Hopen dat ze vanavond niet zo vaak naar de wc moeten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zet ze droog vanavond!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan moet je nog een nacht met Mini-ToT en zijn vriendinnetje
Hopen dat ze vanavond niet zo vaak naar de wc moeten![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Komt die meisje alweer slapen?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan moet je nog een nacht met Mini-ToT en zijn vriendinnetje
Hopen dat ze vanavond niet zo vaak naar de wc moeten:')![]()
Ben je al op plaats van bestemming?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja ze is naar de wc dus ik kan Bolkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben je al op plaats van bestemming?:')![]()
Is niet eens weg geweest!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Komt die meisje alweer slapen?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ze is naar de wc dus ik kan Bolk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja, ook van mij.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Whehe ach komt vast wel goed!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jeetje succes dit weekend![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: