Oke ja.. deze uitleg klinkt wel logisch.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, enerzijds wordt de groep een soort van gehalveerd, waardoor het makkelijker is voor de newbies om te integreren.
Anderzijds zijn er natuurlijk wat dominante persoonlijkheden die wat minder goed omgaan met de veranderende samenstelling en die worden zo gedwongen om hun eigen positie ten aanzien van anderen te herzien.
De westvlamingen spreken de G uit als een H (spiehel, Bruhhe, ...)quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:49 schreef Flow3r het volgende:
Ik versta die Belgen zo slecht, het is echt een andere taal voor mij![]()
![]()
Volgende BB maar met arabisch or chinees sprekenden, misschien kan ik daar meer chocola van maken
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds een oranje gloed op haar wangen, zou het
Ja dat was niet echt een complimentquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahahhaa...Jane : kringspier trekt samen van 3kwart Nederland wanneer ze Jeflien zien..
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahahhaa...Jane : kringspier trekt samen van 3kwart Nederland wanneer ze Jeflien zien..
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:52 schreef KinKiJan het volgende:
![]()
Jane vertelt dat 3 kwart NL hun kringspier samentrekt als ze Jolien en Jeffrey samen ziet
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:52 schreef Hznootje het volgende:
Haha Jane zegt ik denk dat half NL hun Kringspier samentrekt als jij met Jeff samen in beeld bent
Ow jee. Dat worden tranenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
En Jolien die deze uitdrukking niet begreep. Twijfelt of ze dit nu positief of negatief moest bekijken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:52 schreef Hznootje het volgende:
Haha Jane zegt ik denk dat kwart NL hun Kringspier samentrekt als jij met Jeff samen in beeld bent
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane strooit nog wat extra zout in de wond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |