Misschien heeft Jane deze beslissing wel doorgedruktquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:36 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
De nieuwen zijn echte mannen en denken aan de dames hahah niels en jordy niet, niels nam zelfs 2 bedden koekoek
ik snap er zelden een klote van als ik iemand spreek.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:35 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus. Er wonen veel Javanen en hindoestanen bijv in Suriname
en daarbij is dan de combinatie met Brazlie of andere Zuid-Amerikaanse landen ook wel snel gemaakt.
Daar is de vloer natuurlijk niet zo zachtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:35 schreef Ireth het volgende:
Suite = slaapkamer
Directie heeft gekozen:
Milena, sharice, elsa, jane en Jolien.
Dames in die slaapkamer, milena met bed, rest van de dames krijgen luchtbed.
Je kan hezelf blijven herhalen steeds als ik niet de 1e keer reageer. Maar bij deze: heb me verdiept en ben er ook allemaal geweest ter plaatse vandaar juistttt dat ik zo opmerkzaam ben op dit per persoon anders profileer gedrag van Janequote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de oorsprong voordat je dingen gaat roepen .
Das een goeie Dotteke! Dat denk ik idd ookquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is de vloer natuurlijk niet zo zacht
Kan dit in het topic van Jane aub?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Je kan hezelf blijven herhalen steeds als ik niet de 1e keer reageer. Maar bij deze: heb me verdiept en ben er ook allemaal geweest ter plaatse vandaar juistttt dat ik zo opmerkzaam ben op dit per persoon anders profileer gedrag van Jane
Dus dan ben je meteen intimiderend?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:35 schreef kater1 het volgende:
Wat een intimiderende man die nieuwe ouwe David. Vanwege dat pak en omdat hij een kop groter lijkt dan de anderen.
"Maar niet voor wicky, die mag wel!!"quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:39 schreef Verity het volgende:
BB de vrouwenkamer is verboden voor de mannen
Blijkbaar toch niet en dat je ergens bent geweest wil niet zeggen dat je dan weet waar zij vandaan komt..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Je kan hezelf blijven herhalen steeds als ik niet de 1e keer reageer. Maar bij deze: heb me verdiept en ben er ook allemaal geweest ter plaatse vandaar juistttt dat ik zo opmerkzaam ben op dit per persoon anders profileer gedrag van Jane
Vindt hem ook niet echt passen in de groep. Lijkt een businessman tussen interns/stagiars. Misschien minder als hij gewone kleding aanheeft.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:39 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dus dan ben je meteen intimiderend?
Zat net op de andere stream, wat zei hij?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:39 schreef ledn81 het volgende:
"Hey Peter praat duidelijk"![]()
[ afbeelding ]
Jefflien uit elkaarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:39 schreef Jockari het volgende:
De vrouwenkamer is verboden voor mannen zegt BB
Dat is het best bewaarde geheim van Big Brotherquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat net op de andere stream, wat zei hij?
Er komt een kapingquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat net op de andere stream, wat zei hij?
Het was net toch op de streamquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Kan dit in het topic van Jane aub?
Tussen niet vinden passen in de groep en intimiderend zit nogal een groot verschil...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:40 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Vindt hem ook niet echt passen in de groep. Lijkt een businessman tussen interns/stagiars. Misschien minder als hij gewone kleding aanheeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |