Dat heoft van mij helemaal niet, geen oud bewoners meer terug a.u.b.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ook niet, doe dan bb vips of zo
Dan hebben ze niet alles van Milena gezien.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:27 schreef Hunter het volgende:
"Ze wisten dat ik eerlijk en oprecht ben"
Niet terug maar nieuwe seriequote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heoft van mij helemaal niet, geen oud bewoners meer terug a.u.b.
Dat meende ik ook te horen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mogen ze zelf uit meerdere kandidaten kiezen?
Nee de jongerequote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Baard en kaal hoofd, was dat de oudere man?
Is het een danser?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
1 David komt uit Ninove (Oost Vlaanderen) hoor ik Milena zeggen
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:31 schreef Verity het volgende:
Milena: Ik vroeg wat ze zochten voor een persoon
Nieuwe bewoners: Spontaniteit, eerlijkheid en oprechtheid
Milena: Dan hebben jullie mij al gevonden he?
Mij helemaal niet, heb de streams net gestart.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat meende ik ook te horen.
Was niet helemaal duidelijk
Ik vraag me bij hem heel vaak af of hij wel weet hoe het daar werkt.. hij zou toch moeten weten dat die nieuwe bewoners waarschijnlijk deze opdracht tien minuten geleden pas hebben gehoord.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:25 schreef Hunter het volgende:
Niels beledigd dat Jane niet wist wat voor werk hij deed
Die is niet kaal met een baardquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is het een danser?
https://www.instagram.com/dat_is_david?igsh=aXVmcGx2bTg5bmJh
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:31 schreef Verity het volgende:
Milena: Ik vroeg wat ze zochten voor een persoon
Nieuwe bewoners: Spontaniteit, eerlijkheid en oprechtheid
Milena: Dan hebben jullie mij al gevonden he?
Hij zou kaal zijn en een baard moeten hebben, dus ik denk het dan niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is het een danser?
https://www.instagram.com/dat_is_david?igsh=aXVmcGx2bTg5bmJh
Begin steeds meer te denken dat er groepen worden gemaakt op basis van mensen die elkaar niet mogen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:32 schreef KinKiJan het volgende:
Milena heeft Elsa, Niels en Jordy genoemd waar ze niet mee samen wil werken.
Elsa omdat ze vindt dat zij zich te vaak verschuilt achter 'het was maar een grapje'. Die andere 2 omdat die steeds samen alles bekonkelen. (in andere woorden, maar daar komt het op neer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |