SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Die krijgt op het eiland gewoon zijn eigen perceeltje zodat die zijn droomhuisje kan bouwenquote:
JULLIE KUNNEN DE EERSTE VINGER MORGEN IN DE POST VERWACHTEN DAN!!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet, mja jammer voor dimmy dan maar
Ben ik blij dat ik morgen vrij benquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
JULLIE KUNNEN DE EERSTE VINGER MORGEN IN DE POST VERWACHTEN DAN!!
Oh, ik verwacht eigenlijk een PS5 game met de post morgenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
een lange vinger?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever een eiland waar ook bomen kunnen groeienquote:
Dan offeren we het wel aan Trump. Heeft die ook zijn Krim.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ongezellig pruteiland met vies eten.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:38 schreef LTVDK het volgende:
Best vermakelijke film die Kong, volgens mij ook een van de weinige films waarin Samuel L Jackson een non-likeable rol heeft
welke?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, ik verwacht eigenlijk een PS5 game met de post morgen
maar al die grondstoffen, kunnen we als minilandje weer wat betekenenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever een eiland waar ook bomen kunnen groeien
Ja die heeft de postbode dus gestolenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, ik verwacht eigenlijk een PS5 game met de post morgen
Maar daar was die nog gewoon leukquote:
Atomic Heartquote:
Wilde gok: hij is gezwicht voor ondanks de prijs van Pacific Drivequote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
welke?
[..]
maar al die grondstoffen, kunnen we als minilandje weer wat betekenen
Helaasquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wilde gok: hij is gezwicht voor ondanks de prijs van Pacific Drive
Counterpoint: Liver Kingquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:24 schreef UitStraling het volgende:
Zonder vrouwen hadden we al lang op Mars gestaan, zag net op de televisie dat de nieuwste schoonheidsrage onder vrouwen zalmsperma op hun gezicht smeren is, die wezens zijn echt kwekgek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |