SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Die krijgt op het eiland gewoon zijn eigen perceeltje zodat die zijn droomhuisje kan bouwenquote:
JULLIE KUNNEN DE EERSTE VINGER MORGEN IN DE POST VERWACHTEN DAN!!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet, mja jammer voor dimmy dan maar
Ben ik blij dat ik morgen vrij benquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
JULLIE KUNNEN DE EERSTE VINGER MORGEN IN DE POST VERWACHTEN DAN!!
Oh, ik verwacht eigenlijk een PS5 game met de post morgenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
een lange vinger?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever een eiland waar ook bomen kunnen groeienquote:
Dan offeren we het wel aan Trump. Heeft die ook zijn Krim.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ongezellig pruteiland met vies eten.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:38 schreef LTVDK het volgende:
Best vermakelijke film die Kong, volgens mij ook een van de weinige films waarin Samuel L Jackson een non-likeable rol heeft
welke?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, ik verwacht eigenlijk een PS5 game met de post morgen
maar al die grondstoffen, kunnen we als minilandje weer wat betekenenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever een eiland waar ook bomen kunnen groeien
Ja die heeft de postbode dus gestolenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, ik verwacht eigenlijk een PS5 game met de post morgen
Maar daar was die nog gewoon leukquote:
Atomic Heartquote:
Wilde gok: hij is gezwicht voor ondanks de prijs van Pacific Drivequote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
welke?
[..]
maar al die grondstoffen, kunnen we als minilandje weer wat betekenen
Helaasquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wilde gok: hij is gezwicht voor ondanks de prijs van Pacific Drive
Counterpoint: Liver Kingquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:24 schreef UitStraling het volgende:
Zonder vrouwen hadden we al lang op Mars gestaan, zag net op de televisie dat de nieuwste schoonheidsrage onder vrouwen zalmsperma op hun gezicht smeren is, die wezens zijn echt kwekgek.
Patéquote:
Zonder vrouwen was er vrij weinig van ons over. Niets om precies te zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:24 schreef UitStraling het volgende:
Zonder vrouwen hadden we al lang op Mars gestaan, zag net op de televisie dat de nieuwste schoonheidsrage onder vrouwen zalmsperma op hun gezicht smeren is, die wezens zijn echt kwekgek.
You underestimate male scientists.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zonder vrouwen was er vrij weinig van ons over. Niets om precies te zijn.
Waarom?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van ijsberen overslaan.
Vol met ijsberenstront aan het einde van de winterslaap.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo super dat hij die 11.000 dollar aan anabolen per maand niet nodig had. Maar hij nam ze toch!quote:
Om James Brown te quoten: This is a man's, man's, man's worldquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zonder vrouwen was er vrij weinig van ons over. Niets om precies te zijn.
Vitamine AAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja verder is het een mongool natuurlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo super dat hij die 11.000 dollar aan anabolen per maand niet nodig had. Maar hij nam ze toch!
Oom Henk zei ooitquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Om James Brown te quoten: This is a man's, man's, man's world
But it wouldn't be nothing, nothing without a woman or a girl
Zijn ballen moeten ook gewoon verschrompeld zijn tot rozijnen van zoveel steroïden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja verder is het een mongool natuurlijk
Onzin. Dat is niet hoe een lever werkt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:36 schreef UitStraling het volgende:
De lever is een afvalstoffenorgaan, kun je net zo goed aan een kadaverdestructor gaan likken.
Ben je in België?quote:
Ome Willem vroeg of er meisjes in de zaal waren, maar was ook erg geïnteresseerd in broodjes poep, dus ik weet het niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oom Henk zei ooit
Waarom zijn vrouwen toch zo dom. Ze zijn niet nodig en overbodig...
Hij had het net ook over ookworst, dus ik denk dat hij slaapwandelt in een gesloten supermarkt en post wat hij tegenkomt.quote:
quote:Bicky Burger is de merknaam van een vleesschijf gemaakt van geperst en gekruid separatorkippenvlees en paardenvlees.[2][3] Met een broodje of tortilla wordt hij als frituursnack geserveerd in veel Belgische frietkotten
In Tokyo hangt zo'n bordje, "No more liver skewer for you today or you will poop in Piss Alley"quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Onzin. Dat is niet hoe een lever werkt.
Liver is one of the most nutritionally dense foods on the planet, with significant amounts of iron, riboflavin, vitamin B12, vitamin A, and copper. Eating a single serving of liver can help you meet your daily recommended amount of most of these vitamins and minerals, reducing your risk of nutrient deficiency.
quote:
Het geheime ingrediënt is ongetwijfeld liefde.quote:vleesschijf gemaakt van geperst en gekruid separatorkippenvlees en paardenvlees
Neequote:
Tijdelijke smaken?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die nieuwe Lays smaken zijn ook wel apart. Ik denk dat ik op de Chorizo stem
Beetje vage Engels/Nederlands gemengde sitequote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
3 smaken en 1 zal voorlopig blijven
https://www.joy-pepsico.e(...)ys/only-one-can-stay
Ja, ik werd doorverwezen via Lays.nlquote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beetje vage Engels/Nederlands gemengde site
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja verder is het een mongool natuurlijk
Hebbie niet gewoon een medicijn kastje?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 04:58 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Kon mijn puffer niet vinden![]()
Heb piepend als een zeehond na een marathon de halve gangkast overhoop gehaald
Jawel maar daar lag er dus geenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 05:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hebbie niet gewoon een medicijn kastje?
Uitstekend planquote:Op zaterdag 25 januari 2025 05:15 schreef Karzai het volgende:
Het gaat ook de hele ochtend regenen volgens het weerbericht dus ik draai mij nog maar even om
Heb je er nu 1 gevonden?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 05:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel maar daar lag er dus geen
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 04:58 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Kon mijn puffer niet vinden![]()
Heb piepend als een zeehond na een marathon de halve gangkast overhoop gehaald
hoe komt dat zo?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 07:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beetje buikpijnDus ik blijf nog even in bed liggen.
misschien klagen ze er minder snel over? of vrouwen hebben er daadwerkelijk sneller last vanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe komt dat zo?
mannen hoor je eigenlijk nooit zo vaak over buikpijn heb ik het idee ?
Omdat we er niet over praten. Het is nu alweer weg trouwens.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe komt dat zo?
mannen hoor je eigenlijk nooit zo vaak over buikpijn heb ik het idee ?
Gelukkigquote:Op zaterdag 25 januari 2025 07:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat we er niet over praten. Het is nu alweer weg trouwens.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 07:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moest even affakkelen.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 07:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moest even affakkelen.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 07:56 schreef bitterbal het volgende:
ik had lang geleden een keer op werk zo'n buikpijn dat ik niet meer rechtop kon staan. Moest serieus huilen. Dus mijn ouders kwamen mij ophalen en hebben mij naar huis gebracht. Thuis aangekomen ging ik naar het toilet en liet ik een flinke scheet.
pijn wegEn man ik had zo'n buikpijn. Heb het ook een keer tijdens een vlucht gehad.
kan ik me voorstellen ja..quote:
Dat lucht wel lekker op dan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 07:56 schreef bitterbal het volgende:
ik had lang geleden een keer op werk zo'n buikpijn dat ik niet meer rechtop kon staan. Moest serieus huilen. Dus mijn ouders kwamen mij ophalen en hebben mij naar huis gebracht. Thuis aangekomen ging ik naar het toilet en liet ik een flinke scheet.
pijn wegEn man ik had zo'n buikpijn. Heb het ook een keer tijdens een vlucht gehad.
ja die vlucht was wel naar. Want heb de hele vlucht die pijn gehad. Cabin crew gaf mij wel koffie maar dat hielp niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lucht wel lekker op dan.
Oh ja, dat is dan wel vervelend.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die vlucht was wel naar. Want heb de hele vlucht die pijn gehad. Cabin crew gaf mij wel koffie maar dat hielp niet.
Nou ja als de buikpijn is omdat je niet naar de wc kunt, dan kan het wel helpen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind koffie ook niet iets om te drinken tijdens buikpijn eigenlijk.
nee maar kan laxerend werkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind koffie ook niet iets om te drinken tijdens buikpijn eigenlijk.
Ok. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja als de buikpijn is omdat je niet naar de wc kunt, dan kan het wel helpen.
hij ziet er ook uit als een brabantse volkszanger met een blote billen gezichtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
Ik moet steeds gniffelen om de naam Bolle Jos.
Misschien is-ie daarom zo'n nare crimineel geworden. Hij wordt gewoon altijd verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
hij ziet er ook uit als een brabantse volkszanger met een blote billen gezicht
gepest op schoolquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is-ie daarom zo'n nare crimineel geworden. Hij wordt gewoon altijd verkeerd begrepen.
Waarschijnlijk noemt 'ie zichzelf iets van Jos The Boss, maar gebruiken ze de term Bole Jos in de media om hem uit de kast te lokkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is-ie daarom zo'n nare crimineel geworden. Hij wordt gewoon altijd verkeerd begrepen.
Hij moet ze aanklagen dan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk noemt 'ie zichzelf iets van Jos The Boss, maar gebruiken ze de term Bole Jos in de media om hem uit de kast te lokken
Ja want zo te zien is die wel op dieet geweestquote:
smaakt dat een beetje, flamingovlees?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:02 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, er zitten nu ook flamingo's in Markeloooooo:
[ afbeelding ]
Ja hoor, smaakt prima. Even in de airfryer en klaar.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
smaakt dat een beetje, flamingovlees?
vraag dit voor een snackkennis..
Welja, nog een conflict erbij.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:30 schreef UitStraling het volgende:
Pittig en agressief telefoongesprek over Groenland, Trump wil desnoods met geweld Groenland bezetten.
Volgens mij kan hij dat gewoon doen ook, niemand die zich in een positie bevind om onder het rokje van de VS uit te kunnen stappen.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:02 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, er zitten nu ook flamingo's in Markeloooooo:
[ afbeelding ]
Mag ik 1 halve flamingo met patat en appelmoes 🦩quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
smaakt dat een beetje, flamingovlees?
vraag dit voor een snackkennis..
Jaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:37 schreef mschol het volgende:
[..]
maar.... is het wel een goedemorgen?
Is dat tegenwoordig nog wel zo?quote:
Jawel hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig nog wel zo?
Dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoorAlleen niemand spreekt het meer
Er leven geen vieze smerige beesten op ons eilandquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:33 schreef Koen66 het volgende:
Leven er op Foqueville eigenlijk veel slangen?
nou nou nouquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er leven geen vieze smerige beesten op ons eiland
Ja loop je daar een beetje te lopen, bijt er een slang in je voet, dat is totaal niet relaxed en zeer onprettig.quote:
Ik ben nog nooit in mijn voet gebeten door een slangquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja loop je daar een beetje te lopen, bijt er een slang in je voet, dat is totaal niet relaxed en zeer onprettig.
Dan heb je tot nu toe kwekveel geluk gehad.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in mijn voet gebeten door een slang
ken ook geen mensen die in hun voet zijn gebeten door een slangquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je tot nu toe kwekveel geluk gehad.
ze zitten wel aan een aantal bewoners vastquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:33 schreef Koen66 het volgende:
Leven er op Foqueville eigenlijk veel slangen?
Ik in mijn pols, vlakbij waar je nu zit, in Khao Sok, onbekende nare slang met een groen staartje, dat was me wel even een momentje.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken ook geen mensen die in hun voet zijn gebeten door een slang
je zal het vast verdiend hebbenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik in mijn pols, vlakbij waar je nu zit, in Khao Sok, onbekende nare slang met een groen staartje, dat was me wel even een momentje.
nah ik zoek hier altijd naar slangen en zie ze niet dus kans lijkt mij erg klein.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
dat je zo wakker wordt met een python naast je?
Anaconda toch? Hue huequote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
dat je zo wakker wordt met een python naast je?
Deze maar dan met staartjes en dat er een nare slang achter je aan zit -------->quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet eigenlijk een vlaggetje daarvoor hebben
klopt niet. ik denk dat ik achter die slang aan zitquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze maar dan met staartjes en dat er een nare slang achter je aan zit --------> [ afbeelding ]
Pagé drielaags in goedkoper en zachter voor de billetjesquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:47 schreef Karzai het volgende:
net al een boek over ajax gekocht
https://www.kickuitgevers.nl/onze-boeken/sport/125-jaar-ajax/
zal ik even de f-side op je af sturen :quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pagé drielaags in goedkoper en zachter voor de billetjes
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
zal ik even de f-side op je af sturen :
quote:
Hier schijnt de zonquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
Beetje viezig miezerweertje vandaag wel
Blauw hierquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
Beetje viezig miezerweertje vandaag wel
gatverquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.baldur-nederl(...)en%20kiemt%20na%20ca.
Ik kwam deze tegen @:dezwabber
Koolquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
zo, even naar de Action geweest voor waxinelichies. 4505 stappies nu. Het weer wordt er niet beter opquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga even buiten lopen. Alweer een behoorlijk nuttige dag achter de rug zo ver
heb hier de zon nog in mn snuffert terwijl ik heerlijk lui op de bank hangquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Licht alweer aan. Lasagne in de magnetron want had ik zin in. En niet geluncht en toch wel hommer nu.
Zomer in Zeeland.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je weer op vakantie, ouwe patser?
Zeelandquote:
een spoor in het duinzandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Zorgt voor trammelant.quote:
*Poeprika liket dit bericht en verheugt zich op pittige goulash*quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:50 schreef kwiwi het volgende:
Had zaadjes uit twee chilipepertjes geplant, en inmiddels zijn er zo'n 25 uitgekomen25 chiliboompjes straks
Prrrrrr.quote:
Hier ookquote:
al de hele middagquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier ook
Ik heb in de zon gewandeld
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Herinnering op Facebook uit 2012: ik had gereageerd op een sociale huurwoning en die was toegewezen aan iemand met een wachttijd sinds 1987
Jaquote:
Nou ja vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Herinnering op Facebook uit 2012: ik had gereageerd op een sociale huurwoning en die was toegewezen aan iemand met een wachttijd sinds 1987
Even huilen van het besef dat dat nu een inschrijftijd vanaf 2000 zou zijn geweest.quote:
Ik sta ongeveer vanaf dan ingeschreven, maar heb al jaren niet meer gereageerd of gekeken...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even huilen van het besef dat dat nu een inschrijftijd vanaf 2000 zou zijn geweest.
Die ouders ook blij dat hun kind van in de 50 eindelijk het huis uit kanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even huilen van het besef dat dat nu een inschrijftijd vanaf 2000 zou zijn geweest.
hier kostte het jaarlijks geld.. dus toen ik kocht gelijk uitgeschrevenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik sta ongeveer vanaf dan ingeschreven, maar heb al jaren niet meer gereageerd of gekeken...
Gewoon de showrooms overslaan toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben van huis naar de ikea gegaan, van daar terug naar huis om m'n spullen in te pakken om een jeugdwedstrijd te coachen en ben nu weer thuis en dat binnen 3 uur tijd.
Vooral het stukje Ikea dat binnen een uur gelukt is ben ik wel trots op.
Nee, ik moest wat uit de showroom hebbenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon de showrooms overslaan toch?
O, dat was vast een helquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik moest wat uit de showroom hebben
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik moest wat uit de showroom hebben
Het was gruwelijk drukquote:
Afdruipte?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was gruwelijk druk
Toch zat ik binnen 20 minuten weer in de auto.
En mijn enige ergernis van de middag was een main person vrouw die de rij voor de zelfscan in de AH dacht te skippen door gewoon rondjes te lopen langs alle scanners tot er één vrij kwam. Uiteraard heb ik mezelf ervoor geworpen toen er één vrij kwam, waarna ze verslagen afdruipte
quote:
Nou beetje wel ja. Toch best een prima dag achter de rug.quote:
ik heb vandaag echt helemaal niks gedaanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou beetje wel ja. Toch best een prima dag achter de rug.
Iemand die denkt dat de wereld om haar draait en iedereen is figurant in de film Haar Levenquote:
Eckte held jijquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was gruwelijk druk
En mijn enige ergernis van de middag was een main person vrouw die de rij voor de zelfscan in de AH dacht te skippen door gewoon rondjes te lopen langs alle scanners tot er één vrij kwam. Uiteraard heb ik mezelf ervoor geworpen toen er één vrij kwam, waarna ze verslagen afdruipte
Het zijn de kleine dingen in het levenquote:
Maar wat heb je bij de Ikea gekocht?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was gruwelijk druk
Etto Krokettoquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Essie, essie
essie de Bostijgerin
Oeh. Mini multi bloemkool.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je nog wat sneeuw huiten? Draagt wel bij aan de sfeer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:49 schreef kwiwi het volgende:
Gezellie mozarellie The Shining aan het kijken.
Nee helaas. Er staat wel nog een bijl naast de deur.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je nog wat sneeuw huiten? Draagt wel bij aan de sfeer.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee helaas. Er staat wel nog een bijl naast de deur.
quote:
Fractals van fractalsquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oeh. Mini multi bloemkool.
*bookmarkt
Altijd handig om Jehovagetuigen mee af te schrikkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee helaas. Er staat wel nog een bijl naast de deur.
Gewoon zeggen dat je het nodig moet voor de nationale veiligheid jatoggggquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zou er bijna een tweede perceeltje bijnemen, maar ik geloof niet dat ze dat toestaan.
Zwaar overrated film en Kubricks slechtste werkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:49 schreef kwiwi het volgende:
Gezellie mozarellie The Shining aan het kijken.
2001:A Space Odyssey gang. Whoop whoop.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zwaar overrated film en Kubricks slechtste werk
Cultuurbarbaar.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zwaar overrated film en Kubricks slechtste werk
Ik heb er ook nog eentje nodig om een tiny house te zetten. Ehh ik bedoel woonkool.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je het nodig moet voor de nationale veiligheid jatogggg
Full Metal Jacket en Eyes Wide Shut zijn zijn bestequote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
2001:A Space Odyssey gang. Whoop whoop.
Eyes Wide Shut had ik wel verwacht van je eigenlijk. FMJ ook goed.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Full Metal Jacket en Eyes Wide Shut zijn zijn beste
Eyes wide shut heb ik volgens mij nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Full Metal Jacket en Eyes Wide Shut zijn zijn beste
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eyes Wide Shut had ik wel verwacht van je eigenlijk. FMJ ook goed.
Aanraderquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eyes wide shut heb ik volgens mij nog nooit gezien.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heretic gezien?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Altijd handig om Jehovagetuigen mee af te schrikken.
Zit een kutpiano in. En nog meer kutten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
das een race-ongelukquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:57 schreef Wereldgozer het volgende:
Nederlander verongelukt in Düsseldorf, grote ravage op straat - https://nos.nl/l/2553240
@:4everblackeyed
Nee, vorig jaar 1 keer naar de bios geweest, maar dat was een film over een pandabeer in Afrikaquote:
jaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooo. Is het hier verder nog een beetje gezellig?
Ik lig al in bedquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja
straks @:datismijnmening weer uit het cafe slepen
Was hij niet gecanceld omdat hij in een rukbios was gezien?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
No fucking way![]()
MIND IS BLOWN!!!
![]()
Gewoon schijt aan alles.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De rollen die die man aanneemt de laatste jaren.
Laat maar lekker liggen. Komt de komende 4 jaar alleen maar onzin uitquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja
straks @:datismijnmening weer uit het cafe slepen
[quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooo. Is het hier verder nog een beetje gezellig?
Een wat?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was hij niet gecanceld omdat hij in een rukbios was gezien?
Jawel. Is goed voor jequote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:14 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus wil reform Pilates ofzo met me gaan doen. Heb het even opgezocht en dit gaat niet goed hoor.
Ohquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij was gearresteerd voor rukken in een seksbios. Was een klein schandaaltje toen.
hij ging sneller dan goed wasquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik las rukbios als een oost europees woord![]()
Het is van voor jouw tijd. Ik weet het nog goed.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik las rukbios als een oost europees woord![]()
niet in vlissingen?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is van voor jouw tijd. Ik weet het nog goes.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo onhandig als wat. Ik kom dubbelgevouwen tussen die apparaten te zitten.
Je bent vast niet de enige beginner. Je wordt er vanzelf beter inquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo onhandig als wat. Ik kom dubbelgevouwen tussen die apparaten te zitten.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige beginner. Je wordt er vanzelf beter in
Nee. De deur zit op slot. Ik heb een kruikje en thee en kijk Hell’s Kitchenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kom je uit je bed schoppen om te gaan disco dansen
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. De deur zit op slot. Ik heb een kruikje en thee en kijk Hell’s Kitchen
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
het is zaterdagquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Ik ga gewoon niet nuchter uitquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
het is zaterdag
heb je eindelijk toegegeven aan het 30+ oud zijn?
zwak hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Ik ga gewoon niet nuchter uit
*kijkt naar buiten*quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus nu sta je in de tuin takjes tegen haar raam te gooien?
Verkoopt hij ook tekengerei?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten*
Er staat een lange magere man met een regenjas en een zaklamp
Iets wat iedereen al wist.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
No fucking way![]()
MIND IS BLOWN!!!
![]()
Er staat BLOWN niet GONEquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iets wat iedereen al wist.
Ja neequote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige beginner. Je wordt er vanzelf beter in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |