Longarts was tevreden. Tumor is onveranderd ingekapseld met littekenweefsel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:57 schreef golfer het volgende:
Ik ga zo meteen naar mijn longarts om de uitslag van de CT-scan te vernemen.
Ik vermoed dat de tumor nog netjes ingekapseld op z'n plek zit.
2x prima.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:26 schreef borisz het volgende:
Op tijd thuis vanuit Bad Bentheim voor De Klassieker en WK Veldrijden
Nog even BB vanuit culinair perspectief borisz in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #35quote:Op zondag 2 februari 2025 14:26 schreef borisz het volgende:
Op tijd thuis vanuit Bad Bentheim voor De Klassieker en WK Veldrijden
Is er nog iemand die a la Arcee de stats bijhoudt? Wil wel eens in cijfers zien hoe treurig het gesteld is hier.quote:
Wacht zie al een topic in GC.quote:
Maar je mag het niet melden of posten. Dan krijg je alle shit over je heen. @borisz was laatst op visite, die had het over 20 miljoen posts in 2010 en 2 miljoen vorig jaar.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:50 schreef mitt het volgende:
[..]
Is er nog iemand die a la Arcee de stats bijhoudt? Wil wel eens in cijfers zien hoe treurig het gesteld is hier.
Waarvan een miljoen met teltopics zekerquote:Op maandag 3 februari 2025 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar je mag het niet melden of posten. Dan krijg je alle shit over je heen. @:borisz was laatst op visite, die had het over 20 miljoen posts in 2010 en 2 miljoen vorig jaar.
Idd, of SC.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:25 schreef mitt het volgende:
[..]
Waarvan een miljoen met teltopics zeker![]()
Goedemorgen!
Het is extreem jammer dat eerwaarde @Arcee zijn statistiekensite voor den FOKS niet langer bijhoudt. Wat een genot was dat altijdquote:Op maandag 3 februari 2025 08:50 schreef mitt het volgende:
[..]
Is er nog iemand die a la Arcee de stats bijhoudt? Wil wel eens in cijfers zien hoe treurig het gesteld is hier.
Misschien doet ie het nog maar post hij ze niet meer.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is extreem jammer dat eerwaarde @:Arcee zijn statistiekensite voor den FOKS niet langer bijhoudt. Wat een genot was dat altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |