"Trouwens Henk, PSV nog gevoetbald?"quote:Op maandag 31 maart 2025 07:12 schreef manny het volgende:
Goedenmorgen.
Dit zijn de dagen dat ik terug verlang naar die oude kantoorbaan. Heerlijk met een grote grijns bij de koffie-automaat en vooral niets zeggen als de collegas met een voorliefde voor de verkeerde clubs binnen komen wandelen. Niets zeggen. Alleen minzaam glimlachen.
Ach, mijn drie beste vrienden zijn Feijenoorder en ik woon op 100 meter van het geboortehuis van Philips.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:10 schreef borisz het volgende:
Heb alleen niet zo veel voetbalminnende collega's op kantoor..
Juist leuk toch, niet iedereen kan voor Ajax zijn.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:10 schreef borisz het volgende:
Heb alleen niet zo veel voetbalminnende collega's op kantoor..
In wat voor Tokkiebuurt/stad/dorp woon jij?quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:53 schreef mitt het volgende:
Mensen steken nog snel even vuurwerk af hier voordat het verboden wordt lijkt het wel
Niet iedereen woont op stand, golferquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:27 schreef golfer het volgende:
[..]
In wat voor Tokkiebuurt/stad/dorp woon jij?
En nog eens dunnetjes over even later.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:44 schreef mitt het volgende:
Wat een vrije trap van die Rice, mijn hemel
Kan Ajax al kampioen worden dan?quote:Op woensdag 9 april 2025 14:29 schreef borisz het volgende:
Zondag is wellicht de mooiste sportdag van het jaar. (zoals meestal de tweede zondag van april).
Marathon van Rotterdam en Parijs-Roubain en Formule1 in Bahrein de ontknoping va The Masters in Augusta.quote:
Als Ajax geen kampioen kan worden is het niet de mooiste sportdag van het jaarquote:Op woensdag 9 april 2025 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Marathon van Rotterdam en Parijs-Roubain en Formule1 in Bahrein de ontknoping va The Masters in Augusta.
+ Boat Racequote:Op woensdag 9 april 2025 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Marathon van Rotterdam en Parijs-Roubain en Formule1 in Bahrein de ontknoping va The Masters in Augusta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |