Vanavond niet vergeten om naar Andere Tijden te kijken met unieke, nooit eerder vertoonde, kleuropnames van JC van vroeger.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:16 schreef borisz het volgende:
Mn oude manager heeft z'n jaarlijkse rondje Betondorp, Olympisch Stadion weer gereden
De grootste filosoof is al negen jaar niet meer onder ons.
Oh @tong80 weer eens geband. Wat heeft ie nou weer gedaan?quote:
Bans worden nog steeds niet besproken...quote:Op maandag 24 maart 2025 16:55 schreef mitt het volgende:
[..]
Oh @:tong80 weer eens geband. Wat heeft ie nou weer gedaan?
Kan me wel indenken dat hij heeft gedaan, maar misschien had iemand er bewijs van.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sterkte Golfer
[..]
Bans worden nog steeds niet besproken...
quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:18 schreef mitt het volgende:
En hoop niet dat er veel visuele denkers zijn na het verhaal van @:golfer
Forum? Sorry vanaf Overijssel haak ik afquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:56 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Groningen
Ingecheckt in hotel. Vanaf morgen drie dagen Pieterpad. En in ieder geval een bezoek aan het Forum. Waar ik nog nooit geweest ben.
Nieuw gebouw met bieb, bios, museum, dakterras en veel meer wat sinds 2019 open is.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:18 schreef mitt het volgende:
[..]
Forum? Sorry vanaf Overijssel haak ik af
Voor mij ook al wat jaartjes geleden dat ik in Groningen ben geweest,quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Nieuw gebouw met bieb, bios, museum, dakterras en veel meer wat sinds 2019 open is.
Mn laatste trip Groningen was 2009. Dus ja wil dat wel zien. 😎
Kwam er begin deze eeuw minimaal 1x per jaar. Mn achternicht woonde achter de Martinitoren. Maar ja die verkaste naar Almere 😥
Hier nog niet. Nog een middagje kassameisje spelen bij Caprera.quote:
Geweldige stad. Vaak geweest met The Nozems. (Vera, Simplon, Noorderslag) Ooit in studentenflat blijven slapen en gevreeën met ene Nienke. Paar weken geleden in de KLB SC een user wiens moeder zo heet en toen in Groningen studeerde.quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:54 schreef mitt het volgende:
[..]
Voor mij ook al wat jaartjes geleden dat ik in Groningen ben geweest,
En goedemorgen
Wel jammer voor de spanning maar dat zal de Ajax-supporter niet boeienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |