Heb even een deeltje van de podcast gezienquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:07 schreef KinKiJan het volgende:
Niels is absoluut niet de smaak van de dames in het boudoir:
Milena: "Maar zelfs nie al moest da et laatste koekse in de wereld zijn" (heerlijk dat Vlaams)
Sharice "Dan.. Eet ik niet!"
Jolien: "Dan sterven we wel van de honger"
Jeffrey ook niet echtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb even een deeltje van de podcast gezien
Niels ligt niet zo lekker in de groep
Begrijp dat wel, Niels heeft al een hoop beslissingen mogen nemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe dan ook missen ze iemand in de planning dus zal of het één of het ander gebeuren lijkt me.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals de laatste jaren is ook hoe de wind waait
De ene keer hoeft iemand niet weg
De andere keer wel
Die mag van mij gaanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoe dan ook missen ze iemand in de planning dus zal of het één of het ander gebeuren lijkt me.
Tja of als ze een finaleweek met bijv 4 hadden dat het dan 3 worden, dat kan ook natuurlijk.
Ik hoop wel dat niemand gaat. Want dat zal Wicky zijn waarschijnlijk en die hou ik er liever in.
Zolang ze maar samen in de leefruimte kunnen liggen of hangen, is alles goed.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoiets kreeg ik ook mee, ga dat niet kijken/luisteren, komt nog vaak genoeg in de streamlocks voor..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was binnen 24 uurquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:11 schreef Lillfex het volgende:
Ashley kwam toch ook terug waarom Linda of Fleur er niet meer in
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoiets kreeg ik ook mee, ga dat niet kijken/luisteren, komt nog vaak genoeg in de streamlocks voor..
Wist je dat ze luchtverfrisser hebben op de wc? Die ruikt naar rozen
Maakt mij niks uit allemaal, als ze Axel maar als eerste savenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoe dan ook missen ze iemand in de planning dus zal of het één of het ander gebeuren lijkt me.
Tja of als ze een finaleweek met bijv 4 hadden dat het dan 3 worden, dat kan ook natuurlijk.
Ik hoop wel dat niemand gaat. Want dat zal Wicky zijn waarschijnlijk en die hou ik er liever in.
Denk niet tijdens. Met dat stomme kwartiertje kan je bijna niks. Ja of heel kort op het eind, dat kan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:06 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk vanavond nieuwe bewoners na de live, of tijdens.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:23 schreef Droopie het volgende:
@:puzzie
[ afbeelding ]
Tevens 5 euro gedoneerd, met zijn 20 euro
Omdat de exit van Ashley in 1 avond gebeurde. Ze was het huis nog niet uit geweest.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:11 schreef Lillfex het volgende:
Ashley kwam toch ook terug waarom Linda of Fleur er niet meer in
Maakt weinig uit. Nieuwe shit kregen we vorig jaar zelden in de live te zien, dan werd er onder de aftiteling verwezen naar de streams voor een feestje ofzo en zat je 'uren' met die bewoners op die draaideur te wachten voor er iets gebeurde.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Denk niet tijdens. Met dat stomme kwartiertje kan je bijna niks. Ja of heel kort op het eind, dat kan.
Half uur en een presentator zou al zoooveel beter zijn.
Ze was zelfs al thuisquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Omdat de exit van Ashley in 1 avond gebeurde. Ze was het huis nog niet uit geweest.
Dat wel volgens mij. Ze was al bij man en kids geweest. Zat een uur of 2/4 tussen volgens mij. Maar idd dezelfde avond.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Omdat de exit van Ashley in 1 avond gebeurde. Ze was het huis nog niet uit geweest.
70 min avond vullend feestjequote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maakt weinig uit. Nieuwe shit kregen we vorig jaar zelden in de live te zien, dan werd er onder de aftiteling verwezen naar de streams voor een feestje ofzo en zat je 'uren' met die bewoners op die draaideur te wachten voor er iets gebeurde.
Oh ja langer zelfs en thuis idd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze was zelfs al thuis
Maar binnen 24 uur
Met 2 drankjes per persoonquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met 2 drankjes per persoon
En met een beetje mazzel zat er ook nog wat in de muur
Vaak wel heel kort inderdaad, maar beter een beetje feestje dan helemaal geen feestjequote:
Huh ze ging toch direct naar die ene kamer?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze was zelfs al thuis
Maar binnen 24 uur
Ik vond liveshow zooooveel beter. Sabeau en Nouchka kwamen wel even in de live. Maar hoe dan ook is er dan meer ruimte voor zoiets. Dit karige kwartiertje is echt een onderdeel voor mij waarom dit seizoen zo lame is.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maakt weinig uit. Nieuwe shit kregen we vorig jaar zelden in de live te zien, dan werd er onder de aftiteling verwezen naar de streams voor een feestje ofzo en zat je 'uren' met die bewoners op die draaideur te wachten voor er iets gebeurde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |