Okay , ik had het over Milena.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik bedoel jaloersheid van mijn kant omdat ze knap is, maar vind haar nu wat ouder lijken dan in het begin.
Nu nog hopen dat Wicky ook blijftquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:55 schreef ledn81 het volgende:
De alfa mannetjes denken allemaal dat Axel naar huis gaat.
Keanu weet het niet zeker.. Die denkt dat er gunfactor voor Axel is.
Ja het is lastig deze week wel.. maar liever hen 2 dan Sharice..quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat Wicky ook blijft
Klopt Elsa dronk melk op t moment dat Jordy bijna klaar was met zijn nieuwe haarlijn. Ze keek door het raam naar de mannen met een melk. En volgens mij flink volle beker!!! (Tegengas mocht je niets te doen hebben)quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Soort van over dat ze vanmorgen ook al melk had gehad en Elsa reageerde daar op ja een half maar nog al bitcherig
met dit soort standen kan de FEBO alle kanten uit. Geef de stagiaire een rekenmachine met lege batterijen en opeens staat er iemand buiten die hen handig uit komtquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Tussenstand Poll Salar
Wicky 28%
Sharice 36%
Axel 36%
zou er niet bij willen horen die tiktokertjes,..maar snap dat je enige aansluiting nodig hebtquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:00 schreef ben34567 het volgende:
Axel doet moeite om bij 'de boys' te horen maar ik weet niet of ze hem ooit helemaal gaan accepteren.
De 'coole'groep? Als in Mattheus Jeffrey Jolien en Melina?? Brrrrrquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:58 schreef ben34567 het volgende:
Vreemd dat Wicky geplakt blijft aan Elsa. Ik had verwacht dat hij net zoals Sharice en nu ook Axel meer aansluiting ging zoeken bij de 'coole' groep.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:13 schreef ledn81 het volgende:
Milena en Niels over het afspreken hierna..
of ze individueel met iedereen zouden afspreken
Niels : "Zou u met mij afspreken"
Milena : "Nee dat denk ik niet"
Niels : "oh ok.."
Milena : "Ik zou niet eens wat ik met u zou moeten doen"
![]()
Die griet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |