quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:13 schreef Puzzie het volgende:
Jordy:"keerl ik lijk op een fokking champignon'![]()
Nee, inderdaad niet eens een bal spel of petanquequote:Op donderdag 23 januari 2025 20:24 schreef kater1 het volgende:
Ze kunnen ook niets met die tuin sinds die stomme vijver erin zit. En die stomme paadjes.
Wie?quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:28 schreef zodeju het volgende:
Ja, komt misschien een beetje jaloersheid bij kijken maar zoals ze nu zo ziet lijkt ze echt dik in de veertig.
Ik ook.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
op de socials vinden ze Sjordy hilarisch
Milena is wel iemand die afgunstig kan zijn volgens mij.quote:
Ik vind het juist omgekeerd : Milena ziet er 28 uit in plaats van 34quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:28 schreef zodeju het volgende:
Ja, komt misschien een beetje jaloersheid bij kijken maar zoals ze nu zo ziet lijkt ze echt dik in de veertig.
Ok....dat kanquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:32 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vind het juist omgekeerd : Milena ziet er 28 uit in plaats van 34
Ik vind het allemaal fake. Dat nep overdreven lachje ook steeds. Ik dacht dat we van de fake bewoners af warenquote:
Ik bedoel jaloersheid van mijn kant omdat ze knap is, maar vind haar nu wat ouder lijken dan in het begin.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Milena is wel iemand die afgunstig kan zijn volgens mij.
gemopper erover ook op X. Dus je bent niet de enige. Hoort er al wel te staanquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:40 schreef Hznootje het volgende:
Waarom staat de uitzending nog niet op videoland? Of is dat altijd later?
Ah oke..dankjequote:Op donderdag 23 januari 2025 20:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
gemopper erover ook op X. Dus je bent niet de enige. Hoort er al wel te staan
Nee altijd om 20.27 ik zit ook te vernieuwenquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:40 schreef Hznootje het volgende:
Waarom staat de uitzending nog niet op videoland? Of is dat altijd later?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |