abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216403569
Hallo allemaal

Wat is de beste strategie voor het verzekeren van een auto als beginnend bestuurder? Dus 0 schadevrije jaren.

Ik zat te denken om toch all risk te doen omdat een beginnend bestuurder nu eenmaal meer kans heeft op schade door eigen schuld.

Echter woon ik in een zeer mooi *) dorp met relatief veel inwoners van een wat hogere sociale klasse :7 dus kans op bijvoorbeeld schade door anderen of diefstal heb ik wat minder.

Moet je dan alsnog all risk doen of gewoon WA of WA+ ?

Auto betreft zeker geen bentley van 400000 euro om het zo maar te zeggen. Dus geen extreem dure auto. Ook geen extreem nieuwe auto. Wel schadevrij
pi_216403603
6 topics over je rijbewijs was nog niet genoeg?
pi_216403609
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
6 topics was nog niet genoeg?
pi_216403636
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
6 topics over je rijbewijs was nog niet genoeg?
Dit gaat over een autoverzekering, voor rijbewijs is er een centraal topic in PTA
pi_216403671
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:50 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Hallo allemaal

Wat is de beste strategie voor het verzekeren van een auto als beginnend bestuurder? Dus 0 schadevrije jaren.
Naar een vergelijkingssite gaan (Independer bijvoorbeeld) en daar je eigen gegevens en gegevens van de auto invullen en vervolgens een keuze maken.

Ingewikkelder wordt het niet.

quote:
Ik zat te denken om toch all risk te doen omdat een beginnend bestuurder nu eenmaal meer kans heeft op schade door eigen schuld.
Alleen verzekeren wat je zelf niet van je spaarrekening kan betalen.
Kies indien mogelijk een hoog eigen risico, dat verlaagt je premie.

quote:
Echter woon ik in een zeer mooi *) dorp met relatief veel inwoners van een wat hogere sociale klasse :7 dus kans op bijvoorbeeld schade door anderen of diefstal heb ik wat minder.
Ja, dieven stelen alleen auto's in arme gemeenten.

quote:
Moet je dan alsnog all risk doen of gewoon WA of WA+ ?

Auto betreft zeker geen bentley van 400000 euro om het zo maar te zeggen. Dus geen extreem dure auto. Ook geen extreem nieuwe auto.
Het risico van stelen is niet zo groot. Je kan eventueel een GPS (zonder abonnement) in laten bouwen door de garage voordat je je auto ophaalt. Kan je later ook nog op de kaart zien waar je langsgereden bent.

https://www.gps-partner.nl/onntrack-portable-pro-plus-heavy-duty-tracker-lifetime-gratis-tracking/

Als je zelf de GPS aanlevert doen ze dat vast wel even bij de garage waar je je auto koopt, het is 15 minuten werk.

quote:
Wel schadevrij
Zolang het duurt.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:58 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Dit gaat over een autoverzekering, voor rijbewijs is er een centraal topic in PTA
Ja, en dan over 2 weken een topic voor de beste auto-shampoo, over 3 weken een topic over parkeerschade wegpoetsen, over 4 een topic over een oranje lampje op de dashboard.
pi_216403760
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:00 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Naar een vergelijkingssite gaan (Independer bijvoorbeeld) en daar je eigen gegevens en gegevens van de auto invullen en vervolgens een keuze maken.

Ingewikkelder wordt het niet.
Dat heb ik al gedaan om te bepalen welke verzekeraar het wordt bijvoorbeeld Allianz, ABN etc.

Het wordt in mijn geval ABN.

quote:
[..]
Alleen verzekeren wat je zelf niet van je spaarrekening kan betalen.
Kies indien mogelijk een hoog eigen risico, dat verlaagt je premie.
Oh ik heb nu zonder eigen risico gedaan. Moet ik mét doen? Ik ga even kijken.

quote:
[..]
Ja, dieven stelen alleen auto's in arme gemeenten.
[..]
Het risico van stelen is niet zo groot. Je kan eventueel een GPS (zonder abonnement) in laten bouwen door de garage voordat je je auto ophaalt. Kan je later ook nog op de kaart zien waar je langsgereden bent.

https://www.gps-partner.nl/onntrack-portable-pro-plus-heavy-duty-tracker-lifetime-gratis-tracking/

Als je zelf de GPS aanlevert doen ze dat vast wel even bij de garage waar je je auto koopt, het is 15 minuten werk.
[..]
Zolang het duurt.
Als ze hier mijn auto stelen dan heeft de buurvrouw dat ook gezien en weten ze wie het is denk ik zo maar dus ik denk dat een GPS onnodig is maar als ik een dure Bentley zou hebben zou ik dat wel doen ja.

Maar ik ga kijken naar dat eigen risico dan.
  Moderator donderdag 23 januari 2025 @ 17:08:41 #7
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_216403793
Nee, je kan je lul niet in de uitlaat steken, bespaart ons alvast weer een topic.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_216403799
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:05 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Dat heb ik al gedaan om te bepalen welke verzekeraar het wordt bijvoorbeeld Allianz, ABN etc.

Het wordt in mijn geval ABN.
[..]
Oh ik heb nu zonder eigen risico gedaan. Moet ik mét doen? Ik ga even kijken.
[..]
Niets moet. Maar het heeft weinig zin om extra premie te betalen voor een dekking die je zelf wel kan opbrengen.
Ik neem aan dat je niet failliet gaat als je de eerste ¤500 of ¤1.000 zelf moet aftikken en als het de premie verlaagt (denk daarbij aan premievoordeel voor de komende 45 jaar) dan is het zonde om het af te dekken.

Omdat schades die je claimt van je no-claim afgaan, is het sowieso voordeliger om kleine schades zelf te betalen tenzij het veel is. Wat "veel" is, is aan jezelf.

quote:
Als ze hier mijn auto stelen dan heeft de buurvrouw dat ook gezien en weten ze wie het is denk ik zo maar dus ik denk dat een GPS onnodig is maar als ik een dure Bentley zou hebben zou ik dat wel doen ja.

Maar ik ga kijken naar dat eigen risico dan.
Het kan ook handig zijn om je auto terug te vinden in een grote stad, met de App van zo'n GPS.
pi_216403822
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:50 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Juist daarom een all risk verzekering, mede omdat die auto's allemaal duurder zijn dan gemiddeld
Google is your friend, abuse your friends
pi_216403825
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Niets moet. Maar het heeft weinig zin om extra premie te betalen voor een dekking die je zelf wel kan opbrengen.
Ik neem aan dat je niet failliet gaat als je de eerste ¤500 of ¤1.000 zelf moet aftikken en als het de premie verlaagt (denk daarbij aan premievoordeel voor de komende 45 jaar) dan is het zonde om het af te dekken.

Omdat schades die je claimt van je no-claim afgaan, is het sowieso voordeliger om kleine schades zelf te betalen tenzij het veel is. Wat "veel" is, is aan jezelf.
[..]
Het kan ook handig zijn om je auto terug te vinden in een grote stad, met de App van zo'n GPS.
Ik heb even gekeken en bij verzekeraar A kan je wel 10 euro per maand minder betalen met een eigen risico van 1000 euro. Bij verzekeraar B niet. MAAR:

Verzekeraar A is niet aangesloten bij zogeheten 'SchadeGarant', en verzekeraar B wel, en mijn autogarage is wél aangesloten bij zogeheten SchadeGarant. En dat schijnt dus ook uit te maken in welk 'netwerk' je garage zit. Maar verzekeraar B heeft dan weer geen optie voor eigen risico zo te zien.
pi_216403826
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:11 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Juist daarom een all risk verzekering, mede omdat die auto's allemaal duurder zijn dan gemiddeld
Ik heb wel eens ferrari's zien rondrijden.
pi_216403837
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:12 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Hamilton ook.
pi_216403843
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Hamilton ook.
Dat is hier niet zo ver vandaan waar die sjezen ;)
pi_216403844
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:11 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ik heb even gekeken en bij verzekeraar A kan je wel 10 euro per maand minder betalen met een eigen risico van 1000 euro. Bij verzekeraar B niet. MAAR:

Verzekeraar A is niet aangesloten bij zogeheten 'SchadeGarant', en verzekeraar B wel, en mijn autogarage is wél aangesloten bij zogeheten SchadeGarant. En dat schijnt dus ook uit te maken in welk 'netwerk' je garage zit. Maar verzekeraar B heeft dan weer geen optie voor eigen risico zo te zien.
Je hebt nog geen auto maar wel een autogarage?

Alles wat je overhoudt kan je weer mooi gebruiken om je studieschuld versneld af te lossen, bijvoorbeeld.
pi_216403854
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:14 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je hebt nog geen auto maar wel een autogarage?
Aankoop auto is zo goed als rond
pi_216403857
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:15 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
De auto is zo goed als rond
Ik heb meer met vierkante auto's.

pi_216403860
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ja hallo ik heb het nét op tijd aangepast
pi_216403887
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:12 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Dat is hartstikke leuk voor die mensen die in een Ferrari rijden. Een dorp met allerlei landweggetjes is goed vertoeven in de manier eer men er met grote snelheid op kan rijden.

Echter is het minder leuk voor jouw portemonnee, aangezien je meer geld per maand kwijt bent aan een allriskverzekering zonder no-claimkorting.
pi_216403903
Kijk eens of je een verzekering kunt afsluiten bij Viabovag , dat kan interessant zijn als je een occasion bij een Bovaggarage hebt aangeschaft die aan bepaalde voorwaarden voor de aanschafwaarderegeling voldoet https://www.viabovag.nl/verzekering/autoverzekering
Hier was dat ooit by far de goedkoopste autoverzekering.
pi_216403907
quote:
7s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:19 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Dat is hartstikke leuk voor die mensen die in een Ferrari rijden. Een dorp met allerlei landweggetjes is goed vertoeven in de manier eer men er met grote snelheid op kan rijden.

Echter is het minder leuk voor jouw portemonnee, aangezien je meer geld per maand kwijt bent aan een allriskverzekering zonder no-claimkorting.
Ik heb mijn postcode vergeleken met een postcode in een achterbuurt (rotterdam-lombardijen) en daar was het bijna 2x zo duur :o
pi_216403910
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:23 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ik heb mijn postcode vergeleken met een postcode in een achterbuurt (rotterdam-lombardijen) en daar was het bijna 2x zo duur :o
Ja wegens het feit dat daar meer mensen wonen. Meer mensen is meer ongelukken.
pi_216403923
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijk eens of je een verzekering kunt afsluiten bij Viabovag , dat kan interessant zijn als je een occasion bij een Bovaggarage hebt aangeschaft die aan bepaalde voorwaarden voor de aanschafwaarderegeling voldoet https://www.viabovag.nl/verzekering/autoverzekering
Hier was dat ooit by far de goedkoopste autoverzekering.
Ik heb hem even door de calculator gegooid en helaas is deze een stuk duurder dan andere verzekeringen die ik heb gevonden.
pi_216403940
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:24 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Ja wegens het feit dat daar meer mensen wonen. Meer mensen is meer ongelukken.
De meeste rijkere gemeenten hebben minder inwoners dan de meeste armere gemeenten. Ik woon in een gemeente met een laag inwonertal.
pi_216403959
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:27 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
De meeste rijkere gemeenten hebben minder inwoners dan de meeste armere gemeenten. Ik woon in een gemeente met een laag inwonertal.
Ja daar was ik ook al achter maar je vergeleek de hoogte van je autoverzekering met die van een stad, je zei dat deze twee keer zo hoog was als de jouwe, zou je de autoverzekering afsluiten.

Dat is nogal logisch als het bevolkingsaantal hoger ligt. Meer mensen is meer ongelukken.
pi_216403982
quote:
15s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:29 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Ja daar was ik ook al achter maar je vergeleek de hoogte van je autoverzekering met die van een stad, je zei dat deze twee keer zo hoog was als de jouwe, zou je de autoverzekering afsluiten.

Dat is nogal logisch als het bevolkingsaantal hoger ligt. Meer mensen is meer ongelukken.
Bovendien is de kans op schade vanwege criminaliteit in een arme postcode zoals Rotterdam-Lombardijen groter dan in een rijkere gemeente.

Nu heb ik niet gekeken of dit ook binnen één gemeente maar per postcode verschilt. Zo is Rotterdam-Kralingen of Hillegersberg relatief rijk.
pi_216403995
Ik heb gewoon WA+ Rij nu al een jaar of vier, nooit schade gehad of wat dan ook.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216404008
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:35 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb gewoon WA+ Rij nu al een jaar of vier, nooit schade gehad of wat dan ook.
Ok maar ik ben bang voor de mogelijke gevolgen van schade.

Hoe lang zit je aan zo een verzekering vast? Op een gegeven moment zal ik ervaren genoeg zijn en kan ik stoppen met de allrisk verzekering en overgaan op WA+ Maar ik ben nu nog een beginnend bestuurder.
pi_216404057
https://www.inshared.nl/a(...)_Fi4GtwaAgCiEALw_wcB

In mijn geval is de auto 9 jaar oud. Ze raden aan allrisk bij jonger dan 6, wa bij ouder dan 11, dus ik zit ertussenin :'(
pi_216404094
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:33 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Bovendien is de kans op schade vanwege criminaliteit in een arme postcode zoals Rotterdam-Lombardijen groter dan in een rijkere gemeente.
Het zal je maar gebeuren dat je met je pas aangeschafte Mercedes Benz C Klasse tegen een Ferrari uit 2019 aanrijdt en het blijkt door de verzekering jouw schuld te zijn, en je bent alleen WA+ verzekerd. Dan mag je je eigen schade gaan betalen.
Kun je gelijk aan je vriendin vertellen dat jullie komende zomer in plaats van all-in vakantie in Tunesië, twee weken in een tweedehands festivalcaravan in Overijssel gaan zitten kamperen.
pi_216404213
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:45 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Het zal je maar gebeuren dat je met je pas aangeschafte Mercedes Benz C Klasse tegen een Ferrari uit 2019 aanrijdt en het blijkt door de verzekering jouw schuld te zijn, en je bent alleen WA+ verzekerd. Dan mag je je eigen schade gaan betalen.
Kun je gelijk aan je vriendin vertellen dat jullie komende zomer in plaats van all-in vakantie in Tunesië, twee weken in een tweedehands festivalcaravan in Overijssel gaan zitten kamperen.
Als ik nu kies voor all risk hoe lang zit ik daar dan aan vast?

'wat zei de verzekeraar toen je ze belde' die zijn al dicht helaas
pi_216404333
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:45 schreef Metalfrost het volgende:
twee weken in een tweedehands festivalcaravan in Overijssel gaan zitten kamperen
Wordt nog lastig, als z'n Suzuki Swift (zonder trekhaak) in de prak ligt.

(en Overijssel kent geen dergelijke festivals :{w )
pi_216404374
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Maar lastiger als je gewoon RONDjes wilt rijden.
pi_216404723
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:55 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Als ik nu kies voor all risk hoe lang zit ik daar dan aan vast?
In theorie één dag, zeker bij verkoop van de auto.
pi_216404930
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 18:07 schreef r_one het volgende:

[..]
Wordt nog lastig, als z'n Suzuki Swift (zonder trekhaak) in de prak ligt.

(en Overijssel kent geen dergelijke festivals :{w )
Trekhaak kun je er aan vast laten zetten.
Ik had het over een festivalcaravan, zo'n afgetrapt ding die je normaal gesproken naar een festival meeneemt inderdaad maar aangezien TS straks niet meer naar Tunesië met zijn GF kan omdat hij zijn MB C-klasse in de prak heeft gereden wegens hij tegen een Ferrari heeft aan gezeten.
pi_216405863
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:36 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]

Hoe lang zit je aan zo een verzekering vast? Op een gegeven moment zal ik ervaren genoeg zijn en kan ik stoppen met de allrisk verzekering en overgaan op WA+ Maar ik ben nu nog een beginnend bestuurder.
Je kunt een verzekering elke dag online wijzigen. Geen enkel probleem. Kijk vooral eens naar de tariefverschillen, maar kijk vooral ook naar wat je zelf kunt betalen. Verzekeren doe je namelijk vooral voor gevallen die je zelf niet kunt betalen. Vlak na aanschaf van mijn laatste auto heb ik daarom allrisk: ik had niet genoeg geld voor een andere. Ik heb nu al weer veel meer spaargeld, dus ga ik binnenkort over naar WA+.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_216406479
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:36 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Gewoon niet er in gaan rijden, is het beste.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_216407383
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 19:55 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je kunt een verzekering elke dag online wijzigen. Geen enkel probleem. Kijk vooral eens naar de tariefverschillen, maar kijk vooral ook naar wat je zelf kunt betalen. Verzekeren doe je namelijk vooral voor gevallen die je zelf niet kunt betalen. Vlak na aanschaf van mijn laatste auto heb ik daarom allrisk: ik had niet genoeg geld voor een andere. Ik heb nu al weer veel meer spaargeld, dus ga ik binnenkort over naar WA+.
Oh op die manier. Nee ik zou niet nou twee dergelijke auto's kunnen kopen dus dan inderdaad maar beginnen met allrisk.
pi_216407570
quote:
11s.gif Op donderdag 23 januari 2025 19:03 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Trekhaak kun je er aan vast laten zetten.
Ik had het over een festivalcaravan, zo'n afgetrapt ding die je normaal gesproken naar een festival meeneemt inderdaad maar aangezien TS straks niet meer naar Tunesië met zijn GF kan omdat hij zijn MB C-klasse in de prak heeft gereden wegens hij tegen een Ferrari heeft aan gezeten.
Maar het wordt geen C-klasse maar een Swift van 5k (ideaal als botsauto :P ;) )
Zelfs een Dacia Duster vond-ie veeeeel te groot (en te eng).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_216407715
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 21:35 schreef r_one het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een oude wijvenauto tussen al die Ferrari's en Lamborghini's, oh oh oh wat een afgang
pi_216408071
quote:
11s.gif Op donderdag 23 januari 2025 21:43 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Een oude wijvenauto tussen al die Ferrari's en Lamborghini's, oh oh oh wat een afgang
Die mensen hebben naast de ferrari allemaal een suzuki op de oprit met wit grind staan hoor. Voor de boodschappen of voor dochterlief van 18.
pi_216408081
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 21:35 schreef r_one het volgende:

[..]

SPOILER
Ja want ik ben beginnend bestuurder vind het allemaal nog doodeng.
pi_216408125
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 22:06 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ja want ik ben beginnend bestuurder vind het allemaal nog doodeng.
Ach, zolang je maar niet linksaf hoeft te slaan, er geen fietsers van rechts komen, je niet hoeft in te voegen op de snelweg en je niet weer door rode verkeerslichten rijdt, is er niks aan de hand ^O^
pi_216408138
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 22:09 schreef r_one het volgende:

[..]
Ach, zolang je maar niet linksaf hoeft te slaan, er geen fietsers van rechts komen, je niet hoeft in te voegen op de snelweg en je niet weer door rode verkeerslichten rijdt, is er niks aan de hand ^O^
Ik durf nou wel linksaf te slaan hoor maar ik vind van die rotondes waar fietsers voorrang hebben zo eng.
pi_216408167
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 22:10 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ik durf nou wel linksaf te slaan hoor
Ja? :D
Sinds wanneer?
quote:
maar ik vind van die rotondes waar fietsers voorrang hebben zo eng.
Dan zorg dat je die vermijdt.
pi_216408221
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 22:12 schreef r_one het volgende:

[..]
Ja? :D
Sinds wanneer?
De laatste paar rijlessen ging dit goed, op het examen hoefde ik nergens linksafslaan waar dat moeilijk zou zijn (op kleine wegen is dit natuurlijk niet moeilijk of in een woonwijk).
quote:
[..]
Dan zorg dat je die vermijdt.
Nou in Leiden wordt dat heel erg lastig
pi_216408274
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 22:15 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
op het examen hoefde ik nergens linksafslaan waar dat moeilijk zou zijn
Maar nu sta je er alleen voor :{w

quote:
[..]
Nou in Leiden wordt dat heel erg lastig
Dus niet onmogelijk.
En anders maar verhuizen dan.
pi_216408465
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 22:19 schreef r_one het volgende:

[..]
Maar nu sta je er alleen voor :{w
[ afbeelding ]
[..]
Dus niet onmogelijk.
En anders maar verhuizen dan.
Nou ja op het examen hoefde ik hier gelukkig niet langs, dit is de 'moeilijke' examenroute als je hier naar links moet zegmaar.

Nu sta ik er inderdaad alleen voor dus gewoon spiegelen en gaan denk ik dan maar he.
pi_216408486
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 22:33 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Nou ja op het examen hoefde ik hier gelukkig niet langs, dit is de 'moeilijke' examenroute als je hier naar links moet zegmaar.

Nu sta ik er inderdaad alleen voor dus gewoon spiegelen en gaan denk ik dan maar he.
Spiegelen?
pi_216408514
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 22:35 schreef r_one het volgende:

[..]
Spiegelen?
Doe jij dat niet?
pi_216409006
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 22:37 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Doe jij dat niet?
Niet om linksaf een kruising over te steken nee :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')