SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:
quote:
eigenlijk een recept van de dokter. 2 maal daags 10 minuten knuffelenquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Op donderdag 23 januari 2025 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga je zo nog sporten?quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben ook wel klaar voor vandaag, met werken..
Tot zo dan!quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben ook wel klaar voor vandaag, met werken..
Moet dat op recept?! Jeetjequote:Op donderdag 23 januari 2025 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
eigenlijk een recept van de dokter. 2 maal daags 10 minuten knuffelen
Kan ook zijn dat hij een dood dier rookquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik was zondag in het bos, kwamen een loslopende hond tegen en die stak zo z'n neus in m'n kruis. Twee keer.
Fijn om te weten dat ik nog gewild ben.
Waarom ben je zo gemeen ineensquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat hij een dood dier rook
Dacht dat je er wel semi om had kunnen gniffelen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom ben je zo gemeen ineens.
Honden ruiken het als je ongesteld bent.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik was zondag in het bos, kwamen een loslopende hond tegen en die stak zo z'n neus in m'n kruis. Twee keer.
Fijn om te weten dat ik nog gewild ben.
Ik wou dus net zeggen, als ik ongesteld ben is het helemaal awkward.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Honden ruiken het als je ongesteld bent.
Op zich wel logischquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Honden ruiken het als je ongesteld bent.
Camping in Cornwall waar ik paar jaar geleden geweest was waaide ook al wegquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:00 schreef CherryLips het volgende:
RIP Ierland
https://www.nu.nl/buitenl(...)jgt-schampschot.html
Dit soort dingen moet je niet tegen een hypochonder zeggenquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:01 schreef kwiwi het volgende:
En ze ruiken ook bepaalde ziektes. Dus als je niet ongesteld was misschien even langs de dokter
Gok dat dit niet nodig isquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:01 schreef kwiwi het volgende:
En ze ruiken ook bepaalde ziektes. Dus als je niet ongesteld was misschien even langs de dokter
Moet je geslachtsgemeenschap voor hebben, TOCHquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet je niet tegen een hypochonder zeggen
Dan ben ik wel veilig.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet je geslachtsgemeenschap voor hebben, TOCH
van soa test? Doe je die regelmatigquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:06 schreef CherryLips het volgende:
En m'n uitslagen waren nog goed vorig jaar
Nee gewoon van het bevolkingsonderzoek.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van soa test? Doe je die regelmatigik vind het zo duur
is nu niet nodig maar vind het altijd wel een fijn idee bij nieuwe bedpartners
Oooohquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gewoon van het bevolkingsonderzoek.
Volgens mij ruiken ze dat wel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooh
Zouden ze dat ook kunnen ruiken? Vraag me af of ze dat zo goed zouden kunnen dat we honden kunnen gebruiken voor de zorg, zou wel kostenbesparend zijn denk ik?
Om kanker te krijgen nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet je geslachtsgemeenschap voor hebben, TOCH
Hoe ethisch is het om honden dat werk te laten doen voor een schaal brokken per dag terwijl een mens er honderden Euro's voor betaald krijgt?quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooh
Zouden ze dat ook kunnen ruiken? Vraag me af of ze dat zo goed zouden kunnen dat we honden kunnen gebruiken voor de zorg, zou wel kostenbesparend zijn denk ik?
quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij ruiken ze dat wel.
Ik dacht even niet aan kankerquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Om kanker te krijgen nietDat kunnen ze blijkbaar ruiken, althans bepaalde vormen.
3quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe ethisch is het om honden dat werk te laten doen voor een schaal brokken per dag terwijl een mens er honderden Euro's voor betaald krijgt?#deugwokie
Zal wel niet waterdicht genoeg zijn om ze in te zetten bij vroegtijdig opsporen. Dat je elk jaar even alle mensen uit een straat op een rijtje laat staan en een hond erlangs laat lopen. Hoe effectief zou dat zijn als het werktequote:Op donderdag 23 januari 2025 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht even niet aan kanker![]()
Wel interessant
ik kan me herinneren dat ik beelden heb gezien van een hond dat langs een aantal schaaltjes loopt en dan stil blijft staan bij 'verdachte' geurquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal wel niet waterdicht genoeg zijn om ze in te zetten bij vroegtijdig opsporen. Dat je elk jaar even alle mensen uit een straat op een rijtje laat staan en een hond erlangs laat lopen. Hoe effectief zou dat zijn als het werkte
quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had gisteravond een extreem knuffelige hond bij mij
Dat zou volgens mij redelijk vergelijkbaar zijn met wat ze nu doen (niet het gebruik van een hondquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal wel niet waterdicht genoeg zijn om ze in te zetten bij vroegtijdig opsporen. Dat je elk jaar even alle mensen uit een straat op een rijtje laat staan en een hond erlangs laat lopen. Hoe effectief zou dat zijn als het werkte
Welk onderzoek bedoel je?quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zou volgens mij redelijk vergelijkbaar zijn met wat ze nu doen (niet het gebruik van een hondmaar de eerste tests die je nu moet doen zijn ook niet zo betrouwbaar). Je moet nu eerst wat cellen aanleveren en als die een beetje gek doen dan moet je het vervolgonderzoek doen, als je cellen daar alsnog wat gek doen dan vervolgonderzoek 2 etc etc.
Ze kunnen je ook meteen het laatste onderzoek laten doen maar dat is te duur
quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:00 schreef CherryLips het volgende:
RIP Ierland
Soa test zit toch gewoon in de basis?quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van soa test? Doe je die regelmatigik vind het zo duur
is nu niet nodig maar vind het altijd wel een fijn idee bij nieuwe bedpartners
Epilepsy en suiker en dergelijke ookquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Om kanker te krijgen nietDat kunnen ze blijkbaar ruiken, althans bepaalde vormen.
Maar welke vervolgonderzoeken wil je meteen doen dan? Want bij onrustige cellen of HPV wordt er niet meteen ingegrepen.quote:
t/m 25 jaar geloof ikquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:42 schreef datismijnmening het volgende:
I’m
[..]
Soa test zit toch gewoon in de basis?
Dan vinden ze je wel verstandig genoeg?quote:
Bij HPV + afwijkende cellen moet je naar de gynaecoloogquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar welke vervolgonderzoeken wil je meteen doen dan? Want bij onrustige cellen of HPV wordt er niet meteen ingegrepen.
Ja dan wel, maar er zitten nog wat stappen voor en dan bestaat de kans nog dat je lichaam dat vanzelf opruimt. Dan moet je na een jaar terugkomen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij HPV + afwijkende cellen moet je naar de gynaecoloog
https://www.rivm.nl/bevol(...)%20papillomavirus%20(humaan%20papillomavirus)%20gevonden%20en%20er,12%20maanden%20is%20wel%20belangrijk.
Die kans bestaat ja, maar je moet dan wel echt (meteen) naar de gynecoloog. Bij HPV + licht afwijkende cellen of geen afwijkende cellen mag je rustig jaartje wachtenquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan wel, maar er zitten nog wat stappen voor en dan bestaat de kans nog dat je lichaam dat vanzelf opruimt. Dan moet je na een jaar terugkomen.
quote:Muziek en video's vanaf je computer casten
Open Chrome op je computer.
Open het bestand dat je wilt casten in een Chrome-tabblad.
Sleep het bestand naar het Chrome-tabblad of gebruik een sneltoets:
Windows: Ctrl + O
Mac: command + O
Selecteer rechtsboven de optie Meer Meer en dan Casten, opslaan en delen en dan Casten.
Selecteer het apparaat waarnaar je wilt casten.
Ja, maar jij zegt:quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die kans bestaat ja, maar je moet dan wel echt naar de gynecoloog. Bij HPV + licht afwijkende cellen of geen afwijkende cellen mag je rustig jaartje wachten
Wil je dan meteen een lisexcisie doen bij de eerste onrustige cellen?quote:Je moet nu eerst wat cellen aanleveren en als die een beetje gek doen dan moet je het vervolgonderzoek doen, als je cellen daar alsnog wat gek doen dan vervolgonderzoek 2 etc etc.
Ze kunnen je ook meteen het laatste onderzoek laten doen maar dat is te duur
Neequote:Op donderdag 23 januari 2025 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar jij zegt:
[..]
Wil je dan meteen een lisexcisie doen bij de eerste onrustige cellen?
Dat is wel een hele grote jaquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:00 schreef CherryLips het volgende:
RIP Ierland
Dat zeg ik?quote:
Maar het is niet nodig als je lichaam het meestal vanzelf opruimt. Dus dan krijg je allerlei invasieve onderzoeken die ook gewoon niet nodig zijn. En er zijn niet genoeg gynaecologen voor.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik?Ik vind de huidige manier prima maar ze kunnen ook meteen iedereen naar de gynaceoloog sturen, maar dat is te duur (en daar ben ik het volledig mee eens)
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is niet nodig als je lichaam het meestal vanzelf opruimt. Dus dan krijg je allerlei invasieve onderzoeken die ook gewoon niet nodig zijn. En er zijn niet genoeg gynaecologen voor.
en wat ga je daar mee doen?quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:53 schreef Ama het volgende:
Volgens mij heb ik nog zeker vijf kilo rattenvoer.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:53 schreef Ama het volgende:
Volgens mij heb ik nog zeker vijf kilo rattenvoer.
quote:
smakelijkquote:
denk dat dat verstandiger is dan zelf opeten iddquote:
vervelend voor jequote:Op donderdag 23 januari 2025 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het begon te regenen op de terugweg.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:
Misschien dat die stukjes gedroogde wortel (als die er tussenzitten) nog wel te doen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
zo te lezen nu ook alquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zomaar eens even de laatste drie jaar van de PTA TT NYR bekijken. Had zondag te veel bieries op om er nog wat vanb mee te krijgen
are you sure?quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:58 schreef Ama het volgende:
[..]Verkoop het als muesliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
welterustenquote:
quote:
Met goede marketing moet het te doen zijn, go for itquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:02 schreef Ama het volgende:
[..]Muesli met een soort boerderij geurtje. (Ja zo vind ik dat voer ruiken)
joh... het voelt als 21:00quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
thanks maar het is 18.00 dus ik ga nog niet naar bed
Je hebt tegenwoordig bijna overal wel een markt voor dus wat dat betreft.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met goede marketing moet het te doen zijn, go for it
quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig bijna overal wel een markt voor dus wat dat betreft.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:06 schreef Nizno het volgende:
oven doet piepiep
even de lasagne er uit vissen
Yesquote:
In het Nederlands klinkt alles snel suf.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ik geloof er ook in, iets met 'come closer to your pets' oid. En ja wel in het Engels want dat is extra hip
[..]smakelijk
quote:
quote:De kosten van de soa-test bij de huisarts gaan af van het eigen risico van je zorgverzekering.
Is je eigen risico op? Dan betaal je niks.
Is je eigen risico nog niet op? Dan betaal je wel voor de test. Vraag het laboratorium naar de kosten van een soa-test.
Lange dag gehad?quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik zet net een pan in de magnetron.
Verder gaat alles goed.
Ik maak me zorgen om jequote:Op donderdag 23 januari 2025 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik zet net een pan in de magnetron.
Verder gaat alles goed.
Ik vind de denkwijze 'pan met macaroni staat in koelkast -> macaroni moet in magnetron -> pan gaat in magnetron' niet eens zo heel raarquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen om je
waarom vermeld je het hier dan?quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind de denkwijze 'pan met macaroni staat in koelkast -> macaroni moet in magnetron -> pan gaat in magnetron' niet eens zo heel raar
Er gingen bij mij eerlijk gezegd ook niet meteen belletjes rinkelenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind de denkwijze 'pan met macaroni staat in koelkast -> macaroni moet in magnetron -> pan gaat in magnetron' niet eens zo heel raar
mijn koekepan kan zo de steel vanaf en kan dan in de magnetron of in de oven... idem met de braadpan... hoewel daar hoeft de steel niet vanaf... maar wel de handvatdingies zodat je die weer kan gebruiken om de pan er uit te halen... ideaalquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er gingen bij mij eerlijk gezegd ook niet meteen belletjes rinkelen
Ik zie deze week echt helemaal volgeboekt. Hopelijk zondagmiddag weer.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yes
Staat nog wel op het programma
En hoe gaat het met jouw sportschema?
Ben jij te boeken?quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie deze week echt helemaal volgeboekt. Hopelijk zondagmiddag weer.
Heb je dan wel een goede klantenservice?quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op zaterdag zelfs een dubbele boeking
Zeg maar gerust: altijd.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat metaal en magnetron vaak geen goede combinatie zijn.
Ik ga het niet uitproberen.quote:
Je wil een warme lepelquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ik doe altijd een metalen lepeltje in de beker melk als ik die opwarm in de magnetron
Dat voorkomt om de één of andere reden zo'n vies vel eropquote:
Ieeehhhh, vellenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat voorkomt om de één of andere reden zo'n vies vel erop
dat was bij mijn moeder vroeger in het gezin een luxe snackquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat voorkomt om de één of andere reden zo'n vies vel erop
Het vel?quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat was bij mijn moeder vroeger in het gezin een luxe snack
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe eens normie, Modus.quote:
Jaquote:
mensen schijnen het lekker te vindenquote:
Dat was bij mij moeder thuis ook nog zo inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:47 schreef Crack_ het volgende:
Zijn wel meer verhalen van mn ouders waardoor ik denk 'zijn jullie 60 of 200'maar dat ligt aan mijn kennis denk ik.
Alle kinderen in de badkuip en als je de jongste bent van 10 kinderen, dan moet je altijd als laatste in bad en gat-ver-damme
Niet in vellen?quote:
quote:
quote:De kou heeft echt haar intrede gedaan en dat betekent dat er veel meer telefoontjes bij De Vlinderstichting binnen komen van mensen die vlinders in huis hebben die actief worden. Wat moeten ze ermee?
Guess that's a no?quote:
crackadelicaquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:47 schreef Crack_ het volgende:
Zijn wel meer verhalen van mn ouders waardoor ik denk 'zijn jullie 60 of 200'maar dat ligt aan mijn kennis denk ik.
Alle kinderen in de badkuipteil en als je de jongste bent van 10 kinderen, dan moet je altijd als laatste in bad en gat-ver-damme
copy -> paste -> kscquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:01 schreef kwiwi het volgende:
Mijn familie heeft zo'n groepsapp, en daar zitten ook alle ooms en tantes in. Maar sommige hebben inmiddels niet meer allemaal alle kopjes in de kast, dat zorgt soms voor vreemde berichten
Ik las KFC.quote:
je bent jezelf niet als je trek hebtquote:
Ja, volgens mij ben ik al de hele dag niet mijzelfquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent jezelf niet als je trek hebt
heb er vanmorgen net twee gekocht op de marktquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie reclame voor kiwi's en nu heb ik zin in kiwi's.
En ja, dit is hoe reclame werkt
Velquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:10 schreef Modus het volgende:
[..]
VelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik krijg jou welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Zou heel erg raar zijn als je bij een kiwireclame gelijk meteen met de mond vol verwachting richting de Fiat dealer rent om een Fiat 500 te kopen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie reclame voor kiwi's en nu heb ik zin in kiwi's.
En ja, dit is hoe reclame werkt
Sowieso wel een beetje raar om een Fiat 500 te gaan kopenquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou heel erg raar zijn als je bij een kiwireclame gelijk meteen met de mond vol verwachting richting de Fiat dealer rent om een Fiat 500 te kopen.
Om te crashen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso wel een beetje raar om een Fiat 500 te gaan kopen
Zitten meestal wel lieve meisjes in, toch?quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso wel een beetje raar om een Fiat 500 te gaan kopen
Ik ken betere auto's om mee te crashenquote:
Soms wel, soms ook woelige Wilma in de overgangquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten meestal wel lieve meisjes in, toch?
Beter niet meer kijken dus.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soms wel, soms ook woelige Wilma in de overgang
Fiat Multipla.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken betere auto's om mee te crashen
Ongelofelijk. Anderhalf uur verder en pas 1 jaar teruggekeken. EN dan heb ik nog dingen geskipt ook. Nou jaquote:
Wat kijk je?quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Anderhalf uur verder en pas 1 jaar teruggekeken. EN dan heb ik nog dingen geskipt ook. Nou ja
Bedoelde meer crashen en het ook nog overlevenquote:
Ohw. Er uit springen dan?quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedoelde meer crashen en het ook nog overleven
Die airbag werkte gewoon prima hoorquote:Ruim 45.000 Nederlandse eigenaren van een Citroën moeten terug naar de garage vanwege een fout in de airbag. Dat meldt persbureau ANP op basis van een bericht van moederbedrijf Stellantis. Het gaat om bepaalde uitvoeringen van de Citroën C3 en DS3, gemaakt tussen 2009 en 2019.
Het probleem zit in de zogenaamde inflator van de airbags, gemaakt door de Japanse fabrikant Takata. In die inflator zitten chemicaliën. Die blijken na verloop van tijd te verslechteren, waardoor de airbags met te veel kracht worden opgeblazen. "In het ergste geval kan dat ernstig letsel of de dood tot gevolg hebben", zegt een woordvoerder van Stellantis.
Tik je een hekje of een bejaarde lichtjes aan klapt je kop kapot.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die airbag werkte gewoon prima hoor
Dan ontploft je magnetron toch?quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat voorkomt om de één of andere reden zo'n vies vel eropEn als het toch erin zit, kun je het er dan makkelijk uithalen.
lijkt me zo shitquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
Oh de godin moet terug naar de garagehttps://nos.nl/artikel/25(...)eroepen-in-nederland
@:4EverBlackEyed
Dat er zo *poef* een reliëf van de bestuurder in het dak gedrukt zit.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die airbag werkte gewoon prima hoor
Nou met mijn vorige DS3 heb ik het op een boom geprobeerd, geen idee of die toen te hard openklapte. Moet ik ze straks zeker ook nog gaan aanklagen?quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tik je een hekje of een bejaarde lichtjes aan klapt je kop kapot.
Alles beter dan zo'n vies dik velquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ontploft je magnetron toch?
Gwerf?quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles beter dan zo'n vies dik vel![]()
x150
Heb nog geen brief er van gehad, dus ook geen idee naar welke garage die dan straks moetquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lijkt me zo shitvraag me af hoeveel mensen hun auto naar de garage sturen
Miep miep, zoefquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou met mijn vorige DS3 heb ik het op een boom geprobeerd, geen idee of die toen te hard openklapte. Moet ik ze straks zeker ook nog gaan aanklagen?
Foto's en filmpjes van de PTA TreinenTopic Nieuwjaarsrondjes.quote:
Als je dit vroeger tegen een normale vrouw had gezegd was je getuige geweest van het Sahara effect.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Foto's en filmpjes van de PTA TreinenTopic Nieuwjaarsrondjes.
Goed te zien hoe het in 15 jaar behoorlijk uit de hand gelopen iseerste paar jaar waren we maar één dag weg en ben ik in 5 minuten door de 50-75 foto's en 3-5 filmpjes heen. Laatste paar jaar gaan we steeds 4 dagen en is het 700 foto's en 80 filmpjes
![]()
In april gaan we naar Praag, ook weer 4 dagen
Hopelijk is het niet jouw uitvoeringquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nog geen brief er van gehad, dus ook geen idee naar welke garage die dan straks moet
15 jaar is ook best een lange periodequote:Op donderdag 23 januari 2025 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Foto's en filmpjes van de PTA TreinenTopic Nieuwjaarsrondjes.
Goed te zien hoe het in 15 jaar behoorlijk uit de hand gelopen iseerste paar jaar waren we maar één dag weg en ben ik in 5 minuten door de 50-75 foto's en 3-5 filmpjes heen. Laatste paar jaar gaan we steeds 4 dagen en is het 700 foto's en 80 filmpjes
![]()
In april gaan we naar Praag, ook weer 4 dagen
Ja morgen even het kentekenbewijs opzoeken zodat ik het kan checken of die er onder valt, qua bouwjaar valt die er wel binnen dus ik ga uit van welquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:47 schreef Crack_ het volgende:
Hopelijk is het niet jouw uitvoeringgedoetjes
Zijn er nog normale vrouwen dan?quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dit vroeger tegen een normale vrouw had gezegd was je getuige geweest van het Sahara effect.
Ja dat is wel een beetje zo. Maar ik ben ook weer blij dat ik zo veel heb om op terug te kijkenquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:47 schreef Crack_ het volgende:
15 jaar is ook best een lange periodetoen was foto's en filmpjes maken nog niet zo gemakkelijk
Wat wel beter was denk ik, die hoeveelheid die je nu maakt (niet per se richting jou) is bijna niet te doenheb je een vakantie nodig om die foto's te verwerken
maar wat leuk joh, zo'n lange tijd zo'n clubje
Leuk tochquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje zo. Maar ik ben ook weer blij dat ik zo veel heb om op terug te kijkenEn het clubje wisselt ook wel een beetje door de jaren heen hoor. Ik ben 1 van de 2 die er alle jaren nog bij waren. Maar we hebben ook een jaar of zes een vast groepje van een man of 6 gehad. En er zijn vaak mensen die ook weleens mee willen, of die heel in het begin meegeweest zijn maar waar je nooit meer wat van hoort
Het is een mooie traditie geworden in ieder geval
Argentinië of Polen denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn er nog normale vrouwen dan?
Zijn vrouwen ooit normaal geweest?quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn er nog normale vrouwen dan?
In de VS is het nu wel het nieuwe normaal.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn vrouwen ooit normaal geweest?
Wie zou de eerste vrouw zijn geweest die bedacht heeft dat lippenstift en oogschaduw een goed idee is?quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn vrouwen ooit normaal geweest?
Denk dat ze eerder naar kont van een baviaan keken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:57 schreef UitStraling het volgende:
Hebben ze van vogels afgekeken denk ik, kijk dat kleurrijke vrouwtje daar zitten alle mannetjes achteraan, ik ga mezelf ook volstiften
Ohquote:Bij muizen is een receptor gevonden die specifiek reageert op vet.
Ohquote:Opmerkelijk is de rol die het gehoor speelt bij de smaakwaarneming: chips, wortels en selderijstengels moeten knappen en kraken anders smaken ze niet (Zampini en Spence, 2010).
Eeeuhm, in de vogelwereld zijn de mannetjes kleurrijk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:57 schreef UitStraling het volgende:
Hebben ze van vogels afgekeken denk ik, kijk dat kleurrijke vrouwtje daar zitten alle mannetjes achteraan, ik ga mezelf ook volstiften
Of hebben bavianen dat van ordinaire vrouwen afgekeken?quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze eerder naar kont van een baviaan keken.
Klinkt als een super relaxt clubjequote:Op donderdag 23 januari 2025 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje zo. Maar ik ben ook weer blij dat ik zo veel heb om op terug te kijkenEn het clubje wisselt ook wel een beetje door de jaren heen hoor. Ik ben 1 van de 2 die er alle jaren nog bij waren. Maar we hebben ook een jaar of zes een vast groepje van een man of 6 gehad. En er zijn vaak mensen die ook weleens mee willen, of die heel in het begin meegeweest zijn maar waar je nooit meer wat van hoort
Het is een mooie traditie geworden in ieder geval
Nja dat is waar ook, beetje moe dan ga ik domme dingen zeggen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeeuhm, in de vogelwereld zijn de mannetjes kleurrijk.
en die doen hippe dansjesquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeeuhm, in de vogelwereld zijn de mannetjes kleurrijk.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja dat is waar ook, beetje moe dan ga ik domme dingen zeggen.
Ja al is het maar een paar dagen per jaarquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt als een super relaxt clubjedoe gezellig mee als je wil, maar doe dat vooral niet als je daar geen zin in hebt
![]()
En van die mensen die niet per se vrienden zijn maar waar je het wel super gezellig mee kan hebben zijn gewoon heel handigen soms extra gezellig omdat je niet dat gezeur hebt wat je wel kan hebben bij intieme vriendschappen
het antwoord is sowieso jaquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:01 schreef Recce het volgende:
[..]Gaat het zo slecht met de BV Nederland?
Selderijstengels smaken sowieso al nietquote:
Vanmorgen was het wel even spannend op de Noordzee, zodanig zelfs dat het Britse parlement zich geroepen voelde om te reageren, "we see you, we hear we know what you’re doing Mister Putin, and we will not shy away from robust action to protect this country"quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:01 schreef Recce het volgende:
[..]Gaat het zo slecht met de BV Nederland?
200usd..... joh doe mij dan maar een echte kappersklok(spiegelklok)quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens @:cherrylips en @:kwiwi is dit niet wat voor jullie?![]()
Het is een klok![]()
https://www.authorclock.com/shop
[ afbeelding ]
Zonder kun je nooit Italiaans koken, il santo Soffritto, ui, selderijstengels en wortelquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Selderijstengels smaken sowieso al niet
Willen die Britten een Sarmat op hun kop?quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanmorgen was het wel even spannend op de Noordzee, zodanig zelfs dat het Britse parlement zich geroepen voelde om te reageren, "we see you, we hear we know what you’re doing Mister Putin, and we will not shy away from robust action to protect this country"
Juist niet, vandaar dat ze een kernonderzeeër op extreem korte afstand boven water lieten komen om boe te roepen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Willen die Britten een Sarmat op hun kop?
Gelukkig maar dat ik nooit Italiaans kook danquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder kun je nooit Italiaans koken, il santo Soffritto, ui, selderijstengels en wortel
Kan ook he.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
200usd..... joh doe mij dan maar een echte kappersklok(spiegelklok)
Maar in een stoofpotje of soep voegt het wel veel smaak toequote:Op donderdag 23 januari 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik nooit Italiaans kook dan
Kun je daar ook met een opblaaspop trouwen?quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha in Frankrijk kun je je vrouw schuldig laten verklaren voor een rechter als ze geen seks wil, en op die grond echtscheiding aanvragen.
vreetboeiquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar in een stoofpotje of soep voegt het wel veel smaak toe
Nee?quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je daar ook met een opblaaspop trouwen?
Doe het al bijna 30 jaar, tot nu toe nog niet gebeurdquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zal vast, zolang ik er maar niet op hoef te bijtenquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar in een stoofpotje of soep voegt het wel veel smaak toe
Dan is het niet knapperig meerquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zal vast, zolang ik er maar niet op hoef te bijten
knappe mepquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik had wraps met sla en kipschnitzel.
Ik zit te eten. Op de bank voor de tv als een echte loser.
Unit van een wrap valt uit elkaar.
Stuk kip valt eruit.
Ik reageer traag en in plaats van dat ik hem vang (waarbij ik de rest van de unit dus loslaat met een hand) sla ik hem weg.
Waar landt het stuk kip?
In m'n schoen die ik net voor het eten had uitgetrokken en een meter verderop stond.
Ik heb altijd het idee dat het één grote comedy show is bij jou thuisquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Stuk kip valt eruit.
Ik reageer traag en in plaats van dat ik hem vang (waarbij ik de rest van de unit dus loslaat met een hand) sla ik hem weg.
Waar landt het stuk kip?
In m'n schoen die ik net voor het eten had uitgetrokken en een meter verderop stond.
Skill!quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Stuk kip valt eruit.
Waar landt het stuk kip?
Ja het is juist dat mondgevoel als je op bleekselderij bijt dat het zo wanstaltelijk maaktquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan is het niet knapperig meer
Of geblenderd in soep
Hier moet een paint bij. Of een gif eigenlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Stuk kip valt eruit.
Waar landt het stuk kip?
why?quote:
Electriciteit doet rare dingen bij hele hoge frequenties zoals in een magnetron. Metaal an sich is niet zo'n ramp. Maar door wibbly wobbly RF black magic kan bijvoorbeeld een vork ladingsverschil opbouwen tussen de punten. Of als je de steel van een lepel dicht bij de metalen wand plaatst kan de electriciteit die de lepel opvangt vonken naar de zijkant. Een lepel in een kopje vloeistof heeft geen scherpe punten dus dat zal minder snel fout gaan. Een prop aluminiumfolie daarentegen bijvoorbeeld doet rare dingen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zijn de dingen die het leven interessant houdenquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Stuk kip valt eruit.
Waar landt het stuk kip?
Aquote:
Mss moet ze een livestream beginnenquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat het één grote comedy show is bij jou thuis
Haha heb je ook de uitspraak van de rechter al gelezenquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha in Frankrijk kun je je vrouw schuldig laten verklaren voor een rechter als ze geen seks wil, en op die grond echtscheiding aanvragen.
Zou kijkenquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mss moet ze een livestream beginnen
Maar hoe zit het bij een combi dan? Die van mij zit ook gewoon een metalen bakblik en aluminium rooster in?quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Electriciteit doet rare dingen bij hele hoge frequenties zoals in een magnetron. Metaal an sich is niet zo'n ramp. Maar door wibbly wobbly RF black magic kan bijvoorbeeld een vork ladingsverschil opbouwen tussen de punten. Of als je de steel van een lepel dicht bij de metalen wand plaatst kan de electriciteit die de lepel opvangt vonken naar de zijkant. Een lepel in een kopje vloeistof heeft geen scherpe punten dus dat zal mindwr snel fout gaan. Een prop aluminiumfolie daarentgen bijvoorbeeld doet rare dingen.
Maar de vuistregel "geen metaal in een magnetron" is geen slecht idee omdat het 't beste is om de gemiddelde mens nog niet te vertrouwen met een houten lepel in de buurt van een magnetron.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier moet een paint bij. Of een gif eigenlijk.
In de serie Oppassen hadden ze een keer een aflevering daaroverquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Electriciteit doet rare dingen bij hele hoge frequenties zoals in een magnetron. Metaal an sich is niet zo'n ramp. Maar door wibbly wobbly RF black magic kan bijvoorbeeld een vork ladingsverschil opbouwen tussen de punten. Of als je de steel van een lepel dicht bij de metalen wand plaatst kan de electriciteit die de lepel opvangt vonken naar de zijkant. Een lepel in een kopje vloeistof heeft geen scherpe punten dus dat zal mindwr snel fout gaan. Een prop aluminiumfolie daarentgen bijvoorbeeld doet rare dingen.
Maar de vuistregel "geen metaal in een magnetron" is geen slecht idee omdat het 't beste is om de gemiddelde mens nog niet te vertrouwen met een houten lepel in de buurt van een magnetron.
Hmmquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oppassenquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
In de serie Oppassen hadden ze een keer een aflevering daarover
Die gozer had een belangrijke missie in een computerspel ofzo en iedereen wist dat het belangrijk was. En toen kwam die Harrie langs die altijd aan het klooien was en die mocht praktisch niets doen want stel dat de stroom zou uitvallen ofzo door hem.
Maar dan doet iemand iets in de magnetron met een lepel/vork er nog in en dan valt alsnog de stroom uit
Is het rooster rond zonder scherpe uitstekende delen?quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoe zit het bij een combi dan? Die van mij zit ook gewoon een metalen bakblik en aluminium rooster in?
Verstandigquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HmmToch maar geen lepeltje meer in de melk dan. Want zul je net zien dat het al 30 jaar goed gaat en morgen ineens fout
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oppassendat was echt een leuke serie!
Heb mijn klauwen er nog nooit aan opgehaald, dus denk het?quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het rooster rond zonder scherpe uitstekende delen?
Maar dat metalen bakblik hoor je niet te gebruiken bij de magnetronfunctie, althans ik krijg altijd die waarschuwing op het schermpje als ik de magnetronoptie aanklik.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoe zit het bij een combi dan? Die van mij zit ook gewoon een metalen bakblik en aluminium rooster in?
Als je lepeltje geen scherpe punten heeft en je kopje in het midden staat, en het tot nu toe altijd goed gegaan is, zie ik niet waarom het ineens zou veranderen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HmmToch maar geen lepeltje meer in de melk dan. Want zul je net zien dat het al 30 jaar goed gaat en morgen ineens fout
wat luxequote:Op donderdag 23 januari 2025 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dat metalen bakblik hoor je niet te gebruiken bij de magnetronfunctie, althans is krijg altijd die waarschuwing op het schermpje als ik de magnetronoptie aanklik.
Ja er was geen verdere specificatie van de gif of paintquote:
Oh die van mij doet het al 12 jaar gewoon met het blik er inquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dat metalen bakblik hoor je niet te gebruiken bij de magnetronfunctie, althans is krijg altijd die waarschuwing op het schermpje als ik de magnetronoptie aanklik.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja er was geen verdere specificatie van de gif of paint
Omdat dat dat nou eenmaal zo is. Als je eenmaal op gewezen bent dan gebeurt hetquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je lepeltje geen scherpe punten heeft en je kopje in het midden staat, en het tot nu toe altijd goed gegaan is, zie ik niet waarom het ineens zou veranderen.
Omdat ze nu weet dat het mis kaan gaan, self-fulfilling prophecyquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je lepeltje geen scherpe punten heeft en je kopje in het midden staat, en het tot nu toe altijd goed gegaan is, zie ik niet waarom het ineens zou veranderen.
Omdat iets al 30 jaar goed gaat wil het niet zeggen dat het nog eens 30 jaar goed gaatquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die van mij doet het al 12 jaar gewoon met het blik er in
quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je eenmaal op gewezen bent dan gebeurt het
Werkt dat ook met positieve dingen zo?quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omdat dat dat nou eenmaal zo is. Als je eenmaal op gewezen bent dan gebeurt het
Hmmquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Werkt dat ook met positieve dingen zo?
Ja bedankt hequote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
Oh de godin moet terug naar de garagehttps://nos.nl/artikel/25(...)eroepen-in-nederland
@:4EverBlackEyed
Wtfquote:Ook waren er airbags die door een productiefout scheurden waardoor metaaldeeltjes door de auto werden geslingerd. Daardoor zijn zeker zestien mensen om het leven gekomen en 184 mensen gewond geraakt.
quote:
Ik heb het juist andersom gehad, ik dacht dat ik er geen had afgesloten maar bleek er toch een te hebbenquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:54 schreef kwiwi het volgende:
Is net al verzekeringen, als je er geen afsluit heb je 'm nodig
Hopelijk niet meteen ditquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omdat dat dat nou eenmaal zo is. Als je eenmaal op gewezen bent dan gebeurt het
Na die 16 overleden mensen, dacht Citroën.. poahhh... laten we de auto's maar terugroepen?quote:
Is ook wel gedoe om al die airbags te vervangenquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Na die 16 overleden mensen, dacht Citroën.. poahhh... laten we de auto's maar terugroepen?
In die van mij werkte die wel goed, weet alleen niet of er toen allerlei metaaldeeltjes in de rondte hebben gevlogenquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Na die 16 overleden mensen, dacht Citroën.. poahhh... laten we de auto's maar terugroepen?
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De threshold was 15 blijkbaar. Bij die 16e moesten ze toch maar eens wat gaan ondernemenquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou he.. poeh.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is ook wel gedoe om al die airbags te vervangen
Snel, snel, vertel me iets positiefs!quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Werkt dat ook met positieve dingen zo?
Met frisse tegenzinquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De threshhold was 15 blijkbaar. Bij die 16e moesten ze toch maar eens wat gaan ondernemen
quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:De lijst met terugroepacties van auto's met Takata-airbags is dan ook lang. Na de grootste terugroepactie ooit, à 69 miljoen auto's in de VS, ging het Japanse bedrijf in 2017 ten onder.
quote:Het is voor Citroën blijkbaar een hele toer om alle auto’s wereldwijd gerepareerd te krijgen. Nederland komt nu pas aan de beurt voor de terugroepactie, omdat landen met een warm en vochtig klimaat voorrang kregen. In die landen is het risico op problemen met de airbags namelijk groter. In Noord-Europa, waar het klimaat koeler en droger is, is dat risico veel kleiner, aldus de woordvoerder.
Met The Pretender kun je volgens mij best redelijk losgaan tijdens de workout hoorquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net een workout achter de rug met the Foo Fighters op de achtergrond, omdat iemand dat graag wilde.
Dit gaan we niet nog een keer doenStrontchagrijnig nu.
Is toch geen muziek om te sporten joh![]()
En nee, niets mis met die band, maar het mag opzwepender
Heel het schap leeggetrokken?quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:LTVDK
Ik ben overigens gisteren nog speciaal naar de Plus gegaan voor DG![]()
![]()
Dus thanks voor de heads-up
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net een workout achter de rug met the Foo Fighters op de achtergrond, omdat iemand dat graag wilde.
Dit gaan we niet nog een keer doenStrontchagrijnig nu.
Is toch geen muziek om te sporten joh![]()
En nee, niets mis met die band, maar het mag opzwepender
Learn to fly en Times like these zijn best aardig, maar ik heb liever andere muziek tijdens het trainenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met The Pretender kun je volgens mij best redelijk losgaan tijdens de workout hoor
Ik vind metal (hardcore ook) altijd wel lekker op de fiets. Trap altijd wel lekker door dan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga de volgende keer vragen of ik op Slipknot mag trainen
Ik zal ze krijgen
De hele schoen vol geladen.quote:
Of gewoon Radiohead, dan gooien ze zichzelf van de machines af met de nek eerstquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga de volgende keer vragen of ik op Slipknot mag trainen
Ik zal ze krijgen
... buitenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind metal (hardcore ook) altijd wel lekker op de fiets. Trap altijd wel lekker door dan.
Etto krokettoquote:
Voor trainen heb ik liever EDM oidquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind metal (hardcore ook) altijd wel lekker op de fiets. Trap altijd wel lekker door dan.
Niks zo fijn als en Citroën met een Claymore landmijn!quote:
I'm a creep, i'm a weirdooooooquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon Radiohead, dan gooien ze zichzelf van de machines af met de nek eerst
Ja dat is ook wel lekkere muziek. Doet het ook wel goed op de fiets.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor trainen heb ik liever EDM oid![]()
(Nu)Metal / (hard) Rock is ook fijn om op te zetten als ik aan het werk ben.
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:02 schreef LTVDK het volgende:
dan gooien ze zichzelf van de machines af met de nek eerst
Oke Modus, bedankt voor je bijdragequote:
Lekker binnenshuis fietsen !quote:
Heb je daar ook een bijpassend plaatje bij?quote:
Je kan er stiekem geen genoeg van krijgenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heb ik ook 3x FOK! open staan?![]()
Want 1x is niet voldoende ofzo ?
Jupquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Hey wacht het is ineens passend mobiel.
@:Danny heb je dat serieus gefixt na mijn vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |