SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:
quote:
eigenlijk een recept van de dokter. 2 maal daags 10 minuten knuffelenquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Op donderdag 23 januari 2025 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga je zo nog sporten?quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben ook wel klaar voor vandaag, met werken..
Tot zo dan!quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben ook wel klaar voor vandaag, met werken..
Moet dat op recept?! Jeetjequote:Op donderdag 23 januari 2025 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
eigenlijk een recept van de dokter. 2 maal daags 10 minuten knuffelen
Kan ook zijn dat hij een dood dier rookquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik was zondag in het bos, kwamen een loslopende hond tegen en die stak zo z'n neus in m'n kruis. Twee keer.
Fijn om te weten dat ik nog gewild ben.
Waarom ben je zo gemeen ineensquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat hij een dood dier rook
Dacht dat je er wel semi om had kunnen gniffelen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom ben je zo gemeen ineens.
Honden ruiken het als je ongesteld bent.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik was zondag in het bos, kwamen een loslopende hond tegen en die stak zo z'n neus in m'n kruis. Twee keer.
Fijn om te weten dat ik nog gewild ben.
Ik wou dus net zeggen, als ik ongesteld ben is het helemaal awkward.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Honden ruiken het als je ongesteld bent.
Op zich wel logischquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Honden ruiken het als je ongesteld bent.
Camping in Cornwall waar ik paar jaar geleden geweest was waaide ook al wegquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:00 schreef CherryLips het volgende:
RIP Ierland
https://www.nu.nl/buitenl(...)jgt-schampschot.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |