quote:
Op donderdag 23 januari 2025 10:13 schreef roos94 het volgende:Influencers zijn populair. Want, als je een grote schare followers hebt verdien je een flinke duit en je kan je eigen werktijden bepalen. Hele grote influencers verdienen zoveel geld wat een gemiddelde 18jarige nog niet eens in een jaar fulltime werken verdient.
Dat zijn er maar een paar die echt bakken verdienen. Dat de rest daar tegen opkijkt is niet zo gek. Dat doen ze bij andere beroemde/bekende mensen ook wel.
quote:
Dus, steeds meer mensen willen influencer dan wel vlogger worden. Want , veel meer geld verdienen dan hele dag buffelen bij de Appie.
Lijkt me vrij logisch.
quote:
Er is online ook heel veel adviezen te vinden over hoe je een passief inkomen kunt genereren. Bijvoorbeeld Kosso schept daar altijd over op dat hij 4000 per maand krijgt zonder iets te doen.
Opscheppen hoort er ook bij natuurlijk.
quote:
Om nog niet te beginnen over onlyfans wat mensen daar mee verdienen is abnormaal.
Tsja, waarom zou je werken als je met je lichaam verkopen ook goed geld kunt verdienen. Zelfs BN'ers doen dat wel (eens).
quote:
Allemaal leuk en aardig. Alleen als we allemaal een passief inkomen hebben en geld verdienen met het maken van kutfilmpjes , wie gaan er straks dan nog onze kinderen opvangen bij de creche of mensen met de bus vervoeren?
Dan wordt die vraag vanzelf groter en het aanbod kleiner. Dan duurt het een eeuwigheid voordat de baas van zo'n bedrijf dat door heeft, toch niet aan personeel komt voor een habbekrats en dan toch een flink salaris moet gaan aanbieden.
quote:
Natuurlijk zal het zo een vaart 123 niet lopen dat er niemand meer beschikbaar is maar, er zijn nu al grote tekorten in bijv winkels en de zorg. Dit helpt niet.
Om één of andere vreemde reden koopt men nog steeds spullen.
quote:
Het ergste is dat het gewoon totaal nutteloze waardeloze beroepen zijn. Terwijl oude mensen een paar uur met een strontluier zitten omdat de afdeling onderbezet is.
Mja, ga jij voor 10 eurie per uur konten wassen als je 100 per uur krijgt om dom te doen op social media?
Ik zie het issue net als een TV-Dominee. Die verdienen ook bakken met geld door vooral hard te schreeuwen en om één of andere reden trappen tienduizenden mensen daar elke zondagochtend met open ogen in. Niet mijn doelgroep, dus ik maar me ook daar niet heel druk over.
[ Bericht 2% gewijzigd door Mr_Belvedere op 23-01-2025 12:49:30 ]