SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Aah, graafwerkzaamheden geweest dan of?quote:Op donderdag 23 januari 2025 05:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een kabelbreuk. ZIjn heel veel mensen die niets hebben
Ik las dat KPN, Hollands nieuwe en Odido gisteren ook storing hadden
Of dat al opgelost is weet ik nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik vermoed het.quote:Op donderdag 23 januari 2025 05:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Aah, graafwerkzaamheden geweest dan of?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ze zeggen vanmidddag rond de 15.30 uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmm, de auto moet voor de apk lees ik.. komt me eigenlijk niet goed uit lolTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja warm is andersquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gelukkig vriest het voorlopig ff niet meer, scheelt weer krabbenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Vind vorst niet erg, mist is ergerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Liever koekjes worden niet gebakken in dit geval![]()
We moeten het nemen zoals het komtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IN dit geval altijdHet weer kan je niet veranderen
Onbewolkt, graadje of 24 en een zacht windje vind ik niet helaas, toch kan dat ook zomaar komen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hey Bbquote:
Potverdorie, hoelang moet ze nu nog?quote:Op donderdag 23 januari 2025 05:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
kut, rond middernacht weer een aanval gehad![]()
quote:![]()
Alles goed daar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: