Ja dat en PSV hier denk ikquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gewoon lekker het switchprogramma kijken.
Terecht dat Feyenoord supporters niet welkom zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:13 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Game on. @:nober
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spannende tijden voor mijn voetbalploeg Club Brugge. Het meest logische scenario is dat Club Brugge straks verliest van Manchester City. City moet deze wedstrijd winnen om door te kunnen stoten.
Als Club Brugge verliest. Moet er een verliezer zijn tussen Stuttgart en PSG. Die 2 mogen in iedergeval niet gelijkspelen.
Dinamo Zagreb mag niet met 0-6 winnen van AC milan.
Als er dit allemaal gebeurd moet Club Brugge hopen dat PSV met 0-7 de boot ingaat tegen Liverpool.
En ben wellicht nog een paar scenarios vergeten
voorkeuren voor bepaalde smaken?quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik moet nog chips halen voor vanavond.
Ah, je hebt de hoop op een Belgische vriendin opgegeven?quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
voorkeuren voor bepaalde smaken?
[ afbeelding ]
Laatst deze gegeten k weet niet of die te verkrijgen is in Europa want heb deze op de Filipijnen gegeten
Als ik naar de stand kijk moet Brugge een punt halen. Of bij verlies hopen dat PSG, Stuttgart, Benfica en Sporting niet minimaal een punt halen. Doen ze dat wel dan gaan ze iig obv doelsaldo over Brugge heen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spannende tijden voor mijn voetbalploeg Club Brugge. Het meest logische scenario is dat Club Brugge straks verliest van Manchester City. City moet deze wedstrijd winnen om door te kunnen stoten.
Als Club Brugge verliest. Moet er een verliezer zijn tussen Stuttgart en PSG. Die 2 mogen in iedergeval niet gelijkspelen.
Dinamo Zagreb mag niet met 0-6 winnen van AC milan.
Als er dit allemaal gebeurd moet Club Brugge hopen dat PSV met 0-7 de boot ingaat tegen Liverpool.
En ben wellicht nog een paar scenarios vergeten
inderdaad ik kijk op 2 schermen Stuttgart - PSG en Manchester City - Club bruggequote:Op woensdag 29 januari 2025 17:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Als ik naar de stand kijk moet Brugge een punt halen. Of bij verlies hopen dat PSG, Stuttgart, Benfica en Sporting niet minimaal een punt halen. Doen ze dat wel dan gaan ze iig obv doelsaldo over Brugge heen.
Ze zijn allemaal hetzelfde. Of ze zijn in de 30 met een kind. en zijn doodsaai. Of ze zijn in de 30 geen kinderen single maar met een hoek af (daarom dat ze geen partner hebben)quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, je hebt de hoop op een Belgische vriendin opgegeven?
Ik weet niet of Pringles kwalificeren als chips @Coco @GGMMquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
voorkeuren voor bepaalde smaken?
[ afbeelding ]
Laatst deze gegeten k weet niet of die te verkrijgen is in Europa want heb deze op de Filipijnen gegeten
Met mijn ADHD/autisme deed ik dat altijd zelf al tijdens wedstrijden. Dit ga ik niet trekken ben ik bang.quote:
met een hoek af?quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal hetzelfde. Of ze zijn in de 30 met een kind. en zijn doodsaai. Of ze zijn in de 30 geen kinderen single maar met een hoek af (daarom dat ze geen partner hebben)
Vlaamse uitdrukking. Er markeert aan iets. Ze hebben ze niet allemaal op een rij. Psychisch gestoordquote:
Een rugzakje bedoel je.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vlaamse uitdrukking. Er markeert aan iets. Ze hebben ze niet allemaal op een rij. Psychisch gestoord
quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met mijn ADHD/autisme deed ik dat altijd zelf al tijdens wedstrijden. Dit ga ik niet trekken ben ik bang.
We hebben allemaal wat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vlaamse uitdrukking. Er markeert aan iets. Ze hebben ze niet allemaal op een rij. Psychisch gestoord
Dat noemen we hier Brabanders.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
WTFquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com(...)ng/reel/DFZvxaYsgnI/
Hoe ging de behandeling? @:klaasweetalles hopelijk ben je van je tandpijn af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |