Dat zei ik , je had best een dagje kunnen wacten met je persbericht.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die zitten nu driftig te overleggen.
"Ja zeg, hier hadden we niet op gerekend"
Geweldige coach he.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Met een trollenelftal 2-0 van Bayern winnen zou wel geniaal zijn.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nou, dat zit als volgt. Feyenoord heeft die bal tot twee keer toe (reglementair) over de doellijn weten te krijgen. Bayern is dat nog niet gelukt.
Stuur me gerust een DM voor meer duiding!
Het is "reglementair"quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
DM gestuurd, ik vind het lastig.
mouth breatherquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:46 schreef PSVCL het volgende:
dooie spits die Kane, zit geen emotie in die man
quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
DM gestuurd, ik vind het lastig.
Blijven doneren.quote:
Dat wilde ik aanpassen, maar met m'n dikke worstenvingers quote ik m'n eigen bericht.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is "reglementair"
Misschien dat het dan duidelijker wordt.
Je bent een ranzige klomp cellen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:47 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat wilde ik aanpassen, maar met m'n dikke worstenvingers quote ik m'n eigen bericht.
Voel me nu als Mike vd Hoorn met die eigen goal
Het is niet officieel naar buiten gebracht hequote:Op woensdag 22 januari 2025 22:46 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat zei ik , je had best een dagje kunnen wacten met je persbericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |