Nee. VARREDquote:
Brugge, dat gaat wel lukken zou je zeggen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Manchester City heeft wel een serieus probleem, of hebben die een makkelijke laatste pot thuis?
Net Beelen en Bijlow. (lol)quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:43 schreef Slobeend het volgende:
Schildkamp haalt direct alweer Osman en Mitchell door elkaar.
Nou, dat zit als volgt. Feyenoord heeft die bal tot twee keer toe (regelementair) over de doellijn weten te krijgen. Bayern is dat nog niet gelukt.quote:
F-je van de weekquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nadje voetbalt mee als supporter.
Nee, hij krijgt een opwaardering en verlenging. Heb ik vernomen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan ze Priske nu nog steeds ontslaan?
Celtic-Barcelona. Jaar weet ik niet meer.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is nog extremer dan PSG - PSV.
Die zitten nu driftig te overleggen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan ze Priske nu nog steeds ontslaan?
2004.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Celtic-Barcelona. Jaar weet ik niet meer.
DM gestuurd, ik vind het lastig.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nou, dat zit als volgt. Feyenoord heeft die bal tot twee keer toe (regelementair) over de doellijn weten te krijgen. Bayern is dat nog niet gelukt.
Stuur me gerust een DM voor meer duiding!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |