Terrasjes en dat was het wel ja.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is wel echt Gen Z of niet, niemand gaat meer uit tegenwoordig.
Ja iedereen wil nu stappen van 6 tot 11. Vroeger rolde je elke do-vrij-za om 4 uur de club uit.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is wel echt Gen Z of niet, niemand gaat meer uit tegenwoordig.
Toen moest je ook wel denk ik, nu ontmoet je iemand op tiktok. Vroeger moest je nog echt naar buiten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja iedereen wil nu stappen van 6 tot 11. Vroeger rolde je elke do-vrij-za om 4 uur de club uit.
Mis de megadisco's uit de jaren90 wel.
Het uitgaan vanaf middernacht tot diep in de nacht heb ik altijd wat raar gevonden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja iedereen wil nu stappen van 6 tot 11. Vroeger rolde je elke do-vrij-za om 4 uur de club uit.
Mis de megadisco's uit de jaren90 wel.
Lekker direct!quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:51 schreef DKUp het volgende:
Ja ik zou je eigenlijk wel willen zien
Nee ik niet
Was vaak genoeg ergens gestrand snachts omdat er geen OV maar terug naar huis was.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het uitgaan vanaf middernacht tot diep in de nacht heb ik altijd wat raar gevonden.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:52 schreef DKUp het volgende:
Virgin passion
Er zit een Dick picks tussen?
Vond het zelf altijd wel leuk, eerst met z'n allen bij iemand zitten en drinken en daarna nog de stad in. Voelde altijd als 2 nachten in één.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het uitgaan vanaf middernacht tot diep in de nacht heb ik altijd wat raar gevonden.
Steek je vingers in het stopcontactquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |