SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Eerste rang bij vermaak.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Lekker 30 min autopolonaise gedaan achter een Fabia die het een goed idee vond om rijdend zijn jas uit te trekken en daarbij bijna tegen een vrachtwagen aanreed - genot.
Ik had net de popcorn erbij gepakt iddquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Lekker 30 min autopolonaise gedaan achter een Fabia die het een goed idee vond om rijdend zijn jas uit te trekken en daarbij bijna tegen een vrachtwagen aanreed - genot.
Op wat voor industrieterrein zit jijquote:Op woensdag 22 januari 2025 08:58 schreef Ama het volgende:
Alles heeft een wit laagje.
[ link | afbeelding ]
Ook een Twingo die het nodig vond om wraak te nemen op de auto die hem afsneedquote:
Die asbakquote:Op woensdag 22 januari 2025 08:58 schreef Ama het volgende:
Alles heeft een wit laagje.
[ link | afbeelding ]
Nou noem je ook een auto op hoorquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook een Twingo die het nodig vond om wraak te nemen op de auto die hem afsneed![]()
Wat denk je, koekblik?
Die heeft qua auto weinig te verliezen, dus why not.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook een Twingo die het nodig vond om wraak te nemen op de auto die hem afsneed![]()
Wat denk je, koekblik?
- Karlquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou noem je ook een auto op hoor
Ik snap auto's die brake checken ook nooit, wil je dan expres schade rijden? Ben je dan zoooo boos op je medeweggebruiker dat je dat risico wil lopen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heeft qua auto weinig te verliezen, dus why not.
Allemaal auto's waar ik niet in kan zitten zelfs al zou ik op de achterbank kunnen mits deze er is.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Karl
- Up
- CitiGo (eigenlijk hetzelfde als een UP)
- Micra (de oude versie)
- Fiat 500
- C1/ Aygo / Peugot 107
Gewoon, al die grasmaaiers.
Ik kan er wel inzitten, maar ik zou het niet willen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal auto's waar ik niet in kan zitten zelfs al zou ik op de achterbank kunnen mits deze er is.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Karl
- Up
- CitiGo (eigenlijk hetzelfde als een UP)
- Micra (de oude versie)
- Fiat 500
- C1/ Aygo / Peugot 107
Gewoon, al die grasmaaiers.
Voor mij zijn het schoenen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan er wel inzitten, maar ik zou het niet willen.
Gewoon industrieterrein van Emmen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op wat voor industrieterrein zit jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |