SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Eerste rang bij vermaak.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Lekker 30 min autopolonaise gedaan achter een Fabia die het een goed idee vond om rijdend zijn jas uit te trekken en daarbij bijna tegen een vrachtwagen aanreed - genot.
Ik had net de popcorn erbij gepakt iddquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Lekker 30 min autopolonaise gedaan achter een Fabia die het een goed idee vond om rijdend zijn jas uit te trekken en daarbij bijna tegen een vrachtwagen aanreed - genot.
Op wat voor industrieterrein zit jijquote:Op woensdag 22 januari 2025 08:58 schreef Ama het volgende:
Alles heeft een wit laagje.
[ link | afbeelding ]
Ook een Twingo die het nodig vond om wraak te nemen op de auto die hem afsneedquote:
Die asbakquote:Op woensdag 22 januari 2025 08:58 schreef Ama het volgende:
Alles heeft een wit laagje.
[ link | afbeelding ]
Nou noem je ook een auto op hoorquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook een Twingo die het nodig vond om wraak te nemen op de auto die hem afsneed![]()
Wat denk je, koekblik?
Die heeft qua auto weinig te verliezen, dus why not.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook een Twingo die het nodig vond om wraak te nemen op de auto die hem afsneed![]()
Wat denk je, koekblik?
- Karlquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou noem je ook een auto op hoor
Ik snap auto's die brake checken ook nooit, wil je dan expres schade rijden? Ben je dan zoooo boos op je medeweggebruiker dat je dat risico wil lopen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heeft qua auto weinig te verliezen, dus why not.
Allemaal auto's waar ik niet in kan zitten zelfs al zou ik op de achterbank kunnen mits deze er is.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Karl
- Up
- CitiGo (eigenlijk hetzelfde als een UP)
- Micra (de oude versie)
- Fiat 500
- C1/ Aygo / Peugot 107
Gewoon, al die grasmaaiers.
Ik kan er wel inzitten, maar ik zou het niet willen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal auto's waar ik niet in kan zitten zelfs al zou ik op de achterbank kunnen mits deze er is.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Karl
- Up
- CitiGo (eigenlijk hetzelfde als een UP)
- Micra (de oude versie)
- Fiat 500
- C1/ Aygo / Peugot 107
Gewoon, al die grasmaaiers.
Voor mij zijn het schoenen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan er wel inzitten, maar ik zou het niet willen.
Gewoon industrieterrein van Emmen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op wat voor industrieterrein zit jij
Ik heb jouw auto expres niet benoemdquote:
Printscreen van deze pagina van FOK!quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een printscreen naar collega gestuurd en enige dat ik erbij heb gezet is: "wtf"
Nee, van 13e maand betalingen, maar ipv dat er bij deze klant 1 stond, stonden er iets van 6 of zo. Ja, wat is dan de juiste?quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Printscreen van deze pagina van FOK!
Misschien hopen ze dat het genoeg oplevert voor een upgrade?quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap auto's die brake checken ook nooit, wil je dan expres schade rijden? Ben je dan zoooo boos op je medeweggebruiker dat je dat risico wil lopen?
Leuk als de achterligger een dashcam heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien hopen ze dat het genoeg oplevert voor een upgrade?
Ik zei nergens dat het een slimme gedachtegang was.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leuk als de achterligger een dashcam heeft.
Iene miene mutte?quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, van 13e maand betalingen, maar ipv dat er bij deze klant 1 stond, stonden er iets van 6 of zo. Ja, wat is dan de juiste?
Ja, met gratis upgrade voor je nek, want gratis whiplashquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien hopen ze dat het genoeg oplevert voor een upgrade?
Ik had hiervoor een Peugeootjequote:Op woensdag 22 januari 2025 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb jouw auto expres niet benoemd
Awwyiss, geld van de overheid en niet meer werken.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met gratis upgrade voor je nek, want gratis whiplash
poah, tien pond kaasquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iene miene mutte?
Tien pond grutten?
Tien pond kaas ?
Klim naar boven in de mastquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iene miene mutte?
Tien pond grutten?
Tien pond kaas ?
Ja hallo, dat wist ik nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had hiervoor een Peugeootje
Gratiessss geldquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Awwyiss, geld van de overheid en niet meer werken.
Ik heb zin in stiek.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klim naar boven in de mast
Hou die kleine dikzak vast!
Pief paf poef,
Jij bent de dikke vette boef
Vrouw komt thuis,
weg is de muis
Weet ikquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat het een slimme gedachtegang was.
Dat is niet aan merk onderhevig helaasquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo, dat wist ik niet
Als je er maar niet zo debiel mee reed als dat ik soms zie
quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat is niet aan merk onderhevig helaas
quote:
Zou ik nu ook wel lusten.quote:
Door al die idioten op de weg, denk ik er wel serieus over na om er ook 1 te nemen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Zit de achterligger er meestal niet in beginsel al veel te dicht bovenop als de voorganger dat doet?quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, mi-ni-maal eentje van 3 ons, want het oog wil immers ook wat maar het is nog voor tienen.quote:
Ik eerlijk gezegd ook. Als ik met de motor wegga heb ik standaard de GoPro bij me.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Door al die idioten op de weg, denk ik er wel serieus over na om er ook 1 te nemen.
Soms wel, maar niet altijd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit de achterligger er meestal niet in beginsel al veel te dicht bovenop als de voorganger dat doet?
Slaapeten, lekker kauwen in je slaap.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil:
1) de hele dag slapen
b) de hele dag eten
Dilemmaquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil:
1) de hele dag slapen
b) de hele dag eten
Vertaling: Ik wil een cavia zijnquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil:
1) de hele dag slapen
b) de hele dag eten
Niet als iemand afgesneden wordt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit de achterligger er meestal niet in beginsel al veel te dicht bovenop als de voorganger dat doet?
Op zich wel, maar je mag niet zelf gaan afstraffen met een brake check.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, zou ik kunnen doen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iene miene mutte?
Tien pond grutten?
Tien pond kaas ?
Dat je jezelf briesend achter het stuur ziet zitten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit soms weleens dashcamfilmpjes te kijken, want lol
En dan kijk ik of ik mezelf zie![]()
(nog niet gezien)
Nee maar bedoelde eigenlijk als er dan wat gebeurd, is dan nog steeds niet degene die er te dicht op zat (en met de dashcam) de schuldige in het ongeval?quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich wel, maar je mag niet zelf gaan afstraffen met een brake check.
Ik kijk ze de laatste tijd ook.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit soms weleens dashcamfilmpjes te kijken, want lol
En dan kijk ik of ik mezelf zie![]()
(nog niet gezien)
Ezeltje prik, kan ook nogquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je jezelf briesend achter het stuur ziet zitten.
"Deze schoen is zich wel heel erg aan het opvreten."quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je jezelf briesend achter het stuur ziet zitten.
I heel veel gevallen welquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar bedoelde eigenlijk als er dan wat gebeurd, is dan nog steeds niet degene die er te dicht op zat (en met de dashcam) de schuldige in het ongeval?
Kleine auto, grote dromenquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk ze de laatste tijd ook.
"Aan de kant voor de Volkswagen."
En hier doen alsof je een sociaal leven hebt. Bustedquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kleine auto, grote dromen![]()
![]()
Ik heb ze allemaal binnen een week gezien![]()
![]()
Kan allebeiquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En hier doen alsof je een sociaal leven hebt. Busted
Kijk jij ze ook van Gamemeneer?quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tegelijk! Ze zit gewoon nu 120 te karren en te Fokken tegelijk!quote:
Yesquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kijk jij ze ook van Gamemeneer?
Ik ben ze nog van een aantal maanden terug aan het kijken.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegelijk! Ze zit gewoon nu 120 te karren en te Fokken tegelijk!
Lekker efficiënt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kijkt ze met vrienden en popcorn erbij?
Nieuwsgierig nu wel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Lekker efficiënt.
Zo ben ik
Ik keek al filmpjes van hem van PlanetCoaster 2, en toen kwamen die filmpjes ook voorbij van hem. Dus kijk ze nu ook. Zijn commentaar is ook grappig erbij.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
YesKwam ineens voorbij in mn feed
Ja, dat commentaar en zijn gezichtsuitdrukkingquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik keek al filmpjes van hem van PlanetCoaster 2, en toen kwamen die filmpjes ook voorbij van hem. Dus kijk ze nu ook. Zijn commentaar is ook grappig erbij.
Ik kan commentaar bij gameplay soms echt niet uitstaan. Dan is er een cutscene en tetteren ze er doorheen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik keek al filmpjes van hem van PlanetCoaster 2, en toen kwamen die filmpjes ook voorbij van hem. Dus kijk ze nu ook. Zijn commentaar is ook grappig erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd @:essnhillsGoede pogingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Cutscenes hebben ze bij Pc2 niet, dus dat scheelt. Maar inderdaad dat is wel irritant.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan commentaar bij gameplay soms echt niet uitstaan. Dan is er een cutscene en tetteren ze er doorheen.
Of ze doen zo'n domme act. Speel gewoon het spel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Cutscenes hebben ze bij Pc2 niet, dus dat scheelt. Maar inderdaad dat is wel irritant.
Ja, dat doet deze wel. Daarom vind ik deze wel fijn om te kijken. En ik herken mezelf er ook wel in als hij speelt, want hij is ook slecht in bouwen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of ze doen zo'n domme act. Speel gewoon het spel.
Ik ook, daarom heb ik alleen Rollercoaster Tycoon gespeeldquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat doet deze wel. Daarom vind ik deze wel fijn om te kijken. En ik herken mezelf er ook wel in als hij speelt, want hij is ook slecht in bouwen.
Het liefste mijn kant op!quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Collega vraagt of ik mee een broodje ga halen
Vanzelfsprekend![]()
Maandag ook al gehaal, maar ach, yolo
Geld moet rollen enz
Wat voor broodje ga je halenquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanzelfsprekend![]()
Geld moet rollen enz
*Gaat over eten*quote:
Geld moet rollen, wij moeten rollen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanzelfsprekend![]()
Geld moet rollen enz
Ik vind het wel leuk om te doen, maar aankleding, ja dat worden vooral boompje en dergelijke. 😅quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook, daarom heb ik alleen Rollercoaster Tycoon gespeeldToen ik Planet Coaster zag vond ik het al overweldigend, en nu deel 2 uit is denk ik: ik speel wel wat anders
Ja datquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om te doen, maar aankleding, ja dat worden vooral boompje en dergelijke. 😅
Ja, nadat het tegen de plinten heeft geklotst.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het liefste mijn kant op!
Goede vraag, weet ik nog nietquote:
Rollen over links en rollen over rechtsquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geld moet rollen, wij moeten rollen.
Als ik een huisje maak, is het toch een vierkant blok.quote:
Dat ookquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik een huisje maak, is het toch een vierkant blok.
Falen in een kompjoeterspelletjequote:Op woensdag 22 januari 2025 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik een huisje maak, is het toch een vierkant blok.
Beter daar dan falen in het levenquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Falen in een kompjoeterspelletje
heftig verhaalquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij gebrek aan lepels op kantoor, roer ik mijn koffie met een kleine vork.
Dit komt weel heel dichtbij, ik een minuutje geleden ook, zo'n gebaksvorkje en eigenlijk raak ik daar een beetje naar van, dat schrapen van die tandjes over de bodem van de koffiekop, beetje als Fles die een eitje bakt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben blij dat ik het hier kwijt kan.quote:
Ork ork ork, koffie roer je met een...quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
WEEEEEEELLLLquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit komt weel heel dichtbij, ik een minuutje geleden ook, zo'n gebaksvorkje en eigenlijk raak ik daar een beetje naar van, dat schrapen van die tandjes over de bodem van de koffiekop, beetje als Fles die een eitje bakt.
Orka.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ork ork ork, koffie roer je met een...
Ik reken het goed, Willy.quote:
Goed formaat kop.quote:
Zwaaien ze ook terug?quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwaait naar de 730.000 lachende koffielepeltjes in de vaatwasser
Ben jij dat rechts?quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:16 schreef bitterbal het volgende:
was eindelijk weer op het strand vandaag
[ afbeelding ]
Kibbeling?quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:17 schreef Ama het volgende:
Als ik vanmiddag weer naar huis ga als ik bij een vriendin ben geweest dan ga ik even langs de viskraam.
Past bij mijn ego.quote:
Akkoord.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:17 schreef Ama het volgende:
Als ik vanmiddag weer naar huis ga als ik bij een vriendin ben geweest dan ga ik even langs de viskraam.
Ik mis de autocontent van de heer Bradley van D. @Amaquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fijn zo, Truus.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik reken het goed, Willy.
Jaquote:
Weet je dat wel zeker?quote:
Ik heb wel weer zin in KIPpelingquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Jadie is zo lekker van die kraam maar ik was vorige week woensdag te vroeg en waren ze nog aan het opstarten. We hebben ook wel de hele week een visboer maar ik vind die van woensdag bij de kraam lekkerder.
![]()
quote:
Kibbelinggenot.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Jadie is zo lekker van die kraam maar ik was vorige week woensdag te vroeg en waren ze nog aan het opstarten. We hebben ook wel de hele week een visboer maar ik vind die van woensdag bij de kraam lekkerder.
![]()
Dat vind ik weer een beetje mweh. Maar goed heb het ook nog maar 1x gehad. Misschien keer ergens anders proberen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel weer zin in KIPpeling
Ja, het hangt er wel vanaf of je een beetje goede kippeling kan kopenquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat vind ik weer een beetje mweh. Maar goed heb het ook nog maar 1x gehad. Misschien keer ergens anders proberen.
Waarom krijg ik hier kippenvel en braakneigingen vanquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit komt weel heel dichtbij, ik een minuutje geleden ook, zo'n gebaksvorkje en eigenlijk raak ik daar een beetje naar van, dat schrapen van die tandjes over de bodem van de koffiekop, beetje als Fles die een eitje bakt.
Zeg....quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Kibbeling eten, tot je op zo'n glazig snotstukje bijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Omdat het een rotgeluid isquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier kippenvel en braakneigingen van
Het bestaat ook nogquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het hangt er wel vanaf of je een beetje goede kippeling kan kopen
Ja, ik heb het helaas niet verzonnen, anders was ik nu wel rijk.quote:
Het is een gave die ik hebt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier kippenvel en braakneigingen van
Dat had ik een paar jaar geledenquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Onbekende genieën hier.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb het helaas niet verzonnen, anders was ik nu wel rijk.
ja, zin inquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het hangt er wel vanaf of je een beetje goede kippeling kan kopen
Ik word niet anders van dit soort dingen hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Is het niet een hartaanval?quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb heerlie de peerlie spierpijn in het stukje net onder mijn ribben
Ja ik weet ook niet wat het is, een glazige vissentumor of zoiets denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik een paar jaar geledenHeb het ruim een jaar niet meer aangedurfd.
Nu vind ik het te duur
Te snel gegeten?quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb heerlie de peerlie spierpijn in het stukje net onder mijn ribben
Hou eens op.quote:
Dat je dan in je vrije tijd naar een kliniek gaat voor mensen die bang zijn om te braken.quote:
Wat staat hier?quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik word niet anders van dit soort dingen hoor.
quote:
Woorden.quote:
4EverBlackHeart.quote:
Gratis, gewoon uit de goedheid van mijn hart, omdat ik een mensenmens ben.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je dan in je vrije tijd naar een kliniek gaat voor mensen die bang zijn om te braken.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:23 schreef essnhills het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen met mascarponeroom afmaken![]()
Leuke bakvorm ook
Gefeliciteerd Essie!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Baby darling doll face honey
Gisteren en eergisteren een workout gedaan met die spiergroepquote:
Een peoplemanagerquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gratis, gewoon uit de goedheid van mijn hart, omdat ik een mensenmens ben.
AYCE dus?quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren een workout gedaan met die spiergroep
Belangrijk gesprek?quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:24 schreef Ama het volgende:
Wachten op pauze en daarna nog een gesprekje.
Eerder een poeplemanager, maar vooruit.quote:
Nee, een workout.quote:
Ik heb Clarkson schapen zien managen. Het was hilarisch.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, wat wil je anders managen?
Schapen of een kudde maanvissen?
DOE RUSTIGquote:
Lijkt mij wel leuk, maar dan wel met honden erbij.. ga zelf niet rennenquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb Clarkson schapen zien managen. Het was hilarisch.
AYCE kan ook aanvoelen als een workoutquote:
maar ik wil energie, misschien als je doet alsof dat je het dan krijgtquote:
ZEGquote:
Dat gaat als vanzelf.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
AYCE kan ook aanvoelen als een workout
Ik heb nu eenmaal de zeldzame gave om de goedjes van de slechten te scheiden, binnen een seconde, ik zou best een prima baantje als Petrus kunnen hebben, of gewoon als God.quote:
Dacht dat tumoren wel stevig waren? Meer een stuk afgestorven darm ofzo.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat het is, een glazige vissentumor of zoiets denk ik.
Hij gebruikte een drone die kon blaffenquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk, maar dan wel met honden erbij.. ga zelf niet rennen
OKE OKEquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ik wil energie, misschien als je doet alsof dat je het dan krijgt
Dat had ik vroeger.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je dan in je vrije tijd naar een kliniek gaat voor mensen die bang zijn om te braken.
In een concentratiekamp moesten ze ook mensen links of recht sturenquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nu eenmaal de zeldzame gave om de goedjes van de slechten te scheiden, binnen een seconde, ik zou best een prima baantje als Petrus kunnen hebben, of gewoon als God.
Ja of semi-versteend mannenvocht van zo'n vis of zo.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat tumoren wel stevig waren? Meer een stuk afgestorven darm ofzo.
WAT?quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OKE OKE
GA MAAR DOOR MET SCHREEUWENNNNNNN
( Misschien helpt deze tactiek ook wel voor mij )
quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger.
Ben eroverheen gegroeid
Ik moest lachenquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In een concentratiekamp moesten ze ook mensen links of recht sturen
Kweenie
Ja, ik doe ook maar watquote:
Ja, nu ga je naar de hel.quote:
Maar dat is niet glibberig zacht.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of semi-versteend mannenvocht van zo'n vis of zo.
*brabbelt iets over een slang/vlinder/kaas (grrgrrr)quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OKE OKE
GA MAAR DOOR MET SCHREEUWENNNNNNN
( Misschien helpt deze tactiek ook wel voor mij )
Kan ik ook volgens die test laatst, "met een glimlach kun je mensen de ergste dingen vertellen en dan zijn ze er nog blij mee ook"quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In een concentratiekamp moesten ze ook mensen links of recht sturen
Kweenie
quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of semi-versteend mannenvocht van zo'n vis of zo.
quote:
HOI CRACKIE!quote:
Ik weet wie dit is.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:29 schreef bitterbal het volgende:
zit hier weer zon vliegje die voor mijn gezicht wil vliegen
Nee, Battlefield is een game.quote:
Als ik heel moe ben, dan ga ik heel druk doen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*brabbelt iets over een slang/vlinder/kaas (grrgrrr)
[..]![]()
het is verschrikkelijk, vanavond om 20.00 vast weer energie
Is dit je carnavalspakje?quote:
Verwachtingen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, wat wil je anders managen?
Schapen of een kudde maanvissen?
Kon Stalin goed lachen of was hij stiekem Portugees?quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik ook volgens die test laatst, "met een glimlach kun je mensen de ergste dingen vertellen en dan zijn ze er nog blij mee ook"
Heb je ook een poging gedaan om het doormidden te bijten?quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is niet glibberig zacht.
Als ik carnaval zou vieren.quote:
HA !quote:
Nooit gespeeld.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, Battlefield is een game.
Beetje Portugees arbeiderssnorretje.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kon Stalin goed lachen of was hij stiekem Portugees?
Mis je ook niks aan.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje Portugees arbeiderssnorretje.
Beetje morbide dit.quote:
Ik ook niet, maar goed, dat moge geen verrassing zijn.quote:
Specifiek tijdstip om 20.00 uur.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*brabbelt iets over een slang/vlinder/kaas (grrgrrr)
[..]![]()
het is verschrikkelijk, vanavond om 20.00 vast weer energie
Ik hoor het vervolg hierop in mn hoofd maar heb geen idee wat ze zeggenquote:
Gemiste kansquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar goed, dat moge geen verrassing zijn.
Haaiiquote:
Idemquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik heel moe ben, dan ga ik heel druk doen.
Dat doen peuters ook altijd.
Dubbele espresso halenquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Specifiek tijdstip om 20.00 uur.
Ik weet niet hoe ik er dan bij hang.. misschien ga ik wel naar bed ofzo
En ik ben mn Redbull vergeten
Fuuuuuuuuu!!quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Specifiek tijdstip om 20.00 uur.
Ik weet niet hoe ik er dan bij hang.. misschien ga ik wel naar bed ofzo
En ik ben mn Redbull vergeten
Dan is het wel heel ergquote:
Ik lust alleen maar kinderkoffiequote:
En over 4 jaar pakken ze hem weer op voor 2 maal levenslang plus 40 jaarquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:34 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ross Ulbricht vrij!!
quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lust alleen maar kinderkoffie
Ja dat is niet hoe een presidential pardon werktquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En over 4 jaar pakken ze hem weer op voor 2 maal levenslang plus 40 jaar
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:39 schreef essnhills het volgende:
*danst het topic binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt allemaal![]()
Geen idee wat ie gedaan had, maar twee keer levenslang en 40 jaar.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:34 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ross Ulbricht vrij!!
*draait Essie in een rondje onder arm*quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:39 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt allemaal![]()
Oprichter van The Silk Road.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wat ie gedaan had, maar twee keer levenslang en 40 jaar.
oprichter van een site waar men drugs en zo kon kopen. Ook illegale cc gegevens geloof ikquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wat ie gedaan had, maar twee keer levenslang en 40 jaar.
Debiel apenland is het.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat is niet hoe een presidential pardon werkt
quote:Op woensdag 22 januari 2025 07:30 schreef LTVDK het volgende:
Gefeliciteerd @:essnhills![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:51 schreef kwiwi het volgende:
Gefeliciteerd @:essnhills![]()
Heb de taart alvast aangesneden, had honger
![]()
[ afbeelding ]
Proooooficiatquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:39 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt allemaal![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd @:essnhillsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:21 schreef gianni61 het volgende:
Kijk die co-pilot toch eens hard werken @:essnhillsHoe kom je aan deze foto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Zelf gemaakt vanuit de bosjesquote:
Maar de koning sluit geen politieke tegenstanders op en bevrijd mensen van (bevriende) geldschieters.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier kan de koning het doen
Het aantal vlaggen is ook bewust zo gedaan. Boven 7, onder 5quote:
Iemand die dus terecht een gevangenisstraf had gekregen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oprichter van een site waar men drugs en zo kon kopen. Ook illegale cc gegevens geloof ik
quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het aantal vlaggen is ook bewust zo gedaan. Boven 7, onder 5
7 *5 = 35
quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zelf gemaakt vanuit de bosjes
Gefeliciteerd !
Het worden vier interessante jaren.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iemand die dus terecht een gevangenisstraf had gekregen.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt helemaal speciaal voor mij![]()
Ja misschien een wat hoge straf welquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iemand die dus terecht een gevangenisstraf had gekregen.
Ik ga vier jaar mn kop in het zand stekenquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het worden vier interessante jaren.
Ja maar die weet wel dat we hem aan zijn ballen ondersteboven ophangen als hij zijn eigen plannetje daarin trekt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier kan de koning het doen
In Amerika zijn de straffen toch al niet mals.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien een wat hoge straf wel
Dit is echt bullshit dat je normaal alleen in derdewereldlanden zietquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:34 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ross Ulbricht vrij!!
Gewoon vriendjes worden met Donald en daarna 3 miljoen Mexicaanse baby's doodmaken, mag allemaal.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar de koning sluit geen politieke tegenstanders op en bevrijd mensen van (bevriende) geldschieters.
Inderdaad, het voelt aan als een of ander Afrikaans land.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is echt bullshit dat je normaal alleen in derdewereldlanden ziet
Scheiding der machten is failliet daar.
Lol, hopen dat het daarbij blijft.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het worden vier interessante jaren.
Daarom kan Vladimir het waarschijnlijk goed vinden met hem.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon vriendjes worden met Donald en daarna 3 miljoen Mexicaanse baby's doodmaken, mag allemaal.
Ik gun Amerika wel vier jaar natuurrampen toe.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, hopen dat het daarbij blijft.
Alleen dan hebben wij er minder last vanquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad, het voelt aan als een of ander Afrikaans land.
Eens. Dan is het zoiets van. "Ja, ok, en door."quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen dan hebben wij er minder last van
Doe het dan wel ergens anders dan LA.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gun Amerika wel vier jaar natuurrampen toe.
Wij zijn dan ook Nederlandersquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Dan is het zoiets van. "Ja, ok, en door."
Daar is het natuurlijk al bezig.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe het dan wel ergens anders dan LA.
Zo'n dartbord met steden erop en dan gooienquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is het natuurlijk al bezig.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:03 schreef Ama het volgende:
Gesprekje ging goed. Nu naar huis. Op naar mijn kinderkoffie.
Ga je de F1 overnemen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:03 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik in de VS maar een criminele organisatie ga beginnen om heel rijk te worden, met een beetje steun aan Trump erin verwerkt natuurlijk. Als ik word gesnapt krijg ik vast wel een pardon.
Behoorlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:06 schreef bitterbal het volgende:
zijn al die grote tech ceo's nou pro trump?
Dit moet verzonnen zijn, toch?quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:05 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/DFHy8drMyJz/
Ik ga in een hutje op de hei wonen.
Het komt goed.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:05 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/DFHy8drMyJz/
Ik ga in een hutje op de hei wonen.
Pro eigen zakken vullen, dus ja.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:06 schreef bitterbal het volgende:
Logisch toch, die zijn compleet afhankelijk van hem, die gaan echt niet over de voeten van een gorilla pissen, precies zoals de oligarchen aan de leiband van Poetin lopen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:06 schreef bitterbal het volgende:
zie een filmpje met de ceo's van google , facebook , tiktok , amazon ,ufcquote:
Wat is er mis met de F1?quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je de F1 overnemen?
hmmquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Logisch toch, die zijn compleet afhankelijk van hem, die gaan echt niet over de voeten van een gorilla pissen, precies zoals de oligarchen aan de leiband van Poetin lopen.
Nee alleen Musk en Peter Thielquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:06 schreef bitterbal het volgende:
Ineens wat “bugs” inderdaad. Zelfde met algoritme die ineens wat meer gestuurd wordt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Het schijnt nu dat de Instagram-pagina's van oa Vance volgers hebben gekocht. Dus dan volg je die knakker ineens, ook als je dat niet wilt. Dan ontvolg je hem en de volgende dag volg je hem weer. Je blokkeert hem en dat is even later weer opgeheven. Eerst dachten mensen nog van 'o ja maar dit was eerst het account van Kamala, dus even ontvolgen nu', maar zo zit het dus niet.
U doorziet mijn plannenquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je de F1 overnemen?
En dit is niet met de wind meewaaien omdat jij de wind mee hebt?quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee alleen Musk en Peter Thiel
De rest is nog liberaal als de pest en waait met de wind mee
Ik ben het eens met Kat, wat is deze.quote:
Zelfs een kapotte klok geeft 2x per dag de juiste tijd aanquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Kat, wat is deze.
Komt omdat Essnhills jarig is, alles en iedereen een dagje gezellig met elkaarquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Kat, wat is deze.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Komt omdat Essnhills jarig is, alles en iedereen een dagje gezellig met elkaar
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |