SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Til schiet. Ingooi.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Is een tweede in de planning?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:16 schreef ISVV het volgende:
Die corner van Veerman weer, sad.
M'n eerstgeborene moest ervan kotsenWhat can change the nature of a man?![]()
Oke dus net de laatste nieuwe Lays chips smaak Roasted garlic & herbs geproefd en deze geef ik een 8.0!![]()
De eindbeoordelingen van de 3 smaken:
Lays Roasted Garlic & Herbs 8.0/10.0
Lays Chorizo smaak 6.8/10.0
Lays Mac Cheese Flavour 6.5/10.0
Zie review: @Coco @3rr0r @Nober @GGMM @johannes_vermeer @Oriente @RamboDirk @Wereldgozer @DombohetOlifantje1 @Drizzt @Lavenderr @Karina @Tarado @Flitsbezorger @Mortaxx @maxi-musgraag op anoniem![]()
We hadden beter Pec Zwolle europa in kunnen sturen dan dit PSV.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Viesdikquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:17 schreef KingRoland het volgende:
Oke dus net de laatste nieuwe Lays chips smaak Roasted garlic & herbs geproefd en deze geef ik een 8.0!![]()
Zie review: @:Coco @:3rr0r @:Nober @:GGMM @:johannes_vermeer @:Oriente @:RamboDirk @:Wereldgozer @:DombohetOlifantje1 @:Drizzt @:Lavenderr @:Karina @:Tarado @:Flitsbezorger @:Mortaxx @:maxi-mus![]()
Nasi Goreng Pepernoten al geprobeerd?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:17 schreef KingRoland het volgende:
Zie review: @:Coco @:3rr0r @:Nober @:GGMM @:johannes_vermeer @:Oriente @:RamboDirk @:Wereldgozer @:DombohetOlifantje1 @:Drizzt @:Lavenderr @:Karina @:Tarado @:Flitsbezorger @:Mortaxx @:maxi-musEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Mooie review.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:17 schreef KingRoland het volgende:
Zie review: @:Coco @:3rr0r @:Nober @:GGMM @:johannes_vermeer @:Oriente @:RamboDirk @:Wereldgozer @:DombohetOlifantje1 @:Drizzt @:Lavenderr @:Karina @:Tarado @:Flitsbezorger @:Mortaxx @:maxi-mus![]()
Jammer dat je mij niet tagt maar ik vind dit uitstekende reviews.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:17 schreef KingRoland het volgende:
Zie review: @:Coco @:3rr0r @:Nober @:GGMM @:johannes_vermeer @:Oriente @:RamboDirk @:Wereldgozer @:DombohetOlifantje1 @:Drizzt @:Lavenderr @:Karina @:Tarado @:Flitsbezorger @:Mortaxx @:maxi-mus
Ik heb vandaag een bakje van die Chorizo op en ik geef hem een dikke 8.Makkelijk eerste![]()
publiek is de randen van de regels op aan het zoeken, men is volgens de radio commentatoren met sneeuw ballen aan het gooien"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Ik denk dat het niet uitmaakt, zo lang als het maar veul is…quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat drinken jullie bij deze wedstrijd?
[ afbeelding ]![]()
Paaseitjes waren datquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nasi Goreng Pepernoten al geprobeerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: