abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 februari 2003 @ 15:53:58 #1
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8609955
quote:
En wie gaat bepalen wat kwetsend is of niet?
Als bevolkingsgroepen over één kam worden geschoren, noem ik dat kwetsend. Als er mensen zijn die vinden dat hele bevolkingsgroepen moeten worden uitgeroeid, noem ik dat kwetsend.
pi_8609976
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 15:53 schreef Farzin het volgende:

[..]

Als bevolkingsgroepen over één kam worden geschoren, noem ik dat kwetsend. Als er mensen zijn die vinden dat hele bevolkingsgroepen moeten worden uitgeroeid, noem ik dat kwetsend.

Met andere woorden: Jij bepaalt wat wel mag en wat niet mag.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 20 februari 2003 @ 15:55:22 #3
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8609986
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 15:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met andere woorden: Jij bepaalt wat wel mag en wat niet mag.
Nee, dat bepaalt de wet.
pi_8609995
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 15:52 schreef Farzin het volgende:
Lijkt me niet. Ik denk ook niet dat Anne Frank blij geweest zou zijn met de opkomst van Fortuyn.
dat denk je..?? dat weet niemand.. want ze is zo dood als een pier.
quote:
Heb je De Graaf gestemd of Fortuyn?
watgaat jou dat aan..??
iK heb op geen van beiden gestemd. Ik heb namelijk de afgelopen twee keer op de nummer twee van mijn partij gestemd
pi_8610015
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 15:55 schreef Farzin het volgende:

[..]

Nee, dat bepaalt de wet.

En wie bepaalt die wet?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 20 februari 2003 @ 15:57:41 #6
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8610028
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 15:56 schreef Frenkie het volgende:
dat denk je..?? dat weet niemand.. want ze is zo dood als een pier.
Aha, en daarom verzet de Anne Frank stichting zich tegen extreemrechtse partijen en de LPF?
quote:
watgaat jou dat aan..??
Je zei zelf dat je op hem gestemd hebt...
quote:
iK heb op geen van beiden gestemd. Ik heb namelijk de afgelopen twee keer op de nummer twee van mijn partij gestemd
Remkes...
  donderdag 20 februari 2003 @ 15:58:27 #7
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8610049
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 15:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
En wie bepaalt die wet?
De overheid.
pi_8610056
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 15:57 schreef Farzin het volgende:
Aha, en daarom verzet de Anne Frank stichting zich tegen extreemrechtse partijen en de LPF?
LPF extreem rechts grapjas.
quote:
Je zei zelf dat je op hem gestemd hebt...
zijn partij bedoelde ik ei.
quote:
Remkes...
nee ei.. ik heb D66 gestemd, maar dat voegt toch niks aan de discussie toe..
pi_8610081
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 15:58 schreef Farzin het volgende:

[..]

De overheid.

Maar dan loop jij weer te zeuren dat er iemand met een provocerend t-shirt is weggestuurd, en dat jij dat t-shirt best vind kunnen....
pi_8610088
waar kan je die dingen eik kopen?
  donderdag 20 februari 2003 @ 16:00:41 #11
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8610109
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 15:58 schreef Frenkie het volgende:
LPF extreem rechts grapjas.
Allereerst heb ik gezegd "extreemrechtse partijen en de LPF". Ten tweede is de LPF wel degelijk extreem rechts. Er zijn twee partijen geweest die artikel 1 van de Grondwet wilden afschaffen, de CD en de LPF.
quote:
nee ei.. ik heb D66 gestemd, maar dat voegt toch niks aan de discussie toe..
Valt nog wel mee van jou. En als het niets toevoegt, kom er dan zelf niet mee.
  donderdag 20 februari 2003 @ 16:01:32 #12
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8610136
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 15:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Maar dan loop jij weer te zeuren dat er iemand met een provocerend t-shirt is weggestuurd, en dat jij dat t-shirt best vind kunnen....
Ja, dat is mijn mening. In dit land is er vrijheid van meninguiting, je mag zeggen wat je over zaken denkt. Gek hč?
pi_8610174
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:01 schreef Farzin het volgende:

[..]

Ja, dat is mijn mening. In dit land is er vrijheid van meninguiting, je mag zeggen wat je over zaken denkt. Gek hč?

Schijnbaar heb jij daar nogal moeite mee, als het niet in je straatje past.

Vrijheid van meningsuiting is best, maar ga niet met twee maten meten.

Op scholen vind ik het een goed idee om eisen aan kleding te stellen, maar dan wel graag één lijn trekken.

pi_8610193
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:00 schreef Farzin het volgende:

[..]

Allereerst heb ik gezegd "extreemrechtse partijen en de LPF". Ten tweede is de LPF wel degelijk extreem rechts. Er zijn twee partijen geweest die artikel 1 van de Grondwet wilden afschaffen, de CD en de LPF.

De SP moet er in principe ook voor zijn.
  donderdag 20 februari 2003 @ 16:05:02 #15
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8610255
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Schijnbaar heb jij daar nogal moeite mee, als het niet in je straatje past.
Zucht... dat heeft er niets mee te maken. Ik vind alleen dat het niet kwetsend mag zijn voor bevolkingsgroepen. Dat heeft helemaal niets te maken met of ik het er nou mee eens ben of niet.
quote:
Op scholen vind ik het een goed idee om eisen aan kleding te stellen, maar dan wel graag één lijn trekken.
Mee eens.
  donderdag 20 februari 2003 @ 16:05:21 #16
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8610267
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De SP moet er in principe ook voor zijn.
Sorry, die partij is tegen discriminatie en racisme.
pi_8610336
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:05 schreef Farzin het volgende:

[..]

Zucht... dat heeft er niets mee te maken. Ik vind alleen dat het niet kwetsend mag zijn voor bevolkingsgroepen. Dat heeft helemaal niets te maken met of ik het er nou mee eens ben of niet.
[..]

Je vind het een wel kunnen, en het ander niet. Ik vind dat er gewoon één lijn getrokken moet worden.
quote:
Mee eens.
pi_8610347
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:05 schreef Farzin het volgende:

[..]

Sorry, die partij is tegen discriminatie en racisme.

Maar wel voor een spreidingsbeleid, en om dat mogelijk te maken moet je echt aan de grondwet rommelen.
pi_8610356
-edit-

flame

-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 20-02-2003 16:48]

donderdag 20 februari 2003 @ 16:10:25 #20
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8610405
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je vind het een wel kunnen, en het ander niet. Ik vind dat er gewoon één lijn getrokken moet worden.
Dat vind ik ook. Alles mag, tenzij het kwetsend is voor bevolkingsgroepen. Daarbij denk ik aan "alle joden zijn rijk", "Marokkanen zijn allemaal crimineel" e.d.
pi_8610412
Rustig Frenkie, laat je niet provoceren. Daar is hij juist op uit.
  donderdag 20 februari 2003 @ 16:10:59 #22
17062 Labtech
I have a Cunning Plan !
pi_8610423
quote:
Ten tweede is de LPF wel degelijk extreem rechts. Er zijn twee partijen geweest die artikel 1 van de Grondwet wilden afschaffen, de CD en de LPF
Je hebt weer wat verband gevonden om uit elkaar te rukken blijkbaar.
Jammer dat je weer op die toer gaat.
Echte diehards gebruiken postduiven
pi_8610449
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:10 schreef Farzin het volgende:

[..]

Dat vind ik ook. Alles mag, tenzij het kwetsend is voor bevolkingsgroepen. Daarbij denk ik aan "alle joden zijn rijk", "Marokkanen zijn allemaal crimineel" e.d.

Alle Joden zijn rijk is nou niet kwetsend voor de Joden. Maar goed, op scholen moet er één rechte lijn getrokken als het gaat om kledingvoorschriften. Kan geen kwaad, en het gaat dan echt niet alleen om politieke shirts, een hele hoop andere soorten kledij horen ook niet thuis op een school.
  donderdag 20 februari 2003 @ 16:12:13 #24
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8610464
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Maar wel voor een spreidingsbeleid, en om dat mogelijk te maken moet je echt aan de grondwet rommelen.
Dat lijkt me niet. De SP wil mensen niet gedwongen spreiden, maar de partij vindt wel dat etniciteit ook belangrijk is bij het toewijzen van een woning.
pi_8610468
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Rustig Frenkie, laat je niet provoceren. Daar is hij juist op uit.
ik kan niet tegen zulke grote domheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')