Ik kan er bijna geen andere reden voor bedenkenquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:03 schreef Black-Death het volgende:
Zou Farioli expres Fitz-Jim rechtsback hebben gezeik om Kroes te bezeiken?
Ik zag er persoonlijk ook wel een rechtsback in.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:03 schreef Black-Death het volgende:
Zou Farioli expres Fitz-Jim rechtsback hebben gezet om Kroes te bezeiken?
Prima besteed transferbedrag.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
Brubbey23 uur gevoetbald, 3 goals. Niks beters dan dit in de jeugd hebben is eigenlijk nóg treuriger.
Verbaas me wekelijks over gebrek aan kritiek vanuit ajax-fans over hem. Zelfs de meest matige eredivisie spits scoort er nog meer dan hem.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
Brubbey23 uur gevoetbald, 3 goals. Niks beters dan dit in de jeugd hebben is eigenlijk nóg treuriger.
En nog steeds veel nuttiger dan Weghorst. Nadat Brobbey er uit ging was het echt drama. Daarvoor een beetje drama.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
Nou die thesis kan de prullenbak in.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zag er persoonlijk ook wel een rechtsback in.
En nog vele malen beter dan Akpom, wordt speelt hij nog bij Ajax? Waarom krijgt hij nog speelminuten? Hij voegt niets toe aan Ajax.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:06 schreef papert het volgende:
[..]
En nog steeds veel nuttiger dan Weghorst. Nadat Brobbey er uit ging was het echt drama. Daarvoor een beetje drama.
Ja maar jongen van de club, jeugdproduct, goals komen vanzelf etc. Het is gewoon een hele matige speler die het niveau bij lange na niet aan kan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Verbaas me wekelijks over gebrek aan kritiek vanuit ajax-fans over hem. Zelfs de meest matige eredivisie spits scoort er nog meer dan hem.
Sowieso. Als dit geen sabotage was, hadden we wel uitgelopen mascara gezien bij die italiaan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:03 schreef Black-Death het volgende:
Als Ajax 3 spitsen hebben die er alle 3 niks van kunnen…quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:06 schreef papert het volgende:
[..]
En nog steeds veel nuttiger dan Weghorst. Nadat Brobbey er uit ging was het echt drama. Daarvoor een beetje drama.
Kun je op elf plus spelers zeiken kies je Brobbeyquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
Maakt op zich niet uit toch, wat Fitz-Jim op het veld doet heeft niet met voetbal te maken, dus zijn positie op het veld is verder ook niet zo relevant. Hij moet gewoon per direct worden verkocht, als dat niet lukt bij Jong Ajax laten spelen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:03 schreef Black-Death het volgende:
Heel de club opheffen. Kun je eindelijk gewoon naar Feyenoord gaan kijken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maakt op zich niet uit toch, wat Fitz-Jim op het veld doet heeft niet met voetbal te maken, dus zijn positie op het veld is verder ook niet zo relevant. Hij moet gewoon per direct worden verkocht, als dat niet lukt bij Jong Ajax laten spelen.
Maar goed, Farioli is verantwoordelijk en aangezien er totaal geen stijgende lijn zit in dit Ajax, zou het goed zijn als hij wordt ontslagen. Zoals ik nog voor het seizoen begon al had aangegeven, deze non-valeur heeft nergens wat gewonnen, nergens wat gepresteerd en geen ploeg beter laten voetballen. Deze man heeft totaal geen visie.
Wat het allemaal nog pijnlijker maakt is dat dit zooitje ongeregeld tweede staat in de eredivisie, één puntje achter PSV en met de minste tegengoals.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:13 schreef Ramboetan het volgende:
Net terug uit het café en er is hardop gelachen. Wat een elftal.
Vandaag ook maar eentje tegen gekregen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat het allemaal nog pijnlijker maakt is dat dit zooitje ongeregeld tweede staat in de eredivisie, één puntje achter PSV en met de minste tegengoals.
Ja die is voor 17 miljoen teruggehaald want het was de nieuwe kluivertquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kun je op elf plus spelers zeiken kies je Brobbey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |