Super pittige loting voor Europa League begrippen ja.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Besiktas, Slavia Praag, Real Sociedad, Lazio vind ik niet 'mazzel' op papier.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is allemaal Kroes zijn schuld.
Jeetjequote:Op donderdag 23 januari 2025 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV, Feyenoord, AZ en Twente doen allemaal hun stinkende best om de coefficiënt een beetje te verhogen in strijd met Portugal en jullie gooien er weer met de pet naar en nemen Europees voetbal totaal niet serieus.
Schandalige club.
(2005) maar dan nog. Schandaligquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:55 schreef De_Pel het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft dat RFS dus nog nooit - in heel de clubhistorie - een wedstrijd gewonnen in Europees verband.
Dit.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:55 schreef De_Pel het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft dat RFS dus nog nooit - in heel de clubhistorie - een wedstrijd gewonnen in Europees verband.
Ach kan eens gebeuren. Volgende keer beter.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:57 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet hoe jullie zo tevreden kunnen zijn
Jeetje zegquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV, Feyenoord, AZ en Twente doen allemaal hun stinkende best om de coefficiënt een beetje te verhogen in strijd met Portugal en jullie gooien er weer met de pet naar en nemen Europees voetbal totaal niet serieus.
Schandalige club.
Gelukkig heeft Union nog een beetje z'n best gedaan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schandalige club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |