Jeetjequote:Op donderdag 23 januari 2025 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV, Feyenoord, AZ en Twente doen allemaal hun stinkende best om de coefficiënt een beetje te verhogen in strijd met Portugal en jullie gooien er weer met de pet naar en nemen Europees voetbal totaal niet serieus.
Schandalige club.
(2005) maar dan nog. Schandaligquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:55 schreef De_Pel het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft dat RFS dus nog nooit - in heel de clubhistorie - een wedstrijd gewonnen in Europees verband.
Dit.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:55 schreef De_Pel het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft dat RFS dus nog nooit - in heel de clubhistorie - een wedstrijd gewonnen in Europees verband.
Ach kan eens gebeuren. Volgende keer beter.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:57 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet hoe jullie zo tevreden kunnen zijn
Jeetje zegquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV, Feyenoord, AZ en Twente doen allemaal hun stinkende best om de coefficiënt een beetje te verhogen in strijd met Portugal en jullie gooien er weer met de pet naar en nemen Europees voetbal totaal niet serieus.
Schandalige club.
Gelukkig heeft Union nog een beetje z'n best gedaan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schandalige club.
Ik kan er bijna geen andere reden voor bedenkenquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:03 schreef Black-Death het volgende:
Zou Farioli expres Fitz-Jim rechtsback hebben gezeik om Kroes te bezeiken?
Ik zag er persoonlijk ook wel een rechtsback in.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:03 schreef Black-Death het volgende:
Zou Farioli expres Fitz-Jim rechtsback hebben gezet om Kroes te bezeiken?
Prima besteed transferbedrag.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
Brubbey23 uur gevoetbald, 3 goals. Niks beters dan dit in de jeugd hebben is eigenlijk nóg treuriger.
Verbaas me wekelijks over gebrek aan kritiek vanuit ajax-fans over hem. Zelfs de meest matige eredivisie spits scoort er nog meer dan hem.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
Brubbey23 uur gevoetbald, 3 goals. Niks beters dan dit in de jeugd hebben is eigenlijk nóg treuriger.
En nog steeds veel nuttiger dan Weghorst. Nadat Brobbey er uit ging was het echt drama. Daarvoor een beetje drama.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |