Aangezien Kroes een stijve lul krijgt van huurcontracten ondertekenen. Komt dit vast rond.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:49 schreef De_Pel het volgende:
Ik zie dat Twente interesse heeft in Hlynsson (huur + optie).
Vond het vorig jaar best een aardig spelertje. Regeertje doen?
ja het leek mij onzin idd om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ex van Schulting snapt er geen fuck dan van
Denk dat overmars hem beter omhoog kreeg.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Aangezien Kroes een stijve lul krijgt van huurcontracten ondertekenen. Komt dit vast rond.
Wedden dat hij straks ook weer over dat salarisplafond van Cruijff begint te lullen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:53 schreef StephanLVEVO het volgende:
[..]
Denk dat overmars hem beter omhoog kreeg.
Kale en kokkie vinden hem goed dus ik ook, ik ben een simpele manquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wedden dat hij straks ook weer over dat salarisplafond van Cruijff begint te lullen.
Lijken godverdomme wel op Feyenoord door die man.
Zolang we maar geen 3 mio salaris geven aan een keeperquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wedden dat hij straks ook weer over dat salarisplafond van Cruijff begint te lullen.
Lijken godverdomme wel op Feyenoord door die man.
Het schijnt dat we daarvoor Berghuis nodig hebbenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:38 schreef Themeparktommy het volgende:
Zullen we nu maar gewoon even gaan voetballen dan? Bedankt.
Begin altijd wel te zuchten bij die naam.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:31 schreef Lt.Bookman het volgende:
Eindelijk komt de enige scorende spits erin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |