Volgens mij wordt zo langzamerhand de kantine juffrouw ook verhuurd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:09 schreef Black-Death het volgende:
Schijnbaar mag Hlynsson deze winter ook vertrekken.
Die voegt nog meer toe dan hlynsson, die is wel te licht hoorquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij wordt zo langzamerhand de kantine juffrouw ook verhuurd.
Per uur dan mag ik hopen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij wordt zo langzamerhand de kantine juffrouw ook verhuurd.
Ik heb wel eens eerder voorgesteld om dat erotisch centrum van Halsema op de toekomst te vestigen om de financiële malaise op te lossen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Per uur dan mag ik hopen.
Gewoon in de arena, dat we bij een zaadpot nog wat kunnen lozen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb wel eens eerder voorgesteld om dat erotisch centrum van Halsema op de toekomst te vestigen om de financiële malaise op te lossen.
Win, win.
Italiaanse slager a la Ruganiquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:00 schreef Bofjijff het volgende:
Ajax heeft bij Inter geïnformeerd naar Tajon Buchanan, zo meldt Relevo. De 23-jarige Canadees, van nature een rechtervleugelverdediger, is overbodig bij de Italiaanse grootmacht en beschikbaar voor verhuur.
Gezien regeer toch niet als rb wordt gehaald moeten we wat
Hij is trouwens 25quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:00 schreef Bofjijff het volgende:
Ajax heeft bij Inter geïnformeerd naar Tajon Buchanan, zo meldt Relevo. De 23-jarige Canadees, van nature een rechtervleugelverdediger, is overbodig bij de Italiaanse grootmacht en beschikbaar voor verhuur.
Gezien regeer toch niet als rb wordt gehaald moeten we wat
Omdat we geen geld hebben en een linksbuiten veel belangrijker is dan je 8ste middenvelder.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap trouwens al dat gejank niet op de komst van Regeer op de fanpagina's, en dan met name dat Kroes en Farioli niet op een lijn zouden liggen.
Het kan prima zijn dat Regeer gewoon proactief al wordt teruggehaald als middenvelder nu die clausule nog actief is, vooruitlopend op komend seizoen, en dat je daarnaast nog steeds een alternatief binnen hengelt als vervanger van Rensch.
Ja, maar dan niet meer voor 4,5 / 5 miljoen. Die clausule zou maar tijdelijk zijn als ik de verhalen mag geloven.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:35 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Omdat we geen geld hebben en een linksbuiten veel belangrijker is dan je 8ste middenvelder.
Je kan Regeer volgende transferperiode ook nog halen als je wilt.
Dan haal je hem niet in de zomer, voorlopig hebben we nog genoeg middenvelders, maar 1 linksbuiten en nu ook nog maar 1 rechtsback.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet meer voor 4,5 / 5 miljoen. Die clausule zou maar tijdelijk zijn als ik de verhalen mag geloven.
Zo geweldig is die toch ook weer niet. En we hebben schijnbaar al zo weinig te besteden dan is een middenvelder een beetje overbodig voor nu.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet meer voor 4,5 / 5 miljoen. Die clausule zou maar tijdelijk zijn als ik de verhalen mag geloven.
Lekker drinken, jaaaaquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 01:05 schreef De_Pel het volgende:
Nog steeds bezig? Straks valt ie er af joh.
Dat kan. Logischer zou zijn dat het resultaat zich gaat vormen naar het spel en dat jullie gewoon 6de worden natuurlijk. Maar hé; positiviteit is een groot goedquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
moet je nagaan als naast de resultaten ook het spel beter wordt.
6e. Okquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat kan. Logischer zou zijn dat het resultaat zich gaat vormen naar het spel en dat jullie gewoon 6de worden natuurlijk. Maar hé; positiviteit is een groot goed
Hoogmoed komt voor de val hé. Zo gek is dat niet. 4 wedstrijden geleden stonden jullie volgens de xG nog 8ste. Laat dat nu een keer 6de zijn geworden.quote:
Ik had gedacht dat ze wel een keertje “STAY HUMBLE” zouden toepassen daar, maar het gekrakeel begint alweer.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Gut ze hebben ook weer een keertje gewonnen.
het is ook wel ergens een beetje zielig als je keer op keer bijna dag in dag uit in een ander clubtopic zo zielig loopt te doen. Je zou zeggen ga lekker leven maar dat zit er bij sommigen denk ik niet inquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat ze wel een keertje “STAY HUMBLE” zouden toepassen daar, maar het gekrakeel begint alweer.
Jij doet precies hetzelfde nu toch?quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het is ook wel ergens een beetje zielig als je keer op keer bijna dag in dag uit in een ander clubtopic zo zielig loopt te doen. Je zou zeggen ga lekker leven maar dat zit er bij sommigen denk ik niet in
ben ik dag in dag uit te vinden in een feyenoord danwel psv topic? Paar keer nu een reactie geplaatst de afgelopen tijd. Thats it.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jij doet precies hetzelfde nu toch?
Anyway, Farioli persconferentie wel interessant. Of er komt nog een rechtsback bij (buiten Regeer aankoop) of hij heeft definitief Kroes onder de bus gegooid als einde transferwindow er niks bij komt. Lijkt me niet goed voor Ajax dit soort taferelen.
Ik heb geen idee man. Ik ben daar nog never nooit geweest. Ook niet om mijn gram te halen, wanneer Ajax eens wint nadat vorig jaar Feyenoorders en Psvers hier hebben zitten trollen wanneer we weer eens dik verloren.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ben ik dag in dag uit te vinden in een feyenoord danwel psv topic? Paar keer nu een reactie geplaatst de afgelopen tijd. Thats it.
Maargoed back to business idd.
D'r zit nogal een verschil tussen iemand die om 01:00 hier na een sensationele wedstrijd van zijn eigen clubje tegen Bayern dronken loopt te posten en wat BofJijFF plaatst.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jij doet precies hetzelfde nu toch?
Anyway, Farioli persconferentie wel interessant. Of er komt nog een rechtsback bij (buiten Regeer aankoop) of hij heeft definitief Kroes onder de bus gegooid als einde transferwindow er niks bij komt. Lijkt me niet goed voor Ajax dit soort taferelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |