abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216388660
Lazio
Bilbao
Anderlecht
Lyon
Frankfurt
United*
Spurs

Deze 7 zie ik als zekerheden. United is een asterisk, maar halen het denk ik wel.

Dan is er nog maar 1 plek over, die van GS. Had GS gewonnen, dan was het klaar. Dus snap niet waarom GS beter gewonnen had.

Nu gaat het nog tussen GS/Ajax, misschien Bodo, héél misschien Rangers maar denk toch dat United te sterk zal zijn, om die laatste plek.

Wat is doorslaggevend als Ajax/GS en Bodo met 16p eindigen?

Edit:

quote:
If two or more teams are equal on points on completion of the league phase matches, the following criteria are applied, in this order, to determine their rankings:

Superior goal difference in the league phase

Higher number of goals scored in the league phase

Higher number of away goals scored in the league phase

Higher number of wins in the league phase

Higher number of away wins in the league phase

Higher number of points obtained collectively by league phase opponents

Superior collective goal difference of league phase opponents

Higher number of goals scored collectively by league phase opponents

Lower disciplinary points total based only on yellow and red cards received by players and team officials in all league phase matches (red card = 3 points, yellow card = 1 point, expulsion for two yellow cards in one match = 3 points)

Higher club coefficient (see Annex D)
Die GD zit voorlopig nog wel goed, dan kun je eventueel zelfs voorbij een aantal van die 'zekerheden'. :)

[ Bericht 16% gewijzigd door Drxx op 22-01-2025 11:56:21 ]
pi_216388919
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 11:40 schreef Drxx het volgende:
Lazio
Bilbao
Anderlecht
Lyon
Frankfurt
United*
Spurs

Deze 7 zie ik als zekerheden. United is een asterisk, maar halen het denk ik wel.

Dan is er nog maar 1 plek over, die van GS. Had GS gewonnen, dan was het klaar. Dus snap niet waarom GS beter gewonnen had.

Nu gaat het nog tussen GS/Ajax, misschien Bodo, héél misschien Rangers maar denk toch dat United te sterk zal zijn, om die laatste plek.

Wat is doorslaggevend als Ajax/GS en Bodo met 16p eindigen?

Edit:
[..]
Die GD zit voorlopig nog wel goed, dan kun je eventueel zelfs voorbij een aantal van die 'zekerheden'. :)
Zekerheden op basis van wat, je mening? Ik kijk puur naar de punten en je hebt zeker 15 en misschien 16 punten nodig. Daarom is het een nadeel dat Gala niet al op 15 is gekomen. Nu moet je winnen tegen een Gala dat ook moet winnen terwijl je anders tegen een Gala moest winnen die misschien al top-8 was.

pi_216388951
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 12:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Zekerheden op basis van wat, je mening? Ik kijk puur naar de punten en je hebt zeker 15 en misschien 16 punten nodig. Daarom is het een nadeel dat Gala niet al op 15 is gekomen. Nu moet je winnen tegen een Gala dat ook moet winnen terwijl je anders tegen een Gala moest winnen die misschien al top-8 was.
Welke wedstrijden zij nog hebben, hoe groot de kans is dat zij die gaan winnen, en hoeveel punten zij dan minimaal zullen hebben. Dan is het GS vs Ajax, United vs Rangers, met Bodo als een eventueel lachende derde.

Ik ga dan uit van een 16p threshold, 15p is waarschijnlijk te weinig.
pi_216388961
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 12:11 schreef Drxx het volgende:

[..]
Welke wedstrijden zij nog hebben, hoe groot de kans is dat zij die gaan winnen, en hoeveel punten zij dan minimaal zullen hebben. Dan is het GS vs Ajax, United vs Rangers, met Bodo als een eventueel lachende derde.
Maar volgens de simulaties na ronde 6, ben je er gewoon met 16 punten, dus ergens maak je een rekenfout waarschijnlijk omdat je geen rekening houdt met onderlinge top-8 wedstrijden die er nog aankomen.
pi_216389006
Wat een luxe dat we kunnen praten over een reele kans op de top 8 :D
pi_216389078
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 12:16 schreef Bofjijff het volgende:
Wat een luxe dat we kunnen praten over een reele kans op de top 8 :D
In de Bassie en Adriaan-League. Toppers.
Dit, dus.
pi_216389123
Ik zie Ajax wel 2x winnen eigenlijk. Met 14 punten totaal val je inderdaad net buiten de boot waarschijnlijk, al is het doelsaldo wel erg goed.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 22 januari 2025 @ 12:31:30 #33
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216389145
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 12:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ajax heeft echt ranzig veel mazzel gehad met de meeste tegenstanders. Nu weer tegen een clubje uit Letland wat gewoon amper serieus te nemen valt.
pi_216389170
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 12:31 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ajax heeft echt ranzig veel mazzel gehad met de meeste tegenstanders. Nu weer tegen een clubje uit Letland wat gewoon amper serieus te nemen valt.
Besiktas, Slavia Praag, Real Sociedad, Lazio vind ik niet 'mazzel' op papier.
  woensdag 22 januari 2025 @ 12:39:31 #35
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216389219
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 12:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Maccabi, Besiktas, Slavia, Qarabag en RFS staan op plekken 27 t/m 34.
pi_216389233
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 12:39 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Maccabi, Besiktas, Slavia, Qarabag en RFS staan op plekken 27 t/m 34.
Aan de vooravond van de loting stond Ajax er niet best voor, in alle bescheidenheid. Dit is achteraf mooi wonen. Dat Ajax zo makkelijk won van Besiktas was vrij verrassend, terwijl Ajax gehavend naar Slavia ging en daar ook een lastige avond had.
pi_216389244
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 12:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Uit nagenoeg elke pot steeds de laagst geklasseerde teams geloot, met daarbij ook nog eens immer labiele Turkjes. Dat mag je toch betitelen als mazzel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 22 januari 2025 @ 12:43:49 #38
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216389260
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 12:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Aan de vooravond van de loting stond Ajax er niet best voor, in alle bescheidenheid. Dit is achteraf mooi wonen. Dat Ajax zo makkelijk won van Besiktas was vrij verrassend, terwijl Ajax gehavend naar Slavia ging en daar ook een lastige avond had.
Oh, maar ik heb het ook niet over de loting op voorhand. In de praktijk bakken deze tegenstanders er gewoon niet veel van, al was Praag uit wel lastig ja. Ajax heeft wel optimaal geprofiteerd van de omstandigheden.
pi_216389337
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 12:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]
ik snap wat je wilt proberen maar zelfs dat is gewoon winst na afgelopen seizoen. En ook de EL heeft een aantal prima clubs. Top 24 os schandalig als je die niet haalt maar nu nog spreken over top 8 is fijn.

De rest komt vanzelf wel weer :Y
pi_216390212
We gaan aan het einde van de poulefase wel zien of we een makkelijk of moeilijk schema hadden t.o.v. de rest.
pi_216390447
Feyenoorders die komen copen over Ajax en hun succes terwijl hun eigen club faalt na een succesvol jaartje.

Nee, deze stond niet op mijn bingokaart voor dit seizoen.
pi_216391261
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 12:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Ajax heeft overal een lastige avond dus dat zegt niet zoveel.
pi_216391294
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 16:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ajax heeft overal een lastige avond dus dat zegt niet zoveel.
moet je nagaan als naast de resultaten ook het spel beter wordt.

*O*
pi_216391313
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 16:04 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
moet je nagaan als naast de resultaten ook het spel beter wordt.

*O*
Dan winnen we met 2 vingers in de neus de CL.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_216391352
Schijnbaar mag Hlynsson deze winter ook vertrekken.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_216391503
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 16:09 schreef Black-Death het volgende:
Schijnbaar mag Hlynsson deze winter ook vertrekken.
Tja, veels te licht bevonden.
pi_216391528
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Heeft inderdaad geen stappen meer gezet. Speelt ook wel heel weinig. Jammer, vond hem vorig jaar nog een van de weinige lichtpuntjes.
pi_216391625
Ben wel benieuwd hoe Regeer het goed doen trouwens. Verhaal van Baas is goed uitgepakt vooralsnog, ongeveer zelfde route.
pi_216391733
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Hij was toch de nieuwe Litmanen volgens broertje de Boer?
pi_216391805
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 16:54 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Hij was toch de nieuwe Litmanen volgens broertje de Boer?
Denk eerder de Nietmanen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')