Wat snap je niet aan "Natuurlijk is het een schande dat je hier niet wint, en ook de manier waarop is een schande. Het enige wat ik doe, is verklaringen zoeken voor de schande." ?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die verklaringen lijken meer op excuses. Zelfs met dit matige Ajax elftal hoor je gewoon te winnen.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij wil helemaal niet dat Ajax wint, hou jezelf nou niet zo voor de gek.
Ik moet je nageven, uitstekende zelfkennis.quote:
Wie de schoen past…quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik moet je nageven, uitstekende zelfkennis.
Deze ploeg kon nog nét de bal naar de goeie kleur krijgen. Dan was de rek er voor 95% uit en dan ga jij uitleggen dat het uit te leggen is. Oké.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lekker op het orgel aan het spelen, ouwe reus?
Het is geen hoofdklasse amateurs. Meer dat er teveel spelers in deze selectie rondlopen, en zeker met een verdediging Baas - Sutalo - Rugani - Gaaei, die het intellect niet hebben om sturend te zijn met de voeten. Dan krijg je tegen veel ploegen een zware avond, en daar heeft Ajax er dit seizoen inderdaad al wat van gehad.
Ik vind het inderdaad prima te verklaren dat, wanneer twee centrale verdedigers de lijnen uit moeten zetten die normaal niet zoveel hebben met het voetballende aspect, het moeizaam zal verlopen om ritme in je spel te krijgen. Deze ploeg kende ook amper diepgaande spelers á la Klaassen waardoor de laatste lijn van Riga ook amper tot nadenken werd gedwongen. Dan kom je in een logge wedstrijd terecht, waarin Riga-spelers makkelijk overtallen kunnen creëren rondom Ajax-spelers.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze ploeg kon nog nét de bal naar de goeie kleur krijgen. Dan was de rek er voor 95% uit en dan ga jij uitleggen dat het uit te leggen is. Oké.
Nouja... niet helemaal. Maar als dit de 50 duurste spelers uit de clubgeschiedenis zijn....quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is geen hoofdklasse amateurs.
Ik bedoel meer dat een Hercules het denk ik niet lukt om ook gelijk te spelen tegen Galatasaray en Anderlecht. En tegen Eintracht, een van de ge-eikte eindkandidaten voor de eindzege, houden ze het ook tot 79 minuten op 0-0.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nouja... niet helemaal. Maar als dit de 50 duurste spelers uit de clubgeschiedenis zijn....![]()
[ afbeelding ]
Verliezen van een club die in de hele bestaansgeschiedenis <800.000 heeft uitgegeven aan transfers is nou ook weer niet heel goed voor de marktwaarde van je spelers.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:16 schreef Näsenbar het volgende:
Je kan beter 3 punten verliezen aan Riga dan aan een directe concurrent.
De selectie is kwalitatief prima in balans. Allemaal even kutquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:32 schreef henkklaas1994 het volgende:
Wanneer wordt er een keer kritisch naar het functioneren van Kroes gekeken! Selectie is totaal uit balans. Zowel positioneel als kwalitatief. Media houdt (on)bewust een hand boven zijn hoofd.
We play very good game today. We reach almost sure next round of Europa League and all players stay fit..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 07:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Is die maffia baas al ontslagen als trainer
2nederlagen op rij
Ik lag vroeg in bed. Niet kunnen kijken. Ik zie dat we mooi de nul hebben gehouden. Al dat gezeik weer.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:57 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet hoe jullie zo tevreden kunnen zijn
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:30 schreef Solispolar het volgende:
Jezus.. had zo'n mooie week kunnen zijn voor het NL voetbal met waanwinnige overwinningen van Feyenoord en AZ; verliest Ajax weer van zo'n G-team uit Letland.
Doe heel NL een lol en hef jezelf op.
Tegen Feyenoord zal het wel beter gaan inderdaadquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:40 schreef Scrummie het volgende:
Volgende week beter jongens.
Gelukkig dit weekend vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |