Er is echt níemand die van Gerwen knap vindt manquote:Op woensdag 28 mei 2025 09:42 schreef Mrmime het volgende:
Dat stel is echt niveau pannenkoek met teveel geld om handen. Neemt niet weg dat dit een hele vieze streek is.
Uithuilen en door, genoeg dartmeisjes die MvG hartstikke knap rijk vinden.
Nou denk het welquote:Op woensdag 28 mei 2025 09:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Er is echt níemand die van Gerwen knap vindt man
Op elk potje past een deksel.quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Er is echt níemand die van Gerwen knap vindt man
Klopt. Ik kreeg rond mijn puberteit lichte borstvorming. Jarenlang heeft niemand mij zonder shirt gezien, behalve mijn sex partners. Op mijn 22e heb ik een operatie ondergaan omdat het pijn deed als ik op mijn borst sliep en mijn tepels zeer gevoelig waren. Ze zijn stuk kleiner dan MvG, maar zien er wel ongeveer hetzelfde uit. Mijn tepels zien er nu wel een stuk beter uit, alleen zijn er duidelijk littekens zichtbaar en zijn ze een beetje ingedeukt.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:42 schreef Mrmime het volgende:
Uithuilen en door, genoeg dartmeisjes die MvG hartstikkeknap rijk vinden. iemand zoeken met het uiterlijk van een TBS-er.
Heftig voor een jongmens, lijkt me, in allerlei opzichten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klopt. Ik kreeg rond mijn puberteit lichte borstvorming. Jarenlang heeft niemand mij zonder shirt gezien, behalve mijn sex partners. Op mijn 22e heb ik een operatie ondergaan omdat het pijn deed als ik op mijn borst sliep en mijn tepels zeer gevoelig waren. Ze zijn stuk kleiner dan MvG, maar zien er wel ongeveer hetzelfde uit. Mijn tepels zien er nu wel een stuk beter uit, alleen zijn er duidelijk littekens zichtbaar en zijn ze een beetje ingedeukt.
TepelGate opgelost.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heftig voor een jongmens, lijkt me, in allerlei opzichten.
En het brengt ons weer wat duidelijkheid over de tepels van deze darter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |