quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:03 schreef Vincent_student het volgende:
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat wappies gelijk gaan krijgen. Dat er chemtrails met gif boven Limburg hangen die deze mensen krankzinnig maken.
Geert kan weer op vakantie. Goed gedaan meisje!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:02 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Onmogelijk, heb ik namelijk al gedaan.
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:03 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Geert kan weer op vakantie. Goed gedaan meisje!
Nog een bedankje gehad of nog een lunch met Blondie himself?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:05 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Dat gun ik Geert als geen ander. Maar eigenlijk was deze donatie van vijf weken voor de verkiezingen van 2023.
Jij bent gek 2000 euroquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:02 schreef Tjoent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Keurig een bedankjequote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:11 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Nog een bedankje gehad of nog een lunch met Blondie himself?
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:03 schreef Vincent_student het volgende:
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat wappies gelijk gaan krijgen. Dat er chemtrails met gif boven Limburg hangen die deze mensen krankzinnig maken.
Sterker nog, ze hebben daar gewoon een fabriek staan die de chemtrails ter plekke produceert. Er zijn niet eens vliegtuigen voor nodig.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:03 schreef Vincent_student het volgende:
Wilders heeft sinds zijn intrede in de Tweede Kamer in 1998 bruto 3,9 miljoen euro gemeenschapsgeld opgestreken met zijn fascisme cosplay. En dan ga jij hem je uitkering overschrijven?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:02 schreef Tjoent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik een uitkering ja?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wilders heeft sinds zijn intrede in de Tweede Kamer in 1998 bruto 3,9 miljoen euro gemeenschapsgeld opgestreken met zijn fascisme cosplay. En dan ga jij hem je uitkering overschrijven?![]()
Dankjewel!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:52 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nou niet echt hoor. Ik betaal die van jullie
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Geert Wilders zet de eerste nieuwe Nederlandse coin, de Geertcoin, in de cryptovalutamarkt. Hij heeft hiertoe besloten na het succes in Amerika van Trump te hebben gadegeslagen. 'Als Trump een coin neer kan zetten nog voordat hij daadwerkelijk president is, dan moet ik dat zeker kunnen', antwoordde de PVV voorman desgevraagd.
Hij hoopt hiermee de PVV sterker op de kaart te zetten en zo zichtbaar te maken op het wereldtoneel. Naar verluidt heeft hij de helft van de partijkas, maar liefst 352,60, in de coin geïnvesteerd. Dit bedrag lijkt vooralsnog geheel te zijn opgehoest door donaties en de inhoud van de portemonnee van zijn vrouw.
Hoe de afbeelding coin eruit zal komen te zien, is vooralsnog onbekend. Speculaties wijzen erop dat een helderblond kapsel hiervoor model zal staan.
Het is nog niet duidelijk of partijen als Denk en FvD zullen volgen met de Allahcoin en de Tjercoin.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:51 schreef NoXia het volgende:
De Geertcoin nog niet hebben
[ afbeelding ]
Eigen coin eerstquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:51 schreef NoXia het volgende:
De Geertcoin nog niet hebben
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |