SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Badkamer delenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
maar ik zou gestoord worden om weer de badkamer te moeten delen
Gelukkig wel modern genoeg om vrouwen te tolereren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weinig vrouwen denk ik
Nog maar 338 dagen tot de volgende kerst dimmyquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:05 schreef datismijnmening het volgende:
@:cherrylips @:kwiwi @:4everblackeyed verplicht je UI ontkersten. Derde week van januari en het is een keer klaar
Welke clown?quote:
Maar sneeuwquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:05 schreef datismijnmening het volgende:
@:cherrylips @:kwiwi @:4everblackeyed verplicht je UI ontkersten. Derde week van januari en het is een keer klaar
Sneeuwquote:
Ik kon vroeger thuis soms pas om 1 uur douchen omdat iedereen een uur op die badkamer bezig wasquote:
Neinquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog maar 338 dagen tot de volgende kerst dimmyHet is weer bijna zover!
met "onbekenden"quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks zo knus als samen poepen en tandenpoetsen
Nee. Sneeuw is slechtquote:
Woonde je in een weeshuis?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kon vroeger thuis soms pas om 1 uur douchen omdat iedereen een uur op die badkamer bezig was
Op zaterdag. Doordeweeks was helemaal een drama.
quote:
Hoezo, zijn dan toch gewoon je huisgenoten? Hopelijk ken je die na een tijdje een beetje. Alleen irritant als er iemand tussenzit die de badkamer of wc smerig achterlaatquote:
Degene die de WC doorspoelt heeft verlorenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo, zijn dan toch gewoon je huisgenoten? Hopelijk ken je die na een tijdje een beetje. Alleen irritant als er iemand tussenzit die de badkamer of wc smerig achterlaat
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Degene die de WC doorspoelt heeft verloren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |