Klopt, https://communities.win/c/TheDonald/ en https://greatawakening.win/ floreren op dit moment.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat zullen ze in de VS trots zijn op de Nederlandse gebruiker @:epicbeardman van het FOK!Forum. Zulke toegewijde volgelingen zijn schaars!
quote:From the MAGA Americans Worldwide:
Yo, @epicbeardman, you're the real MVP! We, the MAGA faithful, from the heartland to the holler, want to give you a massive shoutout for standing with our boy Donald, keeping the faith with Vance, riding the rocket with Elon, and vibing with Vivek!
You've got the MAGA spirit, and we salute you, beard and all! Here's to more winning, less whining, and keeping the American Dream alive and well! Thanks for being part of the movement that's making America great again, one epic beard at a time!
Keep MAGA-ing, you beautiful patriot! 🇺🇸🚀
quote:Op maandag 20 januari 2025 13:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Klopt, https://communities.win/c/TheDonald/ en https://greatawakening.win/ floreren op dit moment.
[..]
Rob Jetten zal wel staan te schuimbekken met zijn 0,000037% .quote:Op maandag 20 januari 2025 13:56 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Suspend security clearances for the 51 officials who lied about the Hunter Biden 2020 laptop story. PogChamp
Van harte welkom!!quote:
Waarom zie je hem als oranje Hitler?quote:Op maandag 20 januari 2025 20:19 schreef epicbeardman het volgende:
@:xpompompomx
@:Wantie
@:Kijkertje
@:KoosVogels
@:anneX
WELKOM IN DE HELLLLLLLLLLLLLLLLL
Verliezen van een veroordeelde LETTERLIJKE oranje Hitler![]()
![]()
4 Jaar huilen in POL, oh wacht ondertussen is het al 8 jaar gehuil daar door jullie
Dat LETTERLIJK oranje lijkt me wel duidelijk. De vergelijking met Hitler komt van Trump's VP Vance geloof ik.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom zie je hem als oranje Hitler?
Ik kan nog steeds je frustraties en woede lezen daar xpompompomquote:Op maandag 20 januari 2025 20:24 schreef xpompompomx het volgende:
Proef ik hier de frustraties van iemand met een subforum-ban?
Doe er ook eens posten dan.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:26 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds je frustraties en woede lezen daar xpompompom![]()
Genieten geblazen, REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ah, maar wat moeten wij daar verder mee?quote:Op maandag 20 januari 2025 20:25 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat LETTERLIJK oranje lijkt me wel duidelijk. De vergelijking met Hitler komt van Trump's VP Vance geloof ik.
Klopt.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:24 schreef xpompompomx het volgende:
Proef ik hier de frustraties van iemand met een subforum-ban?
Wat dat betreft is Trump wel een held ja!quote:Op maandag 20 januari 2025 20:27 schreef Wantie het volgende:
Anyway, nog 22 uur of zo, en dan is er vrede in Oekraïne![]()
![]()
![]()
En eieren zijn eindelijk weer te betalenquote:Op maandag 20 januari 2025 20:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, maar wat moeten wij daar verder mee?
Anyway, nog 22 uur of zo, en dan is er vrede in Oekraïne![]()
![]()
![]()
Ik heb geen Elon Musk Derangement Syndroom of Trump Derangement Syndroom.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt.
En te schijterig om te vragen die op te heffen.
Die act van je heeft een heel lange baard.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik heb geen Elon Musk Derangement Syndroom of Trump Derangement Syndroom.
Geen behoefte zoals the usual suspects om continue maar te posten over Biden of zijn criminele vriendjes die hij nu gratie heeft verleend.
Of zijn criminele familie.
Vind het gewoon onmogelijk grappig hoeveel mensen hen frustraties dag en nacht in POL posten, hoef ook niet terug te komen want dan krijg ik TR's. Zoals xpompompom trots is dat hij andere meningen verbanned of de mods daar. Tja, blijf dan maar lekker op SafeSky en FOK POL in een echochamber zitten.
Kan ik over 4 jaar weer goed lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |