SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Hij is deze maand nog huisman, daarna weer aan het werk.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met gekookte aardappelen? En wat voor groente?
[..]
Oehhh bloemkoool goedee!! *schrijft op lijstje
huisman klinkt lekker maar redenen waren minder leuk toch? Is het binnenkort geen huisman meer? Gaat het wat beter?![]()
Minder lekker dan vers? Weet niet of ik ooit vers op hebquote:Op maandag 20 januari 2025 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Diepvries. Wel minder lekker, maar ik heb wel altijd zo'n zak in huis.
ook nogquote:
Wat onwijs fijnquote:Op maandag 20 januari 2025 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is deze maand nog huisman, daarna weer aan het werk.En echt enorm veel beter.
quote:
Ja, soms doen ze dat. Ik had de overbodige info er al uitgesloopt.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
Ik krijg dat linkje van bol niet geopend
Hij gaat steeds automatisch naar de homepage
Dat had ik laatst ook al
Mensen op Bol huilen wel vaak over de dop/sluiting.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, soms doen ze dat. Ik had de overbodige info er al uitgesloopt.![]()
Maar deze: https://thermos.eu/en/pro(...)-bottle-17-oz-0-50-l
Waarschijnlijk proppen ze 'm te vol.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Mensen op Bol huilen wel vaak over de dop/sluiting.
Of ze zijn gewoon lomp. Maar dan is-ie dus niet geschikt voor CL.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk proppen ze 'm te vol.
Naja, wat ik zeg, de mijne gaat al zo'n 20 jaar mee inmiddels. Ik ben er niet perse voorzichtig mee.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon lomp. Maar dan is-ie dus niet geschikt voor CL.
Wat miste ik nogquote:Op maandag 20 januari 2025 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Minder lekker dan vers? Weet niet of ik ooit vers op hebVind de diepvries dikke priem
[..]
ook nogdie liet ik maar gaan
quote:Op maandag 20 januari 2025 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon lomp. Maar dan is-ie dus niet geschikt voor CL.
Had dorstquote:Op maandag 20 januari 2025 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit een fles rode wijn in het vuilnisbakje van de trein gepropt. @:datismijnmening had je dat niet fatsoenlijk kunnen opruimen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |