Heb ik ook last vanquote:Op zondag 26 januari 2025 11:04 schreef Rhosyn het volgende:
David legt Jolien uit dat Nederlanders directer zijn dan Belgen.
Bezig bezig Bezig bezig Bezig bezig
Is fok sloom of mijn pc
O allergisch?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is ook lekker, maar doe ik maar niet.
Ik wordt daar zelf een aardbei van
Nou mocht je het getimmer zat zijn, kan boodschappen doen een mooie onderbreking zijn en de dag is nog jongquote:Op zondag 26 januari 2025 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik had eigenlijk gerekend op een lange streamlock vandaag, zodat ik boodschappen kon gaan doen ...
O ik ga gewoon hoor. Kan makkelijk mijn streams uitzetten en weggaan.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik had eigenlijk gerekend op een lange streamlock vandaag, zodat ik boodschappen kon gaan doen ...
Nou ben net geweest, was binnen een half uur terugquote:Op zondag 26 januari 2025 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja volgens mij wel, ik ga even kijkenquote:Op zondag 26 januari 2025 11:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
Weet iemand dit? ik heb een fok basis abo, maar ik zie nog steeds reclame... Maar het is toch reclame vrij?
Heb je deze aangevinkt bij settings en dan advertentie aanklikken en een vinkje zettenquote:Op zondag 26 januari 2025 11:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
Weet iemand dit? ik heb een fok basis abo, maar ik zie nog steeds reclame... Maar het is toch reclame vrij?
Oke dank je. En die banner aan de onderkant, die weeknd gifdump etcquote:Op zondag 26 januari 2025 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je deze aangevinkt bij settings en dan advertentie aanklikken en een vinkje zetten
[ afbeelding ]
IK heb geen banner aan de onderkant, bedoel je dat ding met allemaal fotootjes?quote:Op zondag 26 januari 2025 12:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Oke dank je. En die banner aan de onderkant, die weeknd gifdump etc
ja Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy itemsquote:Op zondag 26 januari 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb geen banner aan de onderkant, bedoel je dat ding met allemaal fotootjes?
Die kan je uitzettenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy items
Kan je ook bij settings uitzettenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy items
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
ja gelukt
Thx. Dat is beter fokken
En gelijk iemand in mijn blokkeer lijstje gezetquote:
Hier net anders om. Vooral als ik moet modden is het op een mobiel echt niet fijn werkenquote:Op zondag 26 januari 2025 13:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En gelijk iemand in mijn blokkeer lijstje gezet
Zit zelden op de laptop, merendeel op mijn telefoon
Is ongeveer ook hetzelfdequote:Op zondag 26 januari 2025 17:26 schreef Jockari het volgende:
Zag in de COS "hachee" passeren. Ken ik niet, dus even gegoogled. Ziet er wel echt heerlijk uit (lijkt wat op ons stoofvlees)
[ afbeelding ]
Vergelijkbaarquote:Op zondag 26 januari 2025 17:26 schreef Jockari het volgende:
Zag in de COS "hachee" passeren. Ken ik niet, dus even gegoogled. Ziet er wel echt heerlijk uit (lijkt wat op ons stoofvlees)
[ afbeelding ]
Het is ook streamlock sundayquote:Op zondag 26 januari 2025 18:54 schreef Dotteke het volgende:
Zo dat was een rustig dagje vergeleken met gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |