Ik zie Milena en Wicky..quote:Op maandag 20 januari 2025 10:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Febo leest mee![]()
Nors kijkende Jordy in beeld
Ja Niels is nog in de GRquote:Op maandag 20 januari 2025 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Axel. Niels is ook in de GameRoom geloof ik.
Arme jongen , ben je ziek en en dan moet je strijden voor je bed.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Axel. Niels is ook in de GameRoom geloof ik.
Ja. Stom vind ik datquote:Op maandag 20 januari 2025 10:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Arme jongen , ben je ziek en en dan moet je strijden voor een bed.
Ze.hadden het erover om iemand voor hem testen spelenquote:Op maandag 20 januari 2025 10:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Arme jongen , ben je ziek en en dan moet je strijden voor je bed.
ja vind ik ook raar.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Arme jongen , ben je ziek en en dan moet je strijden voor je bed.
Ik denk dat hij dan weer in het wisselbed mag tot hij beter is.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Axel het nu niet lukt om een bed te winnen .. moet ie dan ziek op de grond gaan liggen?
De DM'rs mochten gister 5 mensen uitkiezen die vandaag een spel moeten gaan doen (nu dus) om een bed te krijgen.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:24 schreef Sestra666 het volgende:
Ze kunnen een bed winnen? Val er net in
Thnxquote:Op maandag 20 januari 2025 10:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De DM'rs mochten gister 5 mensen uitkiezen die vandaag een spel moeten gaan doen (nu dus) om een bed te krijgen.
Milena en Niels hebben een bed.
Charissa heeft het spel gespeeld en verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |