Hij verschoont het geregeld, vanmorgen ook meteen weer toen hij wakker werdquote:Op maandag 20 januari 2025 09:36 schreef marky het volgende:
[..]
Hij ligt er al twee dagen op te zweten. Kan mij wel voorstellen dat men daar niet meer op wil liggen.
Matt is het voorbeeld van doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee idd, wel leuk om te zien dat ze binnen denken dat bepaalde bewoners erg populair zullen zijn maar het buiten helemaal niet zijn. Kan nog wel leuke verranssende uitslagen opleveren van nominaties.
maargoed hangt er maar helemaal vanaf met wie die mensen op de bank staan.
Nee dat denk ik ook niet, Matthie is leuk , heeft humor maar is ook een verbinder.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
En sluit niets uit.
Maar de groep zal denk niet hem nomineren.
Goeie gast maar ook wel wat saai weinig uitgesproken. Maakt hem wel kanshebber voor de winst.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet, Matthie is leuk , heeft humor maar is ook een verbinder.
Volgens eigen zeggen willen ze die niet...quote:Op maandag 20 januari 2025 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
Keanu en Lenny zitten er saggerijnig bij op die bank.De pest misschien in omdat ze geen bed kregen.
Hoefde hem allebei niet zeiden zequote:Op maandag 20 januari 2025 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
Keanu en Lenny zitten er saggerijnig bij op die bank.De pest misschien in omdat ze geen bed kregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |