Verandert niks aan het feit dat Niels een rat is ...quote:Op maandag 20 januari 2025 09:36 schreef marky het volgende:
[..]
Hij ligt er al twee dagen op te zweten. Kan mij wel voorstellen dat men daar niet meer op wil liggen.
Temu, daarom duurde het ook zo lang voor ze er voor konden spelenquote:Op maandag 20 januari 2025 09:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waar de bedden vandaan komen? Want de kwaliteit is uitermate teleurstellend.
Bart was 2023quote:Op maandag 20 januari 2025 09:37 schreef Jockari het volgende:
Kan me echt niet inbeelden dat Niels de finale haalt. Het is echt geen Bart-type zoals vorig jaar.
[ afbeelding ]
⁹bed is gewoon gemaakt niets mee.aan de hand en gezien ðe koorts die hij heeft wel zo prettig voor anderenquote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 09:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh hij had een akkefietje met Elsa gisteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Dat is een persoonlijke mening. Ik vind het geen rat. Tis zeker niet mijn favoriet.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Verandert niks aan het feit dat Niels een rat is ...
Dan nog blijft Niels een rat.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
⁹bed is gewoon gemaakt niets mee.aan de hand en gezien ðe koorts die hij heeft wel zo prettig voor anderen
Zegt hij tegen iedereenquote:Op maandag 20 januari 2025 09:42 schreef ledn81 het volgende:
Jordy is een beetje op Milena![]()
dat geschat heel de tijd en hij is al een keer een ebetje onhandig op haar gesprongen
kip gate filmpjes van @DGK_Tegengasquote:Op maandag 20 januari 2025 09:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx... gemist...gebeurd er eindelijk iets ben ik nog in staat dat te missen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Precies. Het waren alleen de latjes van de lattenbodem die waren los geschoten.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
⁹bed is gewoon gemaakt niets mee.aan de hand en gezien ðe koorts die hij heeft wel zo prettig voor anderen
quote:Op maandag 20 januari 2025 09:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies. Het waren alleen de latjes van de lattenbodem die waren los geschoten.
Anderen hebben misschien ook wel liggen zweten in dat bed.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mattie is populair verder is het idd niet heel veel vooralsnogquote:Op maandag 20 januari 2025 09:45 schreef Droopie het volgende:
Denk dat Keanu deze week wordt weggestemd door het publiek als die genomineerd wordt.
Er is ook bijna geen kandidaat waar mensen massaal voor gaan stemmen om er in te blijven momenteel.
ja ze heeft haar bedquote:Op maandag 20 januari 2025 09:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena is terug ... ik heb even gemist of ze haar bed gewonnen heeft.
En sluit niets uit.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mattie is populair verder is het idd niet heel veel vooralsnog
quote:Op maandag 20 januari 2025 09:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
kip gate filmpjes van @:DGK_TegengasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Nee idd, wel leuk om te zien dat ze binnen denken dat bepaalde bewoners erg populair zullen zijn maar het buiten helemaal niet zijn. Kan nog wel leuke verranssende uitslagen opleveren van nominaties.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
En sluit niets uit.
Maar de groep zal denk niet hem nomineren.
Dit kan je op verschillende manieren "lezen".quote:Op maandag 20 januari 2025 09:34 schreef ledn81 het volgende:
Niels beslist dat Axel het bed waar ie nu in slaapt mag houeden als ie het spel wint..
het bed dat dus half gesloopt is eergister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |