Hij mag al twee dagen op het bed liggen.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Axel het nu niet lukt om een bed te winnen .. moet ie dan ziek op de grond gaan liggen?
Vraag het BBquote:Op maandag 20 januari 2025 10:28 schreef Koos1958 het volgende:
Oh axel moet zelf spelen beetje lullig vind ik. Waarom hem het hem niet gunnen
Belachelijk , helemaal als je ziek bent , ik mag hopen dat BB hem dat bed gewoon geeft zonder spel.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:28 schreef Koos1958 het volgende:
Dit zegt voor mij genoeg over Niels... die zou nooit een stem krijgen van mij..ja om het huis te verlatenquote:Op maandag 20 januari 2025 10:28 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap ook niet waarom die nepplanten daar geplaatst moesten worden. Ze kunnen nu echt geen moer meer met die tuin.quote:
Heeft niets met niels te makenquote:Op maandag 20 januari 2025 10:30 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Dit zegt voor mij genoeg over Niels... die zou nooit een stem krijgen van mij..ja om het huis te verlaten
De DM's wisten niet dat er nog een spel gespeeld moest worden.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:30 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Dit zegt voor mij genoeg over Niels... die zou nooit een stem krijgen van mij..ja om het huis te verlaten
Dit zegt idd heel veel over hemquote:Op maandag 20 januari 2025 10:30 schreef Thorelf het volgende:
[..]
spuit 11, sorryquote:Op maandag 20 januari 2025 10:24 schreef Sestra666 het volgende:
Ze kunnen een bed winnen? Val er net in
Nogmaals ze dachten dat ze het bed gelijk kregen wisten niet van het spel. Dus juist mooi dat ze.hem dat bed.hebben gegunt. Groep had.het zelfs erover dat een ander.zou spelen ipv axel zelfquote:
Nogmaals ik zeg dat dit veel over Niels zegtquote:Op maandag 20 januari 2025 10:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nogmaals ze dachten dat ze het bed gelijk kregen wisten niet van het spel. Dus juist mooi dat ze.hem dat bed.hebben gegunt. Groep had.het zelfs erover dat een ander.zou spelen ipv axel zelf
Fijn voor hem. Jordy zegt is zij de enige dien hem niet gehaald heeft. Vind het sneu voor haar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |