Ik snap wel wat ie bedoelt .... rond Schiphol lijkt dat soms wel zo...quote:Op zondag 19 januari 2025 23:17 schreef ledn81 het volgende:
Wicky : "Het noorderlicht bij ons komt toch door de kassen"
Lijkt een beetje dat Jolien en Jeffrey elkaar al kenden; mss zelfs al een koppeltje en daarom gecast door BB om romance te hebben. Verklaart waarom ze elkaar direct opzochten in het huis.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:15 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey heeft tegen zijn instagram beheerder gezegd : "niks niemand volgen geen interactie, alleen foto posten en doen"
Dat maakt dit dan wat lastiger uit te leggen![]()
Jeffrey zijn insta heeft foto's van ons Jolien geliked uit 2022
[ x ]
Oh .. ik snap 'm al ... Lennie zag een mug vliegen ...quote:Op zondag 19 januari 2025 23:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze denken nu dat Axel wellicht malaria heeft? Hoe komen ze nu weer bij die gedachtensprong....
Echt een lege doos is het en het grappige is dat ze zelf denken dat ze scooren met hun nietszeggende relatie.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:17 schreef mijntjexx het volgende:
Jolien weer achter Jeff aan als hij zegt dat hij gaat slapen. Wat een vreselijk kind
lennie zag een mugquote:Op zondag 19 januari 2025 23:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze denken nu dat Axel wellicht malaria heeft? Hoe komen ze nu weer bij die gedachtensprong....
liefde overwint allesquote:Op zondag 19 januari 2025 23:22 schreef mijntjexx het volgende:
Je ziet nu al aan Jolijn lichaamshouding dat ze pissed is over wat jeff net zei (niks op tv willen doen)
Was niet zeker vandaag nog dacht ik?quote:Op zondag 19 januari 2025 23:23 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Dacht dat we vandaag nog iets te horen kregen over welke 5 de bedden krijgen
Denk pas morgen danquote:Op zondag 19 januari 2025 23:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
Was niet zeker vandaag nog dacht ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |