Is het niet al nagenoeg zeker? Brugge en City spelen tegen elkaar dus die kunnen niet beide over ons heen, en Zagreb met -8 gaat echt niet over ons heen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:23 schreef Buitendam het volgende:
Volgende ronde moet volgende week toch wel haalbaar zijn, toch?
….TOCH?
+3 doelsaldo.
Even mijn crypto aanvullen met deze betslip. 50% kans dus dikke value.quote:If PSV loses by 6 goals against Liverpool, City beats Club Brugge by 1 goal, PSG v Stuttgart ends in a draw AND both Benfica and Sporting win their matches, then PSV will be eliminated.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 22 januari 2025 23:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is het niet al nagenoeg zeker? Brugge en City spelen tegen elkaar dus die kunnen niet beide over ons heen, en Zagreb met -8 gaat echt niet over ons heen.
Edit: Als PSV met 7-0 verliest kunnen Brugge en City beide over ons heen, dat lijkt me ook onwaarschijnlijk.
Ik vind Bosz echt een topvent.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Altijd verontwaardigde Bosz is verontwaardigd
Hij heeft gelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heel erg hypocriet eerder, komende van Bosz.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De hele defensie is een puinhoop. Slap ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:04 schreef Pablo84 het volgende:
Waarom blijven we maar vasthouden aan Ledezma?
Dat zou nog niet het grootste probleem zijn als de anderen zijn mindere kwaliteiten kunnen opvangen. Boscagli heeft ook laten zien dat hij bij de opbouw wel degelijk van nut kan zijn. Om hem alleen dit aan te rekenen is wat ver gezocht.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:14 schreef PSVCL het volgende:
boscagli is altijd een mietje geweest, waardeloze verdediger
Net zo een mietje als Flamingo.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:14 schreef PSVCL het volgende:
boscagli is altijd een mietje geweest, waardeloze verdediger
Helaas was er helemaal niemand haalbaar. Kan Stewart ook niets aan doen helaas.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:14 schreef Cherni het volgende:
[..]
De hele defensie is een puinhoop. Slap ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |