Ik kan nog niet volledig afscheid nemen van Nele dus gebruik gewoon haar "n" nog ffquote:
Dat snappen wij, maar weet niet hoe zij dat oppakt. Vind haar ook reageren als een peuter, maar zij zitten in een hele andere situatiequote:Op zondag 19 januari 2025 15:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze moesten en enkel hun naam was fake, ze zijn toch gewoon dezelfde persoon.
Dat slaat dan echt helemaal nergens opquote:Op zondag 19 januari 2025 15:59 schreef BB-King het volgende:
Volgens mij is Elsa gewoon van slag vanwege kipgate.
Tijd in de dbk geweest verder niks meer over gehoord of gezien op stream.quote:
Sneu wel voor hem.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tijd in de dbk geweest verder niks meer over gehoord of gezien op stream.
Ja nogal.quote:
Ik kocht dat twee jaar geleden voor mijn kleindochter toen ik op haar paste , kinderlimonadequote:
Het is wel heerlijk rustigquote:Op zondag 19 januari 2025 16:01 schreef Ireth het volgende:
Ik vind deze zwijgende Elsa eigenlijk best wel prettig
quote:Op zondag 19 januari 2025 16:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kocht dat twee jaar geleden voor mijn kleindochter toen ik op haar paste , kinderlimonade
Ik hoor hem nu tegen Remi praten op de slaapkamerquote:Op zondag 19 januari 2025 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tijd in de dbk geweest verder niks meer over gehoord of gezien op stream.
Iedereen okayquote:
Ik ook, Dat is ook waarom hij zo wordt genoemd begreep ikquote:Op zondag 19 januari 2025 16:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja moet ook steeds aan die pakjes drinken denken bij die naam.
Is ook lekkerquote:Op zondag 19 januari 2025 16:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kocht dat twee jaar geleden voor mijn kleindochter toen ik op haar paste , kinderlimonade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |