SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Die van Flory zijn leukerquote:Op zondag 19 januari 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ik helemaal mijn best doen om een leuke smiley uit te kiezen
Stoppen met wat?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is raar. Eerst maar even een dutje.
Inmiddels bestuur gemaild dat ik ermee kap. Na deze termijn dus nog anderhalf jaar, maar toch.
Ik vind hem wel leukquote:Op zondag 19 januari 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ik helemaal mijn best doen om een leuke smiley uit te kiezen
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is raar. Eerst maar even een dutje.
Inmiddels bestuur gemaild dat ik ermee kap.[b] Na deze termijn dus nog anderhalf jaa[/b]r, maar toch.
Wat je zegt ben je zelfquote:
Tot nu toe weet geen enkele club optimaal te profiteren van de misstap van psv. Dat gaat ajax vandaag ook niet doen.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:09 schreef Karzai het volgende:
nac wint van twente vinnik mooiajax moet ook winnen staan ze nog maar een puntje achter psv
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van Flory zijn leuker [ afbeelding ] https://hallon.nl/ksc/
ja. Ben er gewoon helemaal klaar mee eigenlijk.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stoppen met wat?
De biljet gazet?
quote:
Ho ho ho. Go Ahead gewonnen van Groningenquote:Op zondag 19 januari 2025 14:15 schreef Haags het volgende:
Tot nu toe weet geen enkele club optimaal te profiteren van de misstap van psv.
Zijn dat die fripse bips?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 19 januari 2025 14:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Tot nu toe weet geen enkele club optimaal te profiteren van de misstap van psv. Dat gaat ajax vandaag ook niet doen.
Ja die presteren wel aardig hequote:Op zondag 19 januari 2025 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ho ho ho. Go Ahead gewonnen van Groningen
Hmm ja heb je er eerder ook al over gehoordquote:Op zondag 19 januari 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Ben er gewoon helemaal klaar mee eigenlijk.
Ja klopt, ik mag er graag over zeurenquote:Op zondag 19 januari 2025 14:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm ja heb je er eerder ook al over gehoord
Vind de versie van de Party Animals wel leuker dan ditquote:
Vliegen die vooruit?quote:
dat magquote:Op zondag 19 januari 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind de versie van de Party Animals wel leuker dan dit
Die is ook wel de bekendstequote:Op zondag 19 januari 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind de versie van de Party Animals wel leuker dan dit
Ik verwacht van wel, denkt dat ie daarom ook naar die website aan het hinten wasquote:
Ja dat denk ik ookquote:Op zondag 19 januari 2025 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel, denkt dat ie daarom ook naar die website aan het hinten was
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel, denkt dat ie daarom ook naar die website aan het hinten was
quote:
Je begon ook al meteen over je fripse bipsquote:
Ja en jullie willen die veel te graag zien, daar trap ik niet inquote:Op zondag 19 januari 2025 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je begon ook al meteen over je fripse bips
Dus een andere logische verklaring is er niet
Smoesjes!quote:Op zondag 19 januari 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en jullie willen die veel te graag zien, daar trap ik niet in
Ik weet nog wat er gebeurde toen ik 1 keer een foto postte, dat gaan we niet meer doenquote:
Die keer dat je zonder waarschuwing ineens een foto postte waarvan niet iedereen zeker was dat jij dat echt was?quote:Op zondag 19 januari 2025 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet nog wat er gebeurde toen ik 1 keer een foto postte, dat gaan we niet meer doen
Lekker rustgevende zondagmiddag film dusquote:Op zondag 19 januari 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
Intermissie. Zowel de persoon links als rechts van mij waren in slaap gevallen. Hoorde ze beide af en toe zachtjes snurken.
Welke film was het?quote:Op zondag 19 januari 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
Intermissie. Zowel de persoon links als rechts van mij waren in slaap gevallen. Hoorde ze beide af en toe zachtjes snurken.
Daar gingen sommigen wel een beetje raar door doen jaquote:Op zondag 19 januari 2025 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die keer dat je zonder waarschuwing ineens een foto postte waarvan niet iedereen zeker was dat jij dat echt was?
Hey ik reageerde niet raarder dan andersquote:Op zondag 19 januari 2025 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar gingen sommigen wel een beetje raar door doen ja
Hij is wat sloom maar collectief in slaap vallen was wel een beetje overdreven.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker rustgevende zondagmiddag film dus
Zegt me nietsquote:
Wollah je moeder en de hoerrrquote:
Hmm, beetje wel hoor, maar niet zo extreem als bepaalde individuenquote:Op zondag 19 januari 2025 15:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey ik reageerde niet raarder dan anders
Vrij vertaald "Poetin helemaal de moeder"quote:
Nee ik had gewoon mijn normale niveau van raarheidquote:Op zondag 19 januari 2025 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, beetje wel hoor, maar niet zo extreem als bepaalde individuen
Die is dat oude brood beu.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Was even lunch halen. Was druk in de supermarkt.
Het klonk wel als een film om bij in slaap te vallen.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij is wat sloom maar collectief in slaap vallen was wel een beetje overdreven.
Dit klinkt cutequote:Op zondag 19 januari 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
Haha, was zo onverwachts dat we het niet konden gelovenquote:Op zondag 19 januari 2025 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die keer dat je zonder waarschuwing ineens een foto postte waarvan niet iedereen zeker was dat jij dat echt was?
Duifis voor als er een fuif is?quote:Op zondag 19 januari 2025 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Was even lunch halen. Was druk in de supermarkt.
Jaquote:Op zondag 19 januari 2025 15:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit klinkt cute
[..]
Haha, was zo onverwachts dat we het niet konden geloven
Het had nog erger gekund dusquote:Op zondag 19 januari 2025 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik had gewoon mijn normale niveau van raarheid
Dit kan geen verrassing meer zijnquote:
Nee maar toch, ik probeer het gewoon te vergetenquote:Op zondag 19 januari 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit kan geen verrassing meer zijn
Maar je begon er zelf overquote:Op zondag 19 januari 2025 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar toch, ik probeer het gewoon te vergeten
Doelde meer op dat rarequote:
OKee. 10.524 nu. Schoentjes kunnen uit voor vandaagquote:Op zondag 19 januari 2025 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens nog even een blokje om. Zin in.
Ok, prima. Ik had alleen nog geen schoenen aan gedaan vandaag.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OKee. 10.524 nu. Schoentjes kunnen uit voor vandaag
Uhuh..quote:
Ik heb pantoffels aan?quote:Op zondag 19 januari 2025 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok, prima. Ik had alleen nog geen schoenen aan gedaan vandaag.
Ja neequote:Op zondag 19 januari 2025 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja waarom zou je schoenen aan doen als je toch thuis bentquote:Op zondag 19 januari 2025 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, geen idee.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom zou je schoenen aan doen als je toch thuis bent
Dat is gewoon laaielichterijquote:- Meters zijn gedeeld en worden voor 1/4e door gerekend aan het appartement;
"geen actieve vve" schiet ook niet echt op. Waar betaal je überhaupt dat geld voor eigenlijk?quote:
Het klinkt alsof je een kamer in een huis koopt, maar niet het huis zelf, waardoor je eigenlijk een soort huurder bent.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"geen actieve vve" schiet ook niet echt op. Waar betaal je überhaupt dat geld voor eigenlijk?
ja was erg lekker!!!quote:Op zondag 19 januari 2025 16:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
hallo dame van het goede leven, de eend zag er goed uit
Een slapende VvE is simpelweg gezegd niet actief. Dat betekent dat er geen vergaderingen zijn, de VvE het gebouw niet laat onderhouden en verzekeringen afsluit en er geen leden zijn die servicekosten op een gezamenlijke rekening storten. Slapende VvE's komen met name voor bij kleinschalige appartementencomplexen.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je een kamer in een huis koopt, maar niet het huis zelf, waardoor je eigenlijk een soort huurder bent.
Ik heb een pyjama dagje.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh.quote:
Ja heb ik gedaanquote:
oei ja kijk uit daar hoor, ze rijden waarschijnlijk als gekkenquote:Op zondag 19 januari 2025 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan![]()
Die zaak zit op een heuvel en de vorige keer toen ik daar was was die keer dat ik met de scooter onderuit was gegaan. Op de terugweg naar beneden. Dus al die tijd durfde ik er niet meer heen, vandaag toch gelukt
Dat was niets een de oorzaak. Het gaat stijl naar beneden. Denk dat ik te hard heb geremd toen want ineens stopte de scooter en ging ik over het stuurquote:Op zondag 19 januari 2025 16:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
oei ja kijk uit daar hoor, ze rijden waarschijnlijk als gekken
Ja en dat je eigenlijk de huur voor vierhonderd maanden in één keer betaalt en ook zelf al het onderhoud moet doen.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je een kamer in een huis koopt, maar niet het huis zelf, waardoor je eigenlijk een soort huurder bent.
bacterieenquote:Op zondag 19 januari 2025 16:24 schreef UitStraling het volgende:
Weten jullie waarom kaas vaak geel is en melk wit?
Rottingsprocesquote:Op zondag 19 januari 2025 16:24 schreef UitStraling het volgende:
Weten jullie waarom kaas vaak geel is en melk wit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |